Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Edelliset kommentit voi jauhaa tonne peli ketjuun.
Itketään täällä sitä kun vpd ei saa suomiversioo ilmeisesti julkaisuun toimitetuksi.....

Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Ei vieläkään selvyyttä mitä pelimuotoja tulee olemaan HC:ssa? Itse toivon että ffa löytyy myös HarCoresta, kun MW2:ssa sitä ei ollut.
Vaikka HC CTF on se mitä tulee enemmän väännettyä.

Ei vieläkään selvyyttä mitä pelimuotoja tulee olemaan HC:ssa? Itse toivon että ffa löytyy myös HarCoresta, kun MW2:ssa sitä ei ollut.
Vaikka HC CTF on se mitä tulee enemmän väännettyä.

IW:lle oli lähetetty kysymyksiä HC-pelimuodoista ja ilmeisesti MW3 sisältää samat kuin MW2.

Vielä noista pelimuodoista Team Defenderin (?) ja Kill Confirmedin lisäksi on myös ainakin Infection. Linkkiä en nyt jaksa hakea, mutta jokainen voi kyseisen pelimuodon katsastaa Gamespotin 1h streamin lopusta.

Ei olisi ollut varmaa kova homma tehdä HUDia uusiksi ja ne pisteet jotka näkyy ruudussa kun tapat jne. Saisi enemmän uutta ilmettä tähän peliin. Noh, ei tuo maailmaa kaada, mut kuiteskin.

HUD:sta sen verran, että tuota pistejuttua on siirretty hieman verran oikealle ja challenged tulevat nyt oikeaan ylänurkkaan, eivätkä keskelle näyttöä.

Tämän viestin varsinainen idea oli vain kertoa, että tuo M.O.A.B ja Infection ovat nyt päivitetty tuonne tietopakettiin.

Tämähän on vain private matseissa. Harmi sinänsä, vaikutti erittäin mielenkiintoiselta.

No mutta se on mukava että nyt on paljon muutakin tekemistä privatessa kuin vain Intervention Quick Scope sota ;)
Siis se alkoi oikeasti tympimään kun joka kerta kun menin kaverille niin: Mennäänkö Snipu sotaa????? Ja minä vaan että: Ihan sama -.-

Nyt on survival ja infection joista kumpikin vaikuttaa erittäin ''pitkä-ikäiseltä'' :)

- Team Defender: Ottelu käynnistyy vasta kun ottelussa nähdään ensimmäinen tappo. Ensimmäinen tyyppi joka kuolee, pudottaa lipun ja taistelu alkaa. Ideana on, että joku poimii lipun ja tiimin tulee puolustaa tätä tyyppiä, joka kantaa lippua. Lippua kantava joukkue ansaitsee pikku hiljaa pisteitä. Lipun voi siis ryöstää siten, että lipun kantaja tapetaa ja poimitaan lippu.
- Infection: En ole tutustunut tähän pelimuotoon vasinaisen hyvin, mutta tähän suuntaan se vaikuttaa menevän. Eli pelin alussa valitaan yksi random-pelaaja, joka saa tartunnan. Tämä tartunnan saanut lähtee levittämään tartuntaa ja muut yrittävät pysyä erossa tartunnasta. Pelaaja saa pisteitä siitä kun hän tappaa tartuttajan ja, kun joku muu saa tartunnan. Vähän nyt mietityttää voiko se mennä näin, koska eihän ole reilua, että joku satunnainen pelaaja saa tartunnan alussa, koska silloin hän ei voi voittaa.
NÄISSÄ UUSISSA PELIMOODEISSA SIIS TIIMITYÖ ON SE KUULUISA AVAIN VOITTOON. MIKIT KÄYTTÖÖN!!!
Ooh, nyt tais tulla jotain housuihin.
Nämä kaks pelimuotoo kuulostaa aivan uskomattomalta, joita on pakko alkaa pelaamaan, jos peli hyllyyni joskus ilmestyy.

Nämä kaks pelimuotoo kuulostaa aivan uskomattomalta, joita on pakko alkaa pelaamaan, jos peli hyllyyni joskus ilmestyy.

Kannattaa tosiaan katsastaa tuo Gamespotin tunnin Now Playing: Modern Warfare 3 spesiaali, jos ei ole sitä vielä tehnyt.

Now Playing: Modern Warfare 3

Arvioin inhorealistina, että IW kierrättää wanhoja pelimuotoja tässä. Ainakin Halo 2:ssa oli jo vuonna 2004 pelimuoto Ball, jossa pisteitä saatiin sen mukaan kuka hallitsee mukana kannettavaa esinettä. Halossa esine oli kallo, MW3:ssa näköjään lippu. Infestation haisee vahvasti halo-skenen privapeleihin luomalta Tsompilta, jossa yksi pelaaja aloitti zombina yrittäen tartuttaa muita. Voihan toki olla, että vaikutteet noihin pelimuotoihin löytävät jostain muualtakin. Kovin omaperäisiltä ne eivät tunnu.

,

Arvioin inhorealistina, että IW kierrättää wanhoja pelimuotoja tässä. Ainakin Halo 2:ssa oli jo vuonna 2004 pelimuoto Ball, jossa pisteitä saatiin sen mukaan kuka hallitsee mukana kannettavaa esinettä. Halossa esine oli kallo, MW3:ssa näköjään lippu. Infestation haisee vahvasti halo-skenen privapeleihin luomalta Tsompilta, jossa yksi pelaaja aloitti zombina yrittäen tartuttaa muita. Voihan toki olla, että vaikutteet noihin pelimuotoihin löytävät jostain muualtakin. Kovin omaperäisiltä ne eivät tunnu.

,
Meinaatko että Haloon tämä pelimuoto keksittiin tyhjältä pöydältä? Kaikki nää pelien uudet kehitelmät on jollain tavalla jatkojalostettuja jostain vanhasta ideasta.

Kysymys... Kun minä ennakkotilasin oman pelini Gamestopista ja siihen saa sen "4 tuntia ekaa pelituntia tupla XP"-paketin. Ajattelin vaan kysästä että alkaako tämä laskemaan heti siitä kun olen laittanut pelin sisään, vai laskeeko tämä aina kun olen pelaamassa moninpeliä? :)

Alkaa aika tuntua jo pitkältä. Koko viikon pelannu WaWia että sais sen yhden extratokenin peliin ja huomenna pitäis vielä noi viimeset levut jaksaa vääntää.

Peli tulee 99%:n varmuudella tiistaina kotiin, kun verkkokauppa oli sen lähettänyt perjantaina, joten ei tässä muuta auta kun vaan odotella :p.

Kysymys... Kun minä ennakkotilasin oman pelini Gamestopista ja siihen saa sen "4 tuntia ekaa pelituntia tupla XP"-paketin. Ajattelin vaan kysästä että alkaako tämä laskemaan heti siitä kun olen laittanut pelin sisään, vai laskeeko tämä aina kun olen pelaamassa moninpeliä? :)

Tupla-XP toimii mitä luultavimmin PlayStation Storen kautta. Syötät sinne sen tupla-xp koodin niin sitten se on 4 tuntia siitä eteenpäin, pelasit tai et. Eli kannattaa varata aikaa runsaasti kun olet koodin syöttänyt.

Kyllä tuo mulla ainakin aukes tuo sivu.

E:Toki, voit varmuudeksi vuorata itsesi foliolla ettei vaan konsolifin kalastele sinusta, muka tärkeitä, tietoja.

Ylös Bottom