Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tosin jos se Chopper gunner nyt sattuu tulemaan jostain laatikosta niin onhan se käytettävä! Jotkut myös suorittavat noita challengseja niin niihinkin täytyy käyttää chopper gunnereita :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko suomenlipusta versiota jossa on jtn tekstiä? Ainakin japanin lipusta löytyy toinen versio tekstillä "rising sun" ja kanukkien lipusta "the great north".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

... kun kopteri ilmestyy niin kaikki sisälle ja kopteri alas...

Monesti tullut kuoltua tuohon chopper gunneriin betonisessa talossa. Ja jopa kaksikerroksisessakin talossa. Killcamista nähnyt kuinka sillä kopterilla voi rutuuttaa kattojen läpi jotta ropina vaan käy. Ja joskus on ollut niin huono säkä, että ohjusta on yritetty tarjota monta kertaa ja aina juuri ennen lukitusta tulee niitti otsaan. Tuo on sitten tyystin ärsyttävää.

En tajua miksi porukka ei vaihda sitä klassia jo ekasta chopper gunner kuolemasta johonkin singolliseen tai vastaavaan. Monesti porukka vaan jatkaa rymyämistä normaaliin tahtiin. Itse en ainakaan keskity CG tilanteessa mihinkään muuhun kuin hengissäpysymiseen ja kopterin tiputtamiseen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tajua miksi porukka ei vaihda sitä klassia jo ekasta chopper gunner kuolemasta johonkin singolliseen tai vastaavaan. Monesti porukka vaan jatkaa rymyämistä normaaliin tahtiin. Itse en ainakaan keskity CG tilanteessa mihinkään muuhun kuin hengissäpysymiseen ja kopterin tiputtamiseen.

niinpä. yks classi cold blooded+stinger/javelin niin se on sillä sipuli.
Välillä just harmittaa kun muut tiimiläiset ei tee tota heti kuoltuaan ja Ittellä on streakki päällä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos sd:ssä sais scorea taposta 500 niin 10 tappoa olis sitte 5000. Plänttäämisestä jos sais xp:tä sen 1000. Eli vaatis 20 tappoa että sais scorea 10 000 ja semmosta harvemmin näkee, mutta näin sen olisi oltava.

Näin IW olis voinu pelastaa SD muodon:

- Nämä iänikuset ja vihatut noobitoobit pois tai ainakin 20s rajotus ennen kuin voi käyttää
- Killstreak ei jatku
- Ei HBS
- Scorea kunnolla ja sen verran mitä siitä ansaitsee oikeasti eikä mitään 50 taposta
Jos itse Cod4 SD:ssä sain parhaimmillaan 1000+ scorea niin kun pisteet on 10x tässä niin helposti olisi mahdollista... Noobituubit todellakin pois tai viiveelle ja HBS:ssä ei häiritse jos ninjaa käyttää. Ja vielä scoresta että mitä se haittaa jos scorea tulee 50 jos xp:tä tulee 500 taposta (=
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Harmi että on pilattu tuo HC SD tässä pelissä. Ensinnäkin killstreakit jatkuu ja hardlinella 2 tappoa niin UAV ja 3 tappoa niin care package. Sitten HBS + scoremäärä naurettava verrattuna esim. TDM.

Mitä helvetin järkeä on HC SD:ssä saaha taposta 50 ja TDM 100. Kaiken järjen mukaan HCSD jossa on vaikeampi tappaa ja saada paljon tappoja niin sais enemmän scorea taposta. Nyt jos haluaa saada scorea paljon niin menee huoraamaan ground wariin noobituubien ja chopper gunnerien kanssa ja jättää HCSD pelaamatta. Ei näin IW.

