Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niinpä !:mad:
Kaverini mukaan DLC:ssä tulee myös uusia titlejä+emblmemeitä ja challengeja. Mutta en o ollenkaan varma siitä ja älkää syyttäkö mua et lupailin niit :D

Luultavasti noi uudet tittelit ja embbelit saa avattua pelin mukana tulevalla koodilla, mikä edellyttää map packin ostoa.:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli äskön saatua Emegrencystä 3 Counter-UAV:tä ja yks resupply... Ei siinä kehumista ollu. On kyl toi Counter iha hyvä, mut 3 ei oo :D En pahemmi Emergencyä käytä, välillä ku huvittaa. Kertokaas omia ärsyttävimpiä Emergency Airdrop kokemuksia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli äskön saatua Emegrencystä 3 Counter-UAV:tä ja yks resupply... Ei siinä kehumista ollu. On kyl toi Counter iha hyvä, mut 3 ei oo :D En pahemmi Emergencyä käytä, välillä ku huvittaa. Kertokaas omia ärsyttävimpiä Emergency Airdrop kokemuksia.

3 Resupplya ja jotain on kerran tullut. Kyllä se vähän söi miestä. Jos tämä oli nyt se peli minkä luulen niin tuo yksi taisi olla AC130 joka jäi jonkun prkl ilmantointi kojeen päälle seinälle sub-basessa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli äskön saatua Emegrencystä 3 Counter-UAV:tä ja yks resupply... Ei siinä kehumista ollu. On kyl toi Counter iha hyvä, mut 3 ei oo :D En pahemmi Emergencyä käytä, välillä ku huvittaa. Kertokaas omia ärsyttävimpiä Emergency Airdrop kokemuksia.

Ite käytän kans harvoin tuota Emergencyä, mutta kerran ei ollut arpaonni kohdallaan.. 4 pakettia: tuli resuppy, counter-uav, uav ja harrier strike. Harrier strike ainut "positiivinen" pakkaus, mutta eiköhän senkin ehtiny joku vihulainen pölliä... :D Onneksi respasin sen verran lähelle, että sain lohtua uav:stä ja counter-uavstä... :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Huonoista emergency airdropeista huonoin on varmaan 4 counter-uavta.
Ja kyllä toi map packki on aivan törkeää rahastusta. Meitä Ps3 pelaajia sorsitaan aluksi sillä että kuukausi myöhässä saadaan map packki ja sitten viellä laitetaan hinnaksi 15e. Ihme rahastusta. Jää varmaan monella virtuaali kaupan hyllylle mutta henk.koht. todennäkösti aion ostaa. Katsellaan sitten kun näkee minkänäköiset nämä uudet mapit ovat.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt alkaa kyl vituttaa semmonen juttu, et varsinkin SaDissa pahimmillaan yli puolet peleistä on sellasia, että sieltä tulee vastaan joku kuuden pelaajan nolife-läskiperse-heliumklaani joka raiskaa ne kuus yksinpelaajaa ihan 4-0 ja sit tulee taas raget:mad:. Näissä objective modeissa on ihan mahdoton voittaa satunnaisporukalla klaaneja. Tarvittaisiin siis ehdottomasti "mercenary" playlistit joka pelimuotoon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muka olemassa mitään parempaa, kuin yksin tai kaksin nöyryyttää jotain 5-7 pelaajan klaania niin pahoin, että he lopulta päättävät lähteä pelistä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli äskön saatua Emegrencystä 3 Counter-UAV:tä ja yks resupply... Ei siinä kehumista ollu. On kyl toi Counter iha hyvä, mut 3 ei oo :D En pahemmi Emergencyä käytä, välillä ku huvittaa. Kertokaas omia ärsyttävimpiä Emergency Airdrop kokemuksia.
Scrapyardissa pelasin nii ekal kerral sain chopper ja se jäi sinne johoki juttuun ja sit toisel sain AC-130 ja seki jäi >_<
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla oli toissapäivänä SnD:ssä mun kaikkein huono-onnisin emergency airdrop heitto. Heitin heti sen emergency airdrop markerin siinä rundin alussa, Quarryssä. Just kun heitin sen, niin yks oma pyrähti siihen eteen silleen lagisesti. No, se osu sitten siihen ja meni yhtä taloa vasten. Kaikki jäi sinne ylös ja siinä oli Harrier, Sentry Gun, Predator ja UAV. :(

