Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niinpä niin. Kokeileppa seuraavaks käyttää snipua, pelkästään NoScopea. Siinä on sitä jotakin :cool:

Snipuja on tullu käytettyä jonkin verran(barrett,invertion).Barretilla on challensit melkein kaikki suoritettu,pääosumia uupuu n.150kpl tuhannesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minkäslaisia pelimuotoja pelailette?
Minut löytää yleensä Dominationista, SnDstä tai Free-For-Allista ;)
Ja mitä titlejä / emblemejä käytätte tai mitä teiltä puuttuu?
Itse yleensä kultaset pääkallot Intervention titleä ja 8-bittistä Cpt. Pricea :D
Tällä hetkellä hankkimassa Cod4 prestige 10-emblemiä.

Oletteko kukaan nähny pleikkarilla netissä tätä emblemiä? Huhujen mukaan tämä on lähes mahdotonta hankkia.
Kaverilla boxilla pelasin, ekaan peliin mihin menin niin näky kaksi tuollasta :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hei. Kärsitkö pelin HC-muodoissa (miksei normissakin) noobituubeista? Minä kärsin ja päätin koittaa tehdä asialle jotain. Tarkoitus on toimittaa tämä adressi IW:lle, kun siinä on tarpeeksi nimiä. Tavoite on hiukan yläkanttiin 10 000, mutta vähempikin riittänee. Tarkoituksena EI ole painostaa IW:a poistamaan tuubeja pelistä, vaan osoittaa heille että kysyntää pelimuodoille joissa tuubit on disabloitu on. Miltä kuulostaisi noobtube free HC S&D? Tai vaikka noobtube free HC headquarters? Korostan tässä nyt HC-pelimuotoja siksi, että niissä tuubien teho on liioitellun tehokas ja varsinkin S&D:ssä alun GL-tykistökeskitys on liian isossa roolissa.

Allekirjoittakaa adressi ja kertokaa eteenpäin muille jotka haluavat asiaan muutosta. Kiitos.

No noobtubes in HC-modes. - Online Petition

Ja rakkaat tuubailijat, tämä adressi ei ole teitä vastaan. Haluamme vain vaihtoehtoja.

EDIT: Ja kyllä, olen postaamassa linkkiä myös kansainvälisille foorumeille. Ettei jää pienen piirin puuhasteluksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

.

Oletteko kukaan nähny pleikkarilla netissä tätä emblemiä? Huhujen mukaan tämä on lähes mahdotonta hankkia.
Kaverilla boxilla pelasin, ekaan peliin mihin menin niin näky kaksi tuollasta :D

Tiedän pleikkarilla ihan yhen tyypin, kellä on tuo pyörivä pääkallokolikko. Tyyppi on ihan rehdillä pelillä tuon saanut. Ton saa siis, kun on vetäny kaikki prestige challenget.

Pelaan yleensä S&D:tä, demoa, FFA, ja CTF.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]


Lähinnä siis jäi vähän hämäämään tuo HC pelimuodosta puhuminen. Muistaakseni lähes kaikilla tappaa oikeestaan yhdestä luodista muutenkin HC pelimuodossa, miksi mikään on siis ylivoimainen ase toiseen nähden kun tehoa on ja erot vaan pienenee?

Edit: Sadas postaus, WHOO!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lähinnä siis jäi vähän hämäämään tuo HC pelimuodosta puhuminen. Muistaakseni lähes kaikilla tappaa oikeestaan yhdestä luodista muutenkin HC pelimuodossa, miksi mikään on siis ylivoimainen ase toiseen nähden kun tehoa on ja erot vaan pienenee?

Kuten sanoin. Tämä ei ole tuubareita vastaan. Mikä siinä häiritsee että haluamme vaihtoehtoja?

Ja kyllä se HC-muodoista puhuminen oli mielestäni selitetty originaali postauksessa kattavasti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lähinnä siis jäi vähän hämäämään tuo HC pelimuodosta puhuminen. Muistaakseni lähes kaikilla tappaa oikeestaan yhdestä luodista muutenkin HC pelimuodossa, miksi mikään on siis ylivoimainen ase toiseen nähden kun tehoa on ja erot vaan pienenee?

