Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

... PCllä oli kuulema mahdollista pelata jotai 20vs20 shipmenttiä neloses =S

Muistaakseni 25 vs 25 oli parhaimmillaan :D Aikamoinen kaaos, ei siinä hirveästi yleensä ehtinyt sotimaan.

Saa nähä miten tämän MW2:n kanssa käy, toivottavasti eroaa muutenkin ykkösestä kuin kentät ja aseet (sekä tietysti modattavat kill streakit). Ettei ole vaan kiillotettu ja kierrätetty MW, tosin mikäs siinä jos toimii.

Olis komiaa, jos saisi enemmän kuin 6v6 pelejä ihan SD:ssä, kunhan se olisi hyvin toteutettu, kuten PC:llä. Tämä tietenkin vaatii kaikkien ylimääräisten kranaattien poistamista yms.

Tietääkseni MW2:ssa ei ole ollenkaan ajoneuvoja, ja toivotaan että tämä pitää paikkansa. Mielestäni snipausta voisi sillä tavoin helpottaa, että otettaisiin hengitys pois snipauksesta eli snipu pysyisi koko ajan täysin vakaana, kuten PC:llä on muutettu. Tämä antaisi snipuille hiukan enemmän roolia ja myös säästäisi tatteja yms.

Omasta mielestä demo toi mieleen juuri sellaisen kauhean sekamelskan, joka ei kuulu CoDiin ollenkaan. Jos jotain suojakilpiä, helikoptereita, ohjautuvia sinkoja, muokattavia streakkeja (sen mukana varmaankin jotain ylivoimaisia yhdistelmiä), raskaita aseita yms. Hienoa toki, jos ovat onnistuneet tasapainoittamaan, mutta ei se ainakaan täydellisesti onnistu varmaankaan, sen voi jo melkein luvata. :)

Edit: Servut paremmiksi niin porukka tippuu aina ekalla kudilla snipulla jos ylös ampuu. Ja toivottavasti kukaan ei toivo tästä mitään mahdollisimman realistista, kuten tuo, että miten Barretilla voi ampua pystystä yms. Ei tämä peli mikään realistinen ole siinä mielessä.

@Rewold: Kyllä noi on korjattu PC pätseissä ja ProModin omissa pätseissä varmasti, toki riippuu myös oman koneen tehosta tuollaiset bugit hieman.

Pelasin cod4 tietokoneel mut uskon että konsoleilla oli sama ongelma: Pusikot mistä sniperiä ei näy lähietäisyydellä häviää ku menee kauemmaks kahtomaan eli sniperin turha piiloutua..Tämä mua ainakin ärsytti aika suunnattomasti ja toivottavasti korjaavat seuraavaan osaan. Itse en ole tutkinut peliä pahemmin muutakun pari videoa kahtonu että ei tiedä kaikkea mahollista pelistä ennen ku sitä pääsee pelaa :D
Tämä piirtoetäisyyden säädöstä ilmenevä haitta on vain pc puolella. Konsoleilla pusikot eivät katoile.

Olis komiaa, jos saisi enemmän kuin 6v6 pelejä ihan SD:ssä

Riippuen mappisuunnittelusta ni joku 8vs8 vois jopa toimia. Veikkaan silti että vakio 6vs6 maksimina tässäkin ..

Ja ehdottomasti HC mode mukaan, kuitenkin niinkin suosittu laji ollu tähänkin asti. Ja normiin tosiaan niin että snipulla amuttaessa ylävartaloon ni kertalaaki ja vainaa. Riippumatta siitä onko juggaa tai stopparia käytössä.

Normaalissa sniput vois tiputtaa vihun jo varpaaseen osuessaan tai sitten 1 torsoon/päähän 2 muualle, mutta tähtäin ei heiluisi ympäriinsä.

HC muotoa en itse pelaa, ymmärrän kuitenkin sen suosion joten turha sitä olisi mihinkään poistaa. Ja vaikka itse pidän oldschool hommaa suht turhana kyllä sillekkin luultavasti pelaajansa löytyy. Boxi puolella ainakin halofanien luulisi siitä pitävän, koska hahmot kestää melko reippaan löylytyksen ennenkuin henki lähtee.

Liekö moisellekkin löytyisi itkijöitä, mutta itse haluasin peliin antiperk-perkin. Eli yksinkertaisesti kyseinen perkki vain poistaa käyttäjäänsä kohdistuneiden perkkien vaikutukset.

Samantien poistais kaikki perkit, jos tulis joku antiperk. Sitten kaikki käyttäs sitä ja mistään muusta ei olis mitään hyötyä.

Liekö moisellekkin löytyisi itkijöitä, mutta itse haluasin peliin antiperk-perkin. Eli yksinkertaisesti kyseinen perkki vain poistaa käyttäjäänsä kohdistuneiden perkkien vaikutukset.

AIvan täydellinen idea! noh tuskin tulee.

Sittenhän pitäisi olla anti-antiperk-perkki jotta tulisi tasapaino ja sehän menee jo aivan liian monimutkaiseksi o.O Kuitenkin jokaisella perkillä nelosessa on vähän niin kuin kumoava perkki.