Mut nykyään en käytä SnD:ssä enää mitään airdroppeja, koska siinä menee liian kauan aikaa saada se. Joko en ehdi rushia johonkin hyvään spottiin tai sitten en pääse alkusniputuksiin mukaan. :cool: Mä käytän SnD:ssä nykyään: UAV, Counter UAV ja predator missileä. UAV:t säästän useimmiten hyökkäykseen, koska siinä plantatessa on hyvä tietää, että missä vastustajat on. Sitä ihmettelen, että miten melkeen aina alotan puolustajana? Eli joko Militiana tai Speznazina. Se on kyllä paljon kivempaa, jos pääse amerikkalaisten tai enkkulaisten puolelle, koska niitten äänet miellyttää enemmän korvaa, ku joku brassin "los kranaatttooosss!!!!" :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Käsittääkseni Emergency Airdrop saapuu siinä suunnassa mihin on markkerin heittänyt. Joten kannattaa välttää markkerin nakkaamista suoraan kohti mapin rajoja, niin todennäköisemmin jää paketit peliin.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, kun ei itse kauheasti tule Emergencyä käytettyä niin en varmaksi lähde sanomaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Käsittääkseni Emergency Airdrop saapuu siinä suunnassa mihin on markkerin heittänyt. Joten kannattaa välttää markkerin nakkaamista suoraan kohti mapin rajoja, niin todennäköisemmin jää paketit peliin.

Kyllähän se noin menee, eli siihen suuntaan johon katsoit kun heitit sen, tulee se kone, ja tiputtaa ne eteenpäin savusta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

15e, eli laatikko olutta, tai 6 kilsan taksimatka, tai kolme askia röökiä. Noh, elämä on valintoja. Minä valitsen ostamisen heti kun mapit tulevat....
niin mäkin ostan.15€ on pikkusumma,sen verran jo tippuu,ku ottaa käjet(kädet) pois taskuista:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Käsittääkseni Emergency Airdrop saapuu siinä suunnassa mihin on markkerin heittänyt. Joten kannattaa välttää markkerin nakkaamista suoraan kohti mapin rajoja, niin todennäköisemmin jää paketit peliin.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, kun ei itse kauheasti tule Emergencyä käytettyä niin en varmaksi lähde sanomaan.

Joo noin se menee ja aluks oli menossa heitto hyvin, kunnes edestä hiihti se yks oma. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli äskön saatua Emegrencystä 3 Counter-UAV:tä ja yks resupply... Ei siinä kehumista ollu. On kyl toi Counter iha hyvä, mut 3 ei oo :D En pahemmi Emergencyä käytä, välillä ku huvittaa. Kertokaas omia ärsyttävimpiä Emergency Airdrop kokemuksia.

Ihan saman setin sain kerran scrapyardin TDM:ssä. Mutta huonosta setistä tulikin aika hyvä, kun vastustajat yritti jatkuvasti päästä laatikoille keräämään tavaroita ja niitä sit teurastettiin siihen laatikoiden juurelle.

Ärsyttävin tapahtuma tuli kerran subbasessa, kun onnistuin heittämään markerin siten että yhtä vaille kaikki laatikot pomppi ulos mapista. Siellä sitä oli choppaa ja pavelovia, kentälle jäi UAV... :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eilen tuli vihdoin saatua carpet bomber challenge loppuun, upee emblem kaupanpäälle :)
Tehtynä AC-130, Chopper, Predator, Harrier ja Precision Airstrike. Menossa normi kopteri ja pavelowi challenget, jälkimmäinen melkeen valmis ;o btw. onko kellään muulla takkuillu nettipeli lähipäivinä enemmän ku laki sallii? meinaa itellä katkee pelit yleensä matsin tai kahen jälkeen ja usei keske pelin.. nat on open/1 eikä netti muutenkaan tunnu hidastelevan tms, pelkästää codia riivannu joku :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaahas äsken SD:ssä joku oma puolulainen veteli porukkaa loppumattomilla semtexeillä mitkä ei ees räjähtäny mut tappo silti. Näytti tapot melko samalta ku heittopuukolla mut voi heittää 2 metrii ohi. Muut törmänny tämmöseen?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaahas äsken SD:ssä joku oma puolulainen veteli porukkaa loppumattomilla semtexeillä mitkä ei ees räjähtäny mut tappo silti. Näytti tapot melko samalta ku heittopuukolla mut voi heittää 2 metrii ohi. Muut törmänny tämmöseen?

Juu, eikös tää ole se mitä ennenkin tavannut, jotkut "ampuvat" tactical insertionilla, jotkut kleikoilla jne.
 
Ylös Bottom