Tarkkuuskiväärit ovat ainoita jotka tappavat yhdestä luodista normisäännöillä, vai tarkotatko tuubin ammusta tms.? Kyllähän sekin tappaa yhdestä, muttei läheskään niin helposti kuin HC:ssa, kun siellä taitaa riittää että edes HM tulee ja kuolee, normissa ainakaan ite saa paljoa aikaan jossei ole danger closea käytössä, mutta onhan se kovassa käytössä, ainakin jos clan tagina on [TM]. :o
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tarkkuuskiväärit ovat ainoita jotka tappavat yhdestä luodista normisäännöillä, vai tarkotatko tuubin ammusta tms.? Kyllähän sekin tappaa yhdestä, muttei läheskään niin helposti kuin HC:ssa, kun siellä taitaa riittää että edes HM tulee ja kuolee, normissa ainakaan ite saa paljoa aikaan jossei ole danger closea käytössä, mutta onhan se kovassa käytössä, ainakin jos clan tagina on [TM]. :o

No siis jos tagina on TM, niin voit tosiaan unohtaan sen stopparin siitä kakkos perkistä ja tuuppaa tilalle sen järkevimmän vaihtoehdon eli Danger Closen. Mieluiten vielä höystät kokonaisuuden loputtomilla tuubiammuksilla sekä otat sen Last Standin ihan kiltisti. Secondaryks TM suosittelee jotain automaatti haulikko tai jopa vaikka Javelinia. Pitäis alkaa tapahtumaan :rolleyes:;)

BTW: Lisätkää MaTapanSut kaveriksenne jos tahdotte kysellä lisää hyviä niksejä !
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Allekirjoittakaa adressi ja kertokaa eteenpäin muille jotka haluavat asiaan muutosta.
LOL... Mä tarjoan sulle kaljan jos toi "isojen piirien" foorumi saa tän läpitte :) Luulisi, että 5 miljoonan seassa 10k on aika hmmm... tippa meressä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No siis jos tagina on TM, niin voit tosiaan unohtaan sen stopparin siitä kakkos perkistä ja tuuppaa tilalle sen järkevimmän vaihtoehdon eli Danger Closen. Mieluiten vielä höystät kokonaisuuden loputtomilla tuubiammuksilla sekä otat sen Last Standin ihan kiltisti. Secondaryks TM suosittelee jotain automaatti haulikko tai jopa vaikka Javelinia. Pitäis alkaa tapahtumaan :rolleyes:;)

BTW: Lisätkää MaTapanSut kaveriksenne jos tahdotte kysellä lisää hyviä niksejä !

Ahneuksissa menin painamaan prestigenappulaa(nyt kyllä tosissaan viimeisen kerran!), joten vielä ei ole One Man Armya, joka tarjoaa vielä huolettomat randomilla ampumiset tuubilla, kun voi heti vaihtaa uudet kuteet päälle. Scavenger on siitä parempi, että saa sen kakkosaseen, siihen vaikka AA-12 joka on haulikoista AA-luokkaa, tai thumper jos on alussa, RPG on tietysti myös hyvä valinta. Equipment ei tosiaankaan "ole ihan sama" minkä ottaa, claymore on miina johon voi luottaa danger closen avulla, tai semtex/fragilla saa tiputettua melkein varmasti aina 1-2 tyyppiä alussa jos osaa heittää!

PS. neuvonantajani aka tappaja on antanut neuvoja, joilla olen parantanut pelisuoritustani! suosittelen siis lämpimästi!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselle ei ole ennen tullut mieleenkään käyttää shotgun-attachmenttia HC:ssa, mutta piruuttani lähdin kokeilemaan tällaisella setillä: FAL/shotgun + FMJ, Stopping Power ja Steady Aim. Olin täysin myyty. :eek:

Etäisyys, jolla tuo shotgun vaikuttaa on tajuton. Terminaalin keskuskäytävän päästä päähän ammutaessa vastustaja putoaa yhdestä laakista, samoin lentokoneen ohjaamosta toiseen päähän tikkaille. Satuin vielä saamaan game winning camin, kun ammuin liukuportailta sinne tiskin taakse kuuluisaan snipapaikkaan, josta vastustaja putosi kahdesta laukauksesta. Siellä huutelivat mikkiin kakarat perus "woot woot wtf"-setit.

Mentiin vielä kaverin kanssa Privateen kokeilemaan sen tehoa. Esim Spas Gripillä samoilla perkeillä ja HC-asetuksilla ylsi hädin tuskin puoleen väliin Shotgun-attachmentin osumaetäisyydestä.

Kokeilkaa ihmeessä, itse tykästyin kovasti. Vai onko tämäkin liian nyyppä-tapa pelata?

Löysinpäs esimerkkivideon youtubesta YouTube - FAL Shotgun ACROSS the map NEW
Kyseessä ei siis ole mikään glitchi tai vastaava, vaan oikeilla perkeillä ja attachmenteilla saatu törkeän hauska ase. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lähinnä siis jäi vähän hämäämään tuo HC pelimuodosta puhuminen. Muistaakseni lähes kaikilla tappaa oikeestaan yhdestä luodista muutenkin HC pelimuodossa, miksi mikään on siis ylivoimainen ase toiseen nähden kun tehoa on ja erot vaan pienenee?
Oletko ikinä pelannut HC Search and Destroyta? Käy kokeilemassa jos on epäselvää miks tälle muutokselle on tilausta. Räjähdysten vaikutusalue on ainakin tuplat normiin verrattuna joten alkutubeista selviäminen on jossain kentissä ihan tuurista kiinni. Harvoin sitä 2 sek. rundin alkamisen jälkeen pystyy spreijaa 3 jätkää spawnille.

@Bilrix: kiva kun jaksat tsempata. Oli muuten se sun postaus ehkä yks turhimpia ikinä. Minusta on hienoa jos joku nostaa kissan pöydälle ja yrittää edes vaikuttaa asioihin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uudet kartat ovat Bailout, Storm ja Salvage. Call of Duty 4:n kartat taas Crash ja Overgrown.vajaat 15 euroa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uusia karttoja olen odotellut tässä jo mutta voi huhhuh mihin hintaan. :eek: Taitaa jäädä alennuksien odotukseen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

LOL... Mä tarjoan sulle kaljan jos toi "isojen piirien" foorumi saa tän läpitte :) Luulisi, että 5 miljoonan seassa 10k on aika hmmm... tippa meressä.

Tuskin yhden vetoomuksen perusteella mutta osaltaan tämä lisää painetta jolla voi jotain ehkä saavuttaa? Sillä nyt ei ainakaan mitää saavuteta jos mitään ei yritetä tehdä.

Esim. Halon tehnyt Bungie ja Cod:WaWin tehnyt Treyarch muuttivat online-puolen asetasapainotuksia sekä playlistejä kun asiakkaat tarpeen siihen hyvin argumentoivat.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mun kokemus HC pelimuodoista rajottuu lähes täysin HC TDM pelaamiseen. Tietenkin muita on myös kokeiltu, mutta tuo TDM on ollut ykkösenä ja siinä oon pärjännyt loistavasti millä tahansa rynkyllä (-FAL). Mutta alan ymmärtämään tuota yskää. Alkuräjäytykset on kyllä välillä vittumaisia, mutta toki niihinkään ei oo pakko juosta... Noh anyway toi terminaalin FAL haulikko esimerkki sai mut puoltamaan kyllä ko. adressia. Ei tollasta voi olla ja just noi pitää saada pois! :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uusia karttoja olen odotellut tässä jo mutta voi huhhuh mihin hintaan. :eek: Taitaa jäädä alennuksien odotukseen.

Sama tääl, ei nyt jumalauta viitti maksaa 15e 5 mapista:mad: Sillä hintaa saa jo hyvän pelinki UK:sta. Alennuksessakin maksaa varmaan viel sen 9e
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

15e, eli laatikko olutta, tai 6 kilsan taksimatka, tai kolme askia röökiä. Noh, elämä on valintoja. Minä valitsen ostamisen heti kun mapit tulevat....
 
Ylös Bottom