No miten niin? Jos käytät tota anti perkkiä nii menetät tietenkin ite samalla kaikki perkit mutta mites jos joku yrittää tappaa last standilla. :D

No miten niin? Jos käytät tota anti perkkiä nii menetät tietenkin ite samalla kaikki perkit mutta mites jos joku yrittää tappaa last standilla. :D

Sillo otetaa RPG vaikka kätee ja nusautetaa tai pumpataa ukko täytee bandolierilla :DD No mutta joo, mielummin ehkä sitten playlisti jossa ei oo perkkkejä ollenkaa. Ite toivoisin playlistii jossa ei oo attachementtei eikä perkkejä ollenkaan.

Juu ei toi antiperk ihan sellasenaan toimisi. Mut vaihtoehtoja on monia. Esim se, että valittavana olisi 1 tai 2 perkkiä jotka se nollais. Ja vielä tuohonkin vois lisätä et vaikka ykkös valinnasta 90% ja kakkos valinnasta 70% pois. Tuolla pääsisi jo juggernautseista ja siitä tehostajasta osittain eroon. Niin tai sitten martydomista. Voi juma se martydomi oli ärsyttävä. Kiva scorppionilla suolata kun tyypit rupee räjähtelemään silmille.

No miettikääpä jos jollain on kolme fragia, miettikää jos joku heittäis sua toisella tai kolmannella, mitä tapahtuisi?

No miettikääpä jos jollain on kolme fragia, miettikää jos joku heittäis sua toisella tai kolmannella, mitä tapahtuisi?

Se olis suutari :D Juu ei toi antiperkkikään ihan niin voisi toimia, että poistaa kaikki muut perkit. Mutta kyllä tossa hiukan ideaa silti olisi. ;)

Kaikista parhain vaihtoehto olisi tuoda vaan PC:ltä varmasti julkastava, jonkin näköinen kilpailullinen modi. Näin toiset saisivat rauhassa pitää perkkinsä ja toiset pelata sitten vähän kilpailullisemmin, jopa publalla. En usko, että olisi mahdoton idea tehdä tämä homma, myös pätsejä pitäisi julkaista PC tahtiin ja tehdä samat korjaukset (aseiden balanssin taoitusta, bugien korjausta yms.). Näin olisi ainakin minulle kaikin puolin täydellistä, liekö kuitenkin turha toivo.

Katsotaan nyt kuitenkin tuleeko tästä mitään, itse en ainakaan odota mitään hyvää, niin saattaa sitten hyvässä tapauksessa jopa yllättyä. :)

Kaikista parhain vaihtoehto olisi tuoda vaan PC:ltä varmasti julkastava, jonkin näköinen kilpailullinen modi. Näin toiset saisivat rauhassa pitää perkkinsä ja toiset pelata sitten vähän kilpailullisemmin, jopa publalla. En usko, että olisi mahdoton idea tehdä tämä homma, myös pätsejä pitäisi julkaista PC tahtiin ja tehdä samat korjaukset (aseiden balanssin taoitusta, bugien korjausta yms.). Näin olisi ainakin minulle kaikin puolin täydellistä, liekö kuitenkin turha toivo.

Katsotaan nyt kuitenkin tuleeko tästä mitään, itse en ainakaan odota mitään hyvää, niin saattaa sitten hyvässä tapauksessa jopa yllättyä. :)

Eituu samaan tahtiin patchiä kuin pclle konsoli peliin ikinä. Konsolilla patchin julkasu prosessi on vaikeempi kun pcllä ni on helpompaa tiputtaa yks iso korjaus jossain vaiheessa kun mitä pcllä tulee välillä pieniä tweaking patchei.

Ja mulla rommuttu odotukset ton ekan trailerin mp trailerin myötä, askelia otettu täysin väärään suuntaan.:(

Mäkään en odota tästä hyvää peliä, joten jos tästä tulee hyvä, niin yllätyn.

CoD4:n jälkeen on vain niin mahdoton tehdä hyvää FPS-peliä, varsinkin jos on suoraa verrattavissa cod4:ään.

Ollaan nähty noin minuutti keskeneräisen pelin materiaalia ja täällä ollaan jo suurin piirtein peruumassa ennakkotilauksia. Grafiikka (paranee tuosta trailerista varmaaankin vielä) ja varsinkin valoisuus otti heti silmään hyvällä tavalla. Aseet näytti erilaisilta neloseen verrattuna mikä on kans plussaa.

Valituksen aiheet? Attachmentit joista ei ole kerrottu mitään (tai no heartbeat sensorista on kerrottu SINGLE playerissä mutta ei moninpelin versiosta, jonka uskon olevan erilainen. Esim cod4 SP airstrike eroaa MP strikestä.) Custom KS? Joo yks uudistus neloseen verrattuna ja heti se on perseestä.

Jos MW2 on paska, voi aina palata nelosen pariin. Tai vaihtoehtoisesti haukkua peliä foorumilla ja silti pelata sitä, koska "ei ole muutakaan pelattavaa". :rolleyes: Odotelkaa nyt edes toista traileria tai pelintekijöiden haastetteluja moninpelistä...

Itellä ainakin hype päällä.

Ylös Bottom