Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mutta ei ole itsestään sanottua että vaikka olisikin prestiget täysissä niin challenget myös. Varmasti moni tekee vielä pitkään prestigejen loputtuakin challengeja ja onhan se tosi vittumaista jos kaikki täyttyy yhtäkkiä itsestään.

Täytyy käydä itsekin poistamassa kyseinen peli jostain halvalla kun se pätsi on tullut.

Joo tiedän, eihänse mukavata ois jos kaikki sais auki heti. Yhellä kaverilistallani häkättiin kaikki veke. Tyhjää täynnä. Enemmän se harmittas, ainaki itteä. Vedän itsekki vielä tsällensejä, vaikka onki kaikki levelit ja prestiget. Jotta pelissä ois jotaki tekemistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä oon itse nyt kolmatta kertaa lähtenyt alusta uudella accountilla, ihan rehellisten syiden takia. Lähtisin neljännenkin kerran jos multa aukaistas aseet, challenget ja tasot tappiin.

Sony on alkanu lähettelemään hakkeripoitsuille varoitusmaileja sen sijaan että bannais kylmästi. Ei ole tietoa, että perustuuko mailit raportteihin vai johonkin omaan diagnostiikkaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joskus tuli itsekin mietittyä ton pyörivän kolikon salaisuutta ja ajattelin että sehän vois olla 1000 tappoa care packagella, mutta tuo jäi vain ajatukseksi enkä jaksanut ruveta yrittämään. Nyt olen vain tyytynyt siihen ratkaisuun että se on jokin IW:n mainoskikka tai tapa paljastaa hakkerit...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä se kolikko taitaa tulla siitä, kun suorittaa kaikilla aseilla prestige challengit ja myös muut prestige challengit. Enkä usko, että sen saa vain hakkeroimalla auki, koska sille on varattu emblem-valikossa paikkakin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä se kolikko taitaa tulla siitä, kun suorittaa kaikilla aseilla prestige challengit ja myös muut prestige challengit. Enkä usko, että sen saa vain hakkeroimalla auki, koska sille on varattu emblem-valikossa paikkakin.

Moni on jo tehnyt ne kaikki challenget buustimalla ja todenneet että se ei tule siitä...sehän tässä ongelma onkin :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Moni on jo tehnyt ne kaikki challenget buustimalla ja todenneet että se ei tule siitä...sehän tässä ongelma onkin :p

En oikeen usko, että kukaan buustaamalla on jaksanu koittaa sitä. Pitäis jokaisella aseella 2500 tappoa ja 1000 headshottia ja singoilla ampua niitä koptereita. Menis kyllä aika kauan ja vain sen takia, että saavat tietää saako siitä pyörivän kolikon :D Ja kuka sitä jaksaa testata kun tietävät, että se voi olla turhaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Anteeksi tietämättömyyteni. Ostin pelin tovi sitten, näitä postia lukiessani olen saanut semmoisen käsityksen että peli on hakkeroitu läpikotaisin ja siitä aiheutuu myös itselle haittaa jos semmoiseen serverille eksyy. Eli mistä löydän puhtaita servuja?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä se kolikko taitaa tulla siitä, kun suorittaa kaikilla aseilla prestige challengit ja myös muut prestige challengit. Enkä usko, että sen saa vain hakkeroimalla auki, koska sille on varattu emblem-valikossa paikkakin.

Jep, kuullut samaa. Ja jotenkihan se on pakko saada, koska sille se paikka on siellä valikossa :p

Ja pertsalle : Mercenery TDM on aika puhasta, mitä ite huomannu kun pelannu sitä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eli mistä löydän puhtaita servuja?
Tällä hetkellä et voi olla mitenkään varmaan puhtaasta servusta. Kun liityt uuteen peliin alusta lähtien, tsiigaa välittömästi ennen aseen valintaa, että kuka on host (paina: O,O, Select) jos olet se sinä (neljä vihreää palkkia), kaikki hyvin. Mikäli hidastelet et välttämättä saa Hostia selville. Sen jälkeen kannattaa käyttää spectate-toimintoa ja seuraat Hostia hetken aikaa, että ilmaantuuko tälle turkoosin värinen admin-valikko tai muuta hämärää. Jos et tiedä hostia sun pitää tsekata kaikki pelaajat läpi. Hakkeroidun pelin tunnistat myös jos ruudussa näkyy webbiosoite tai pelaajan nimi jollain kirkkaalla värillä.

Sama toimii jos liityt peliin kesken. Kesken liittyessä on helpompi tsekata jos se on hakkeroitu, ennen aseen valintaa katsot pelaajalistan statseja. Hakkerilla ei yleensä ole kuolemia ja spectaamalla hetken tätä pääset tilanteesta selville. Mikäli host vaihtuu kesken pelin ja tilalle tulee hakkeroitu, keskelle ruutua tulee yleensä esim teksti Wellcome Pertsa69.

