Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aika paljon peli vaikuttaa Black Opsin tyyliseltä...
^
Itse kävin varaamassa Koskikeskuksen GameStopista. Hinnaksi myyjä ilmoitti 79,90€.
Kiitti, hyvä tietää, sieltä voisi käydä sitten tilaamassa.
En ole ennen ennakko tilannut gamestopista, lähetetäänkö sieltä peli postissa vai haetaan itse julkaisupäivänä?
http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-konsoleista-peleista/71921-gamestop-yleinen-keskustelu-lue-aloitusviesti-kysymista-140.html#post1313652
Kannattaa vilkaista tuota ketjua tuosta hinnasta, kun on kuulemma hypännyt 99 euroon.
Voithan ennakkovarata gamestopista sen. Ennakkomaksu on kympin luokkaa ja loput maksat sitten julkaisupäivänä tai kun haet pelin.No jos se tosiaan on noussut gamestopissakin 99e, niin kai sitten ostan vasta julkaisupäivänä hardenedin kaupasta kun rahaa ei ole tilillä kuin vain 85e.
Löytyykö hardenedia julkaisupäivänä helposti kaupoista? jos löytyy niin mistä?
Kaipaisin sellaisten mielipidettä jotka ovat ostaneet aikaisempien dutyjen hardenedeja? Kiits.
Tuota en edes tiennyt..voiko sinne viedä vaikka jonkun pelin, josta saisi alennusta hintaan? Olisi tuo killzone 3 jota pelasin pari peliä + yksinpelin läpi eikä kiinnostanut enempää, kai siitä kympin saisi alennusta?Voithan ennakkovarata gamestopista sen. Ennakkomaksu on kympin luokkaa ja loput maksat sitten julkaisupäivänä tai kun haet pelin.
Voi viedä pelejä ja varmaankin ainakin sen 10e saat killzonesta. Sillä pitäis hoitua se ennakkovarausmaksu. Peli pitää ite hakea sieltä.Tuota en edes tiennyt..voiko sinne viedä vaikka jonkun pelin, josta saisi alennusta hintaan? Olisi tuo killzone 3 jota pelasin pari peliä + yksinpelin läpi eikä kiinnostanut enempää, kai siitä kympin saisi alennusta?
Ja peli haetaan gamestopista julkaisupäivänä itse, vai onko postitusmahdollisuutta?
Voi viedä pelejä ja varmaankin ainakin sen 10e saat killzonesta. Sillä pitäis hoitua se ennakkovarausmaksu. Peli pitää ite hakea sieltä.
Tuota en edes tiennyt..voiko sinne viedä vaikka jonkun pelin, josta saisi alennusta hintaan? Olisi tuo killzone 3 jota pelasin pari peliä + yksinpelin läpi eikä kiinnostanut enempää, kai siitä kympin saisi alennusta?
Ja peli haetaan gamestopista julkaisupäivänä itse, vai onko postitusmahdollisuutta?