Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse pelailen pääasiassa 7 tai 8 senssillä, sillä se tuntuu sopivan meikäläiselle parhaiten. :) Joskus privapeleissä tulee pelattua kymppisenssillä, mutta publalla ja klaanimatseissa tiputan senssin ainakin 7:aan.
Ja eipä sillä kannata paljon leijua, jos pelaa kymppisenssillä... Tuskin kukaan yksin tässä pelissä pelaa sillä "r00:lla" senssillä... :D
Ei voi muuta kuin ihailla quassimon peliä. Jätkä tekee vastustajat kerta toisensa jälkeen naurunalaisiksi kaikenlaisilla silmänkääntötempuilla! Sä oot r000!!!

Itse tajusin nyt tuon AK-47:n voiman tässä pelissä, ja aattelin jättää tuon prestige-nappulan hakkaamisen ainakin vähäksi aikaa... Ylivoimaisesti pelin paras ase, jos vain osaa käyttää sitä. :)

"Minusta AK on taivaanlahja ihmiskunnalle"

On aina todella hienoa kuulla, että joku tykkkää paukuttaa AK-47lla:) Käytätkös mtn tähtäimiä, vai menetkö ihan no attachment linjalla? Itellä AK-47 No attachment, sillä nuo tähtäimet pilaa sen ulkonäön mielestäni

Mä meen ainakin FMJ:llä. Ja oon huomannu, että tähtäin heittää/potkii joku 1.25x enemmän, jos käyttää jotain muuta tähtäintä, kuin perus rautaa. Jos ei oo FMJ:tä nii silloin meen ihan ilman attachmenttia.
Btw. mun klaanin saa haastaa, kunhan on jotai iK tasoa. ;)

"Minusta AK on taivaanlahja ihmiskunnalle"

On aina todella hienoa kuulla, että joku tykkkää paukuttaa AK-47lla:) Käytätkös mtn tähtäimiä, vai menetkö ihan no attachment linjalla? Itellä AK-47 No attachment, sillä nuo tähtäimet pilaa sen ulkonäön mielestäni

Käytän silenceriä tällä hetkellä. Tykkään siitä kun viholliset eivät edes huomaa että olen niiden selän takana (koska näyttävät olevan liian kiireisiä leikkimään tutkilla), eikä se äänenvaimennin niin pahasti syö sitä kantamaa, varsinkin kun AK tappaa noin parista luodista Stopping Powerilla. :)
(Jah *köh* liike-sensoria mun Cold-blooded versiossa, ihan sen takia koska ei vielä ole full metal jackettejä ja en viitsi ruveta uhraamaan kantamaa äänenvaimentimella, koska luodit ovat tehottomampia Cold-bloodedin kanssa)

Ne rautatähtäimet on mun mielestä paremmat kuin red-dotit, jotenkin sitä vaan onnistuu tappaminen paremmin sillä. :D
On muuten komea tää AK:n uus versio, ne muoviset hiekan-väriset osat ovat aika siistejä.

Kyl se vaan on niin, et kerran kun on kymppisensseillä opetellut pelaa, niin paluuta "slow-motion" meininkiin ei ole. Kaverilla pelasin yks ilta ja sillä on muistaakseni sensit nelosella, niin ei tullut pelistä yhtään mitään. Kaikki tilanteet meni ohi, tähtääminen ja kääntyminen kaikki on vaan niin hidasta et ei vaan toimi. Ihmettelen kyllä miten joku voi saada tappoja niillä säädöillä:o
Itse olen pelannut kaikkilla sensseillä 2-10. Ja voin sanoa kun on kympissä käynyt voi tulla takaisin sinne 3-5 osioille. Vähä vähää vaan lasket sitä niin kyllä siihen tottuu. Itse vaihdoin sieltä 8-10 sensseiltä sinne 3-5 sensseille koska long range tähtäily normi aseilla kärsi ihan tajuttomasti. Aina korjailin tähtäystä liikaa. Ja jokainen pelaa omalla senssillään. Jokaisella on erikokoiset kädet ja erilainen ote ohjaimesta joten jotkut haluaa korkeamman senssin jotkut matalemman. Ei se tee parempaa pelaajaa mitä korkeampi sennsi on.

Voisiks opettaa mulle, miten pelataan tolla 10 senssillä? Jos viel voisit opettaa joitain muitakin hienoja purkujuttuja sit vaikka samalla. Mä niin tykkään niistä...

No mun neuvot on että nosta sensitivyä aina yhdellä tai kahdella ylös päin ja sitkun olet kympissä osaat sen. (Jos tämä oli sarkastia niin mä oon retardi :D)

Huomasin kamun boksilla, että 3rd Team Tactical oli muuttunut pelkästään Team Tacticaliksi!!
Toivottavasti PS3:lle tulee sama ku tulee karttapaketti. :)
Eiipä Muuta
EDIT: Oho, siis 3rd Cage muuttui normal. Team Tacticaliksi!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja cage matsi olisi poistettu? Tämmösiii huhui kuulin.

No katsoin veljen boksilta, niin 3rd team tactical oli vielä, mutta 3rd cage oli muuttunut normaaliksi team tacticaliksi, ekaan persoonaan.
Tätä ainakin ootan pleikalle :) !

No katsoin veljen boksilta, niin 3rd team tactical oli vielä, mutta 3rd cage oli muuttunut normaaliksi team tacticaliksi, ekaan persoonaan.
Tätä ainakin ootan pleikalle :) !

Jep, ihmettelen vain kun jättivät 3rd vielä Mut eipä haittaa. Hyvä että poistivat Cage Matsin, sitä ei voinu pelata Boostareiden takia :D Mutta tämähän on siis boksilla, odotamme myäs Ps3:lle :)
Tämmösen bongasin tänään http://www.youtube.com/watch?v=QNk-znYOopM&feature=topvideos
Nopein Nuke, jäin vain miettii ettei olis feikkii.

Jep, ihmettelen vain kun jättivät 3rd vielä Mut eipä haittaa. Hyvä että poistivat Cage Matsin, sitä ei voinu pelata Boostareiden takia :D Mutta tämähän on siis boksilla, odotamme myäs Ps3:lle :)

Joo, eihän tuo haittaa, vieläku keksisivät jottain siihen FFAahan. Ei mitään kiirettä silti ainakaa mun puolesta, saapahan tuplatappoja kaikenlaisilla räjähdyksillä :D

Tämmösen bongasin tänään YouTube - World's Fastest Nuke - An Epic 30 Seconds From GuN1t123 (MW2 Gameplay/Commentary)
Nopein Nuke, jäin vain miettii ettei olis feikkii.
Kohdassa 0.45 ihmettelen vähän, että kun B on jo hallussa niin kaivaako siellä joku kartan esiin jonka ympärille jäävät porukalla pohtimaan mihin suuntaan seuraavaksi lähtisivät.
B on muuttunut punaiseksi jo ennen kuin pelaaja edes ottaa kranaattia käteen, eikä käytössä ole edes danger closea.

Pääseekö siinä Derailissa kiipeämään voimalinjalle jostain nurkalta, vai bugaako peli joskus jonkin spawanaamaan sen päälle? Eilen joku snipaili sieltä urakalla, mutta kun tajusin mistä se ampu, se oli suojaamattomassa paikassa ja jatko aina vaan spawnaamista samaan kohtaan langalla.

Ylös Bottom