Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oletteko huomanneet mitään eroa MW2:n verkkopelihuijauksien yleisyydessä eilen PS3:lle julkaistun v3.56-käyttöjärjestelmäpäivityksen jäljiltä? Periaatteessa tuo (ainakin toistaiseksi) estää kotikutoisten softien ajamisen, joten kaikki keplottelut, jotka eivät tulleet pelkästään save-tiedostoa muokkaamalla, lakkasivat toimimasta.

Jepulis, ja bannia tuli aika monelle huijarille.
Mutta vielähän joillakin on modattu patch tässä pelissä :(
Tämä Ps3en päivityshän ei sitä ottanut pois, eli nyt jos tulisi vielä päivitys MW2:een niin päästäisiin eroon n. 90% huijareista...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oletteko huomanneet mitään eroa MW2:n verkkopelihuijauksien yleisyydessä eilen PS3:lle julkaistun v3.56-käyttöjärjestelmäpäivityksen jäljiltä? Periaatteessa tuo (ainakin toistaiseksi) estää kotikutoisten softien ajamisen, joten kaikki keplottelut, jotka eivät tulleet pelkästään save-tiedostoa muokkaamalla, lakkasivat toimimasta.

Mut ei toi 3.56 haitannu muuta ku et jailbreak lähti, pelin custom patch on silti toiminnassa. Itsekin omistan nuo hackit mut en niitä käytä online vaan kavereitten kaa privassa ja sitäpaitsi olen siirtymässä World At Warin puolelle
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mut ei toi 3.56 haitannu muuta ku et jailbreak lähti, pelin custom patch on silti toiminnassa.
En ole asiaan lainkaan perehtynyt, mutta toimiiko vilunkipäivitetty peli myös ihan virallisen firmware-version kanssakin? Jos toimii, tällöinhän asiaan ei auta kuin uusi virallinen päivitys itse pelille. Tällöin pelaajilla pitää olla sekä v3.56-käyttöjärjestelmäpäivitys että peli päivitettynä ajan tasalle. Tuohan ei custom-firmiksillä onnistu sen jälkeen, kun DNS-kikkailureikä on tukittu - ellei sitten tule ihan oikeaa v3.56:een perustuvaa CFW:täkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voi jessus näitä meidän xX....Xx sankareita.

Mutta haluan nyt varmistaa yhden asian. Jos joudun hakkeroidulle servulle ja sieltä saa camot yms. aukaistua, niin siitä ei sitten ole enään paluuta takaisin? Eli uskaltaako tätä enää pelata euro acolla jolla tätä on tullut tahkottua vai suosiolla jos haluaa pelailla, niin käyttää jotain usa accoo?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mutta haluan nyt varmistaa yhden asian. Jos joudun hakkeroidulle servulle ja sieltä saa kaikki camot yms aukaistua, niin siitä ei sitten ole enään paluuta takaisin? Eli uskaltaako tätä enää pelata euro acolla jolla tätä on tullut tahkottua vai suosiolla jos haluaa pelailla, niin käyttää jotain usa accoo?

No en tiedä pystyvätkö jotain IW:n puolelta jälkeen päin tekemään mutta näin se menee tällä hetkellä. Eli jos saat kaiken auki niin ne pysyy auki. Jos et halua pääkäyttäjäsi juttuja sekaisin niin suosittelen käyttämään vaikka sitä usa accoa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En ole asiaan lainkaan perehtynyt, mutta toimiiko vilunkipäivitetty peli myös ihan virallisen firmware-version kanssakin? Jos toimii, tällöinhän asiaan ei auta kuin uusi virallinen päivitys itse pelille.

Jepulis, huijaukset toimii edelleen 3.56:lla.
Lisäksi IW on alkanut korjata tätä peliä. Eilen he korjasivat "Force Hostin" (aina tulee hostiksi) ja se ei toimi enää.
Lähipäivinä (viikkoina?) he julkaisevat uuden päivityksen kyseiseen peliin jonka pitäisi viedä mennessään n. 90% huijareista. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jepulis, huijaukset toimii edelleen 3.56:lla.
Lisäksi IW on alkanut korjata tätä peliä. Eilen he korjasivat "Force Hostin" (aina tulee hostiksi) ja se ei toimi enää.
Lähipäivinä (viikkoina?) he julkaisevat uuden päivityksen kyseiseen peliin jonka pitäisi viedä mennessään n. 90% huijareista. :p

uujeah.. paluu MW2sen puolelle siirtymisestä elää sittenkin :p tänks IW jos saat kuntoon tämän loisto teoksen
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mut siis nehän aikoo bannata ne kaikki jotka niitä modattuja lobbyja tekee? Eikai ne niitä jotka on sellasesta kaikki challenget suorittanu voi bannata koska jotkut on tahtomattaankin sellaseen joutunu ja eihän tuolla olis enää pelaajia sen jälkee ku kaikilla bannit :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulle kävi niin, että yritin pelata niin jouduin serverille, jossa hosti pisti reset statsit mulle ja menetin leaderboardissa kaikki pisteet ja tapot sun muut. Mitenköhän saisin takas?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mut siis nehän aikoo bannata ne kaikki jotka niitä modattuja lobbyja tekee? Eikai ne niitä jotka on sellasesta kaikki challenget suorittanu voi bannata koska jotkut on tahtomattaankin sellaseen joutunu ja eihän tuolla olis enää pelaajia sen jälkee ku kaikilla bannit :D


En usko että IW rupeaa bannimaan porukkaa... Puhutaan kuitenkin tuhansista ihmisistä jotka ovat tehneet tämän. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulle kävi niin, että yritin pelata niin jouduin serverille, jossa hosti pisti reset statsit mulle ja menetin leaderboardissa kaikki pisteet ja tapot sun muut. Mitenköhän saisin takas?

Itselle kävi samoin ,mutta statsi ei menny pois mutta taas tapot kaikissa aseissa shällangeissa ja myös emblemit ja titlet poistu poistin savetiedoston niin toimi taas sentää khyll vitutti vähä kun oli kerran jo spec ops 79 % ja puuttuu vaa muutama tähti.
Samaten singleplayer 100% ja nyt sitte kaikki lähti :(
Mutta kuitenkin multiplayer toimii taas enkä yhtään hakkeria ole nähnyt yhtä lukuunottamatta joka jotenkin sai kaikkiin niihin pommipaikkoihin (siis siihen miihin plantataan)hirveet kerrokset jtn laatikoita eikä kukaan pystynyt planttamaan.Quickscopaaminen <3
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselle kävi samoin ,mutta statsi ei menny pois mutta taas tapot kaikissa aseissa shällangeissa ja myös emblemit ja titlet poistu poistin savetiedoston niin toimi taas sentää khyll vitutti vähä kun oli kerran jo spec ops 79 % ja puuttuu vaa muutama tähti.
Samaten singleplayer 100% ja nyt sitte kaikki lähti :(
Mutta kuitenkin multiplayer toimii taas enkä yhtään hakkeria ole nähnyt yhtä lukuunottamatta joka jotenkin sai kaikkiin niihin pommipaikkoihin (siis siihen miihin plantataan)hirveet kerrokset jtn laatikoita eikä kukaan pystynyt planttamaan.Quickscopaaminen <3

Joo niin multaki lähti titlet ja emblemit, mutta sain ne takasin kun yks toinen hackeri pisti mut suoraan prestige 10, mutta se ei paljoa harmita kun prestige 9 olin kuitenki.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo niin multaki lähti titlet ja emblemit, mutta sain ne takasin kun yks toinen hackeri pisti mut suoraan prestige 10, mutta se ei paljoa harmita kun prestige 9 olin kuitenki.
Sinänsä noilla titleillä, emblemeillä tai prestigeillä ei ole väliä, koska ne eivät enää kuvaa sitä edistyneisyyttä pelissä, eikä niistä muutenkaan ole mitään hyötyä. Kaikenlaiset pellet pyörii jopa meikäläisen kaltaisten keskinkertaisuuksien ammuttavana killing zoneilla hacksatut kiilltävät prenikat kilisten.

Ainoa mikä potuttaa tietty, kun statsit menee aseista.

Mä hyppään heti vex pelistä kun huomaan jotain outoa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sinänsä noilla titleillä, emblemeillä tai prestigeillä ei ole väliä, koska ne eivät enää kuvaa sitä edistyneisyyttä pelissä, eikä niistä muutenkaan ole mitään hyötyä. Kaikenlaiset pellet pyörii jopa meikäläisen kaltaisten keskinkertaisuuksien ammuttavana killing zoneilla hacksatut kiilltävät prenikat kilisten.

Ainoa mikä potuttaa tietty, kun statsit menee aseista.

Mä hyppään heti vex pelistä kun huomaan jotain outoa.

Siellähän on nyt melkeen kaikilla prestige 10 ja kaikki. Nuo statsit haluaisin vaan takas kun oon aika kauan vetäny sitä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselle kävi samoin ,mutta statsi ei menny pois mutta taas tapot kaikissa aseissa shällangeissa ja myös emblemit ja titlet poistu poistin savetiedoston niin toimi taas sentää khyll vitutti vähä

Hyvä jos toimii noin, mä oon luullut aina että multiplayer statsit tallentuu serverille eikä pleikkarin savetiedostoon :O
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt kun oon kyllästynyt jo perinpohjin Bopsiin olen pelaillut vain mw2:sta. Ikävä piirre tämä ilmaantunut tietoturva-aukko softassa, tänään on ollut suurin osa haksattuja pelejä prkl.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kohta Infinity Ward julkaisee päivityksen ym hackien estoja.
Hyvä juttu, tää mw2 on muuten kyllä just mun makuun.
Tuhoaja;1222969Tämäkin tulee päivitykseen: [url=http://yfrog.com/1nlzfz sanoi:
Yfrog Video : yfrog.com/1nlzfz - Uploaded by fourzerotwo[/url]
Toi kiviglitch tosiaan vituttaa kanssa kuin pientä oravaa. Vinkkiä miten sieltä saa tapettua sen äijän?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

JES! Pelasin äsken pitkästä aikaa mw2, no jouduin sit servulle jossa yhellä kaverilla oli wallhack, ja se teleporttas kaikki jotenkin samaan läjään ja tappo, no sit lähin sieltä ja huomasin, että clan-tagi oli vaihtunu semmoseen kun "CUNT"(=penis?):D ja kaikki challenget oli hävinny ja siinä alapalkissa missä vierii kavereitten tietoja jne. luki punasella "YOU'VE BEEN OWNED!!!"
Arvatkaa VI**TTAAKO?:rolleyes:
EDIT: no mistä minä oisin tuommosia sanoja tiennyt :D tuossa on kysymysmerkki just sitä varten, ekana tuli mieleen että jotain tuommosta se varmaan tarkottaa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom