Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Kyllähän sä pelissä pystyt ne mutelle laittamaan...

Mutta parempi olisi jos voisi jo lobbyssa vaientamaan ne jotka haluaa ja nämä valinnat seuraisivat myös itse peliin. Ei tarvitsisi kesken pelin alkaa väkertämään muteja yks kerrallaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Olisi kiva jos tulisi jotain monipelitiloja missä pelattaisiin tekoälyä vastaan. Ei välttämättä zombie moodin kaltaista, mutta vaikka esim jokin ampumarata missä talojen ikkunoihin ilmestyisi maalitauluja tai muuta vastaavaa. En oikein mitään suurta mullistusta COD4:ään tarvitsisi muuta kuin nuo mutet ja muut toimivuusasiat kuntoon. Kunhan kentät ovat ovat hyviä niin olen tyytyväinen. Vaikea kuvitella, että jotain niin mullistavaa tullaan näkemään. Toisaalta jos joku siihen pystyy niin IW. Huippulaatua peli tulee aivan varmasti joka tapauksessa olemaan, sitä en epäile hetkeäkään.:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

eiköhän ne väännä tähän jonkun muunnelman siitä zombi muodosta, kerran se oli niin suosittu. tai mistäs mä tiiän. :p

Ois hyvä jos käyttää overkill perkkiä, niin kakkos aseellekkin vois laittaa camon.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Juggerista viis kunhan ne poistaa se s--nan Stun naden ja iskee lobbymuten ni oon tyytyväinen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Juggeri ja Martyrdom poies. Kranaatteja paskovat apinat eivät ole kivoja. Snipuilla tähtäykseen jotain tolkkua, esim. makuulta "helppoa", seisovilteen lähes mahdotonta (kuka ampuu barretilla seisoviltaan..?). Kranaattirajoitukset mahdollisia pienissä kentissä. Esimerkkinä Shipment jossa on 12 pelaajalla jatkuvasti 36 kranaattia ilmassa. Tai no tuohon nyt toimisi yleisesti se että voisi itse luoda vapaasti muokattavia servuja.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

3 tärkeintä:

- nuubituubit pois (ja muut vastaavat millä voi heti erän alussa tappaa vihollinen heidän spawnin läheisyyteen)
- lobbymute
- lobbymute
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eikö täällä oikeasti ole yhtään normaalia pelaajaa, vaan kaikki on jotain 55-levelisiä haarkoor-jätkiä, jotka haluavat vain pari pikkuriikkistä muutosta? Itse en ole edes saanut ensimmäistä Prestige-merkkiä. Jos ei kelpaa uusi Codi, niin älä osta sitä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eikö ketään kiinnosta pelin yksinpeli lainkaan?

Itse olen ostanut aina Codit yksinpelin vuoksi. Moninpeliä olen koittanut korkeintaan samalta sohvalta ystävien kanssa. Yksinpeliin toivoisinkin tiivistunnelmaista juonta ja vaihtelevia ympäristöjä. Viidakko voisi olla jep, jossakin
Etelä-Amerikan kokaiini pelloilla.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eikö täällä oikeasti ole yhtään normaalia pelaajaa, vaan kaikki on jotain 55-levelisiä haarkoor-jätkiä, jotka haluavat vain pari pikkuriikkistä muutosta? Itse en ole edes saanut ensimmäistä Prestige-merkkiä. Jos ei kelpaa uusi Codi, niin älä osta sitä.

En nyt tiedä mitä tarkoitat tarkalleen hardcore pelaajilla mut pienet tyhmät asiat haittaa peli-iloa suunnattomasti ainakin omalla kohdalla ja nähtävästi myös monia muita.

Niin, jos olet vasta ekaa prestigeä vetämässä niin et välttämättä ole pelannut vielä niin paljon peliä, että olisit huomannut ne jatkuvat tuubit, espanjan hombre huutojen raikuaminen peliaulassa, jatkuvan "laastarin" käyttöä joka antaa lisäenergiaa ja taskusta tippuvia pieniä marty-naatteja :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Joo. Erittäin innolla odotan peliä! nyt oon vasta rank22 ekalla prestigellä:eek:. Mahtava peli vaikka juggeri ja nuubituubi meinaa viedä ilon snipaamisesta sekä HC S&D matseista.:(

-Nuubituubiin vaan yks paukku ja kentät semmosiks, et ei voi spawnin läheisyyteen tulittaa.
-Juggeri ja martydrom POIS ja joitain mukavuuksia tilalle
-jonkun näköinen vaatekaappi/varustekaappi jossa vois muokata vähä kaikkee.
-enemmän aseita ja mappeja (itsestään selvyys)
-hieman pidempi juoni
-enemmän viidakko/metsä kenttiä jossa olisi snipereille enemmän suojautumis mahdollisuuksia.
-EI ajoneuvoja, sekä helikopterin voisi vaihtaa johonkin toiseen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ettekö te ole kyllästyneet kun melkein aina on Yhdysvaltojen tai Britti sotilaan näkökulmasta nää pelit?

Seuraava Cod saisi olla vaikka Saksalaisen sotilaan näkökulmasta, Bundeswehr!:cool:
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jep, tai vaikka SUOMALAISTEN! Heh heh..

Mutta, oon samaa mieltä muitten kanssa et
nuubituubi,
martyrdom
ja
juggernaut
pois.

Vie peli iloa, varsinkin juggernaut. Esim. snipulla ampuessa on kiva huomata, ku se tyyppi jääki eloon juggernautin takia(varsinki jos on vähän huonompi snipaaja, kuten minä:eek:), jos ei saa headshottia. Ja näin on käyny liian monta kertaa^^
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Juggernaut ja MartyrD saa meikäläisen puolesta jäädä, ei ne ainakaan itselle sen suurempaa haittaa ole aiheuttanut. Mutta nuubituubit spawnilta hyiyök pois ja heti. Vois vaikka poistaa koko systeemin, ei haittais yhtään.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Nuubituubitkin saa mun puolesta jäädä. Tosin siten että niiden tehoa ja tarkkuutta olisi down gradettu rankasti. HC S&D:ssä niitä ei tarvitsisi olla lainkaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Nuubituubitkin saa mun puolesta jäädä. Tosin siten että niiden tehoa ja tarkkuutta olisi down gradettu rankasti. HC S&D:ssä niitä ei tarvitsisi olla lainkaan.

Joo! saa ne nuubituubit jäädä kunhan vaan ois yks paukku ja hieman vähemmän tehoa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mielestäni Juggernaut ja Stopping Power pitäisi jättää kokonaan pois, jotta ei olisi niin helppoa tietää vihollisen perkkejä. Nykyään selvästi suurinosa käyttää nimenomaan juuri näitä kahta perkkiä. Sinänsä sääli, koska normissa ei muille perkeille löydy käyttöä. Hardcoressa tosin löytyy. Myös martyrdrom perkki voitaisiin minun puolestani jättää pois, sekä tietysti grenade-launcher.

Uusia perkkejä, pientä grafiikan hiomista (voi kyllä jättää minun puolestani tekemättäkin), uusia aseita, jne voisi toki peliin tulla. LOBBY MUTE MYÖS MUKAAN!

Tahallisia glitchejä peliin mukaan niin kuin ensimmäisessäkin Modern Warfaressa, niitä on hauska tutkia vaikka en käytäkkään niitä paljoa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tahallisia glitchejä peliin mukaan niin kuin ensimmäisessäkin Modern Warfaressa, niitä on hauska tutkia vaikka en käytäkkään niitä paljoa.

No just....
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tahallisia glitchejä peliin mukaan niin kuin ensimmäisessäkin Modern Warfaressa, niitä on hauska tutkia vaikka en käytäkkään niitä paljoa.

Jos meinaat kaikkia niitä lukemattomia hyppyjä mitä jotkut luulevat "glitcheiksi" niin todellakin sama! Noista huomaa kuinka hyvin noi kentät on suunniteltu kun kuukausien pelaamisen jälkeen löytää uusia hyppyjä. Näkymättömät sillat vois kyllä jättää pois. :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Pari pientä toivetta olisi minulla:

-Sinkojen tehoa jalkaväkeä vastaan tiputettava
-Revivalista jotakin muutakin bonusta kuin pelkkä lämmin mieli (xpaa ja muuta kunniaa vaikka)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Vie peli iloa, varsinkin juggernaut. Esim. snipulla ampuessa on kiva huomata, ku se tyyppi jääki eloon juggernautin takia(varsinki jos on vähän huonompi snipaaja, kuten minä:eek:), jos ei saa headshottia. Ja näin on käyny liian monta kertaa^^

Näinpä, paitsi ei ne juggerit kuole edes pääosumasta, ku paristi oon R700 päässy päähän nakkaamaan, niin ei sitten kuollut heppu, ja samalla jäi tappo saamatta.:mad:

Ja kuten moni on sanonutkin, niin justiisa noi Juggernaut, martudom, ja nuubituubi sais jäädä pois. hehe, laittavatkohan Gage matsin tähän vielä:D
 
Ylös Bottom