Hakkerin tunnistaa varmasti, jos tältä puuttuu kokonaan rank-emblem. On syytä epäillä mikäli tavallisena embleminä on pyörivä kolikko, koska sitä ei saa kuin hakkeroimalla.

Mikäli toteat tai epäilet vahvasti peliä hakkeroiduksi, kannatta vain tehdä rage quit.

Kyllä se kolikko taitaa tulla siitä, kun suorittaa kaikilla aseilla prestige challengit ja myös muut prestige challengit. Enkä usko, että sen saa vain hakkeroimalla auki, koska sille on varattu emblem-valikossa paikkakin.
Mä uskon että se on laillinen kun tarpeeksi moni sanoo saaneensa sen pelaamalla, tai IWn edustaja kertoo, että miten sen saa:) Täällä tai IWn foorumilla ei vielä kukaan ole kertonut saaneensa sitä pelaamalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Anteeksi tietämättömyyteni. Ostin pelin tovi sitten, näitä postia lukiessani olen saanut semmoisen käsityksen että peli on hakkeroitu läpikotaisin ja siitä aiheutuu myös itselle haittaa jos semmoiseen serverille eksyy. Eli mistä löydän puhtaita servuja?

MW2 tulee päivitys joskus parin viikon sisällä ja sen pitäisi poistaa hackereita selvästi. Odottele ensiks vaikka sitä jos et uskalla mennä pelaamaan. Multa hackerit resetoivat statsit ja sen jälkeen toisessa servussa pistivät prestige 10 ja kaikki titlet sun muut auki.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

:mad:Mulle tuo kyseinen emblemi tuli, kun joku munapää hackas mun tunnuksen... Kaikki auki.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

:mad:Mulle tuo kyseinen emblemi tuli, kun joku munapää hackas mun tunnuksen... Kaikki auki.

Sama kävi itellä kanssa. Yhdessä pelissä häksäsivät kaikki auki ja seuraavassa pelissä sitten ikään kuin kiitoksena häksäsivät scoret ja tapot yms nollille. Vain se pärkeleen viimene prestige jäi häksättynä auki...:mad:

Noita scoreja ja prestigeä ei sitten vissiin saa palautettua siihen mitä ne ennen oli?

Ärsyttää nuo hakkeri horot ja black opsia on nyt turha edes yrittääkään pelata.

Homefronttia odotellessa....
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ensinnäkin... Sony ei bannaa pelaajia pelihackeista, vaan vain ja ainoastaan konsolihackeista.

Jos luulet että käytän hackkeja vain virtuaalipippelin pidennykseen ja / tai aimbottaamiseen netissä niin olet väärässä.
99% ajasta pelaan Privatea kavereideni kanssa.

Ja mainitsempa vielä, että en ole mikään huono pelaaja. Käytän nykyään hackkeja vain siksi että saisin enemmän irti tästä pelistä (omat pelimuodot yms)
Joko Sony on lähestynyt sua jollain tavalla?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Huomasin eilen sellaisen outouden, että jos M240 laittaa gripin niin se ei näy 3rd person kuvakulmassa ollenkaan. 1st personissa kyllä näkyy ja tuntuu rekyylin vähentymisenä. Katoin sitten kaikki muut aseet läpi missä on grippi niin niissä näkyy. Haluaisko joku vahvistaa tämän omalla lätyllään.:confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jahas, fourzerotwo tiedottaa että IW on antanut patchin serttiin Sonylle. Odotamme jännityksellä Sonyn byrokration rattaiden rullaamista patchin kanssa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tää on kivaa...

Edellisestä hakkerihyökkäyksestä sisuuntuneena aloitin uuden prestigen...pari päivää menikin hyvin ja sain lähes 20 leveliä (aika hyvin perheelliseltä joka nipistää peliaikaa kaikesta mahdollisesta :) ) ja pelaaminen tuntui taas mukavalta, ellei jopa koukuttavalta. Sitten...out of orlando bloom tulee taas joku elämäänsä kyllästynyt perkele joka ei keksi muuta kuin pilata muiden peli-ilo. Ja boom, taas on ihanasti suoritettu kaikki mahdollinen ja mahdoton...joten nyt peli jää (ehkä) jäähylle ja odottelemaan parempia aikoja jotka kenties patchin muodossa tulevat...

kyssäri, jos poistaa pelin kokonaan pleikan kovolta ja asentaa uudestaan, häviävätkö silloin kaikki aikaisemmat suoritukset vai lataako se se muistijäljen joltain palvelimelta? Ei jaksais kikkailla noiden tilien kanssa...

kiitos ja anteeksi
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kyssäri, jos poistaa pelin kokonaan pleikan kovolta ja asentaa uudestaan, häviävätkö silloin kaikki aikaisemmat suoritukset vai lataako se se muistijäljen joltain palvelimelta? Ei jaksais kikkailla noiden tilien kanssa...

Et voi tehdä niin :/
Ainoa tapa on tehdä uusi käyttäjä tai mennä prestigeen.
 
Ylös Bottom