Eikö pelin jälkeisessä summaryssa kuitenkin näy pisteet siten, että 1 tappo = 500xp, eli nollat lukujen perään?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyl raivostuttaa noi yhteydet publa peleis. joku 70% on keltasella 20% 3 vihreellä ja 10% täydet ja nuo täydet johtuu siitä että on ite päässyt hostaa. Jos on keltasella ja vastustajalla on täydet vihreet niin on melkeinpä sama ampuuko vai eikö. lähes mahdoton selvitä. Eilen ihme kyllä SD sain 17-0 stats vaik ei ollut täydet vihreet taisi olla 100%luck
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joda^ sanoi:
kartsa-7 sanoi:
niinpä. yks classi cold blooded+stinger/javelin niin se on sillä sipuli.
Välillä just harmittaa kun muut tiimiläiset ei tee tota heti kuoltuaan ja Ittellä on streakki päällä...
Voi hyvää päivää :D

Eli siis pitäs hypätä katolta, kuolla ja vaihtaa sinko-classi ettei niiden tarttis jotka on jo kuollu tohon gunneriin?

Itse jos saan neljäkin tappoa peräkanaa olen ihan fiiliksissä ja koen siis jo tuolloin striikkaavani. Striikkaamisesta huolimatta keskityn peliin ja objektiiveihin, mutta tuo tappoputki luo oman tunnelmansa (lue:adrenaliinia polviin asti). Ei kaikki pelaa striikatakseen, mutta kaikki on fiiliksissä streakista kun kohdalle sattuu. Toki streakin voi välttää helposti vaikka omalla kranaatilla tarpeen tullen jos asia vaivaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eli siis pitäs hypätä katolta, kuolla ja vaihtaa sinko-classi ettei niiden tarttis jotka on jo kuollu tohon gunneriin?

Itse jos saan neljäkin tappoa peräkanaa olen ihan fiiliksissä ja koen siis jo tuolloin striikkaavani. Striikkaamisesta huolimatta keskityn peliin ja objektiiveihin, mutta tuo tappoputki luo oman tunnelmansa (lue:adrenaliinia polviin asti). Ei kaikki pelaa striikatakseen, mutta kaikki on fiiliksissä streakista kun kohdalle sattuu. Toki streakin voi välttää helposti vaikka omalla kranaatilla tarpeen tullen jos asia vaivaa.

Sori tää oli mun virhe. Itsellä on tainu alusta asti olla toisena aseena joku sinko, ja nyt jotenkin tyhmästi odotin että kaikilla muillakin on :o Käsitin tuon vaan niin, että itse kämpitte jossain samalla kun toisten pitäisi tiputtaa kopteri, vaikka teillä olisi sama mahdollisuus :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitkä noista Killstreak Rewardeista on sellasia, että niide avulla saadut tapot lasketaan Killstreakiin mukaan? Ainakin Attack Helicopter on sellainen, mutta entäpä muut.

Mitä Killstreak Rewardeja muuten edes käytätte? Mä vaihtelen niitä aina mapin mukaan, mutta aika usein sieltä löytyy tällainen paketti:
1. Care Package
2. Harrier Strike
3. Pave Low
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

care package, attack hlicopter ja emergency airdrop on tän hetkiset killstreakit. Harvemmin pääsee herkuttelemaan millää paremmilla mutta kyllä noista paketeista ihan hyviä joskus tulee ;) Joulukin ku lähestyy...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

tänää meni pelit hyvin (jälleen kerran). Sain eka jonku 30 kill streakin mut en ollu unlockannu sitä nukee viel. Sit meni seuraava matsi ihan kohtalaisesti. Mut kolmas, siin tuli jo 25 kill streak ja sain nuken :D Eräs kfin pelaaja olikin samassa pelissä. Luulisin et se johtuu mun aseesta, tai sit vaan taidosta, kun oon saanu tänään 2 yli 25 kill streakkia ja eilen 2 yli 25 kill streakkia ja sunnuntaina 2 :D no joo ny vois lopettaa leijumisen

Koittakaa ihmeessä mun classia

Primary weapon : M4A1 red dotilla
Secondary: joku random haulikko
Sit Perk 1 Scavenger pro
Perk 2 Cold blooded, täs ei tarvita stopparii, vaik näyttää et on huono damage / Hard line
Sit kolmoseks voit laittaa vaik sitrepin

Ainii ja claymore equipmentiks ja sit special grenadeks toi flash
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä noi killstreakit olis syytä ottaa päivityksen myötä pois, niin saa nuo kusettajat joilla on luokkaa 35/4 tapot... istuvat suurimman osan ajasta noissa koptereissa ym.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä noi killstreakit olis syytä ottaa päivityksen myötä pois, niin saa nuo kusettajat joilla on luokkaa 35/4 tapot... istuvat suurimman osan ajasta noissa koptereissa ym.

Mikkä helvetin kusettajat? mahtaiskohan olla niin ettei sulla riitä taitoa ees chopper gunneriin
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt on grindailtu 58 levelille asti ja kylhän tuo koukuttavaa on vaikka mun mielestä se viimeisin silaus jotenkin puuttuu...:confused:

Itel useimmin tämmönen setuppi käytössä:
ACR (acog tai holog. + fmj) ja AA-12 (grip + fmj), stopping power pro ja commando pro.
joskus tulee M240lla vedeltyä ja sitten tilanteen mukaan kesken pelin vaihtoa classiin jossa javelin jos vihuilla lentovehkeitä tai sit ninja jos näkyy killcameissa paljo hbm.

Päivittäin kyllä menee hermot kämppääjiin, tuubittajiin, hbm...
Voiko oikeesti olla hauskaa kyylätä jossain nurkassa ja tuijottaa monitoria ja käydä sit napsuttaan vihua selkään?
Ite aina tilttaan noista ja otan tehtäväks käydä puukottaan ne :D
Kerran jopa vetäny sen "turn around" läpän ja siittä kyl tuli hyvä mieli :cool:

Aseista osa tuntuu olevan epärealistisia (esim 50 cal ei riitä osuma ylävartaloon ja smg recoil).
Mapitki on huonompia ku ykösessä, omat suokkarit terminal, highrise, derail. Muut menee ihan jees paitti wasteland ja underpass jotka melkeinpä aina skippaan :D
Onkohan jotain map pakettia tulos?

Kaikenkaikkiaan ehkä pienoinen pettymys koko peli (saatto kyl olla odotuksetki turhan korkeella).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt on grindailtu 58 levelille asti ja kylhän tuo koukuttavaa on vaikka mun mielestä se viimeisin silaus jotenkin puuttuu...:confused:

Itel useimmin tämmönen setuppi käytössä:
ACR (acog tai holog. + fmj) ja AA-12 (grip + fmj), stopping power pro ja commando pro.
joskus tulee M240lla vedeltyä ja sitten tilanteen mukaan kesken pelin vaihtoa classiin jossa javelin jos vihuilla lentovehkeitä tai sit ninja jos näkyy killcameissa paljo hbm.

Päivittäin kyllä menee hermot kämppääjiin, tuubittajiin, hbm...
Voiko oikeesti olla hauskaa kyylätä jossain nurkassa ja tuijottaa monitoria ja käydä sit napsuttaan vihua selkään?
Ite aina tilttaan noista ja otan tehtäväks käydä puukottaan ne :D
Kerran jopa vetäny sen "turn around" läpän ja siittä kyl tuli hyvä mieli :cool:

Aseista osa tuntuu olevan epärealistisia (esim 50 cal ei riitä osuma ylävartaloon ja smg recoil).
Mapitki on huonompia ku ykösessä, omat suokkarit terminal, highrise, derail. Muut menee ihan jees paitti wasteland ja underpass jotka melkeinpä aina skippaan :D
Onkohan jotain map pakettia tulos?

Kaikenkaikkiaan ehkä pienoinen pettymys koko peli (saatto kyl olla odotuksetki turhan korkeella).

Huomasin just pari päivää sit et sitä telkkua ei tarvii missään respa muodos ku ei siä kämpitä niin paljoo mut S&D siel kämpitään enemmän

Mä en tykkää yhtään underpassist, wastelandista tai karachista
 
Ylös Bottom