Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype]

Olis kyllä aivan mahtava peli.
Täytyy miettiä, että toivoisiko joululahjaksi.

Aika paljon peli vaikuttaa Black Opsin tyyliseltä, mutta sehän ei menoa haittaa. Varmasti on paljon uudistuksiakin

Mistäs saisi hardened edition halvimmalla?
Gigantista katoin että oli 99e, mutta sieltä tuskin tulee julkaisupäiväksi perille..

^
Itse kävin varaamassa Koskikeskuksen GameStopista. Hinnaksi myyjä ilmoitti 79,90€.

^
Itse kävin varaamassa Koskikeskuksen GameStopista. Hinnaksi myyjä ilmoitti 79,90€.

Kiitti, hyvä tietää, sieltä voisi käydä sitten tilaamassa.
En ole ennen ennakko tilannut gamestopista, lähetetäänkö sieltä peli postissa vai haetaan itse julkaisupäivänä?

Kiitti, hyvä tietää, sieltä voisi käydä sitten tilaamassa.
En ole ennen ennakko tilannut gamestopista, lähetetäänkö sieltä peli postissa vai haetaan itse julkaisupäivänä?

http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-konsoleista-peleista/71921-gamestop-yleinen-keskustelu-lue-aloitusviesti-kysymista-140.html#post1313652
Kannattaa vilkaista tuota ketjua tuosta hinnasta, kun on kuulemma hypännyt 99 euroon.

No jos se tosiaan on noussut gamestopissakin 99e, niin kai sitten ostan vasta julkaisupäivänä hardenedin kaupasta kun rahaa ei ole tilillä kuin vain 85e.
Löytyykö hardenedia julkaisupäivänä helposti kaupoista? jos löytyy niin mistä?
Kaipaisin sellaisten mielipidettä jotka ovat ostaneet aikaisempien dutyjen hardenedeja? Kiits.

No jos se tosiaan on noussut gamestopissakin 99e, niin kai sitten ostan vasta julkaisupäivänä hardenedin kaupasta kun rahaa ei ole tilillä kuin vain 85e.
Löytyykö hardenedia julkaisupäivänä helposti kaupoista? jos löytyy niin mistä?
Kaipaisin sellaisten mielipidettä jotka ovat ostaneet aikaisempien dutyjen hardenedeja? Kiits.
Voithan ennakkovarata gamestopista sen. Ennakkomaksu on kympin luokkaa ja loput maksat sitten julkaisupäivänä tai kun haet pelin.

Tuolla joku toivoi autoja codiin... Tässä vastaus-> stfu&gtfo!
Ois muuten paskaa vaikka mappeja isonnettas jos tuotas kulkuneuvot. Loppus codailu siihen. Sitä varten on bf(jota en pelaa ees unissani).

Voithan ennakkovarata gamestopista sen. Ennakkomaksu on kympin luokkaa ja loput maksat sitten julkaisupäivänä tai kun haet pelin.
Tuota en edes tiennyt..voiko sinne viedä vaikka jonkun pelin, josta saisi alennusta hintaan? Olisi tuo killzone 3 jota pelasin pari peliä + yksinpelin läpi eikä kiinnostanut enempää, kai siitä kympin saisi alennusta?
Ja peli haetaan gamestopista julkaisupäivänä itse, vai onko postitusmahdollisuutta?

Tuota en edes tiennyt..voiko sinne viedä vaikka jonkun pelin, josta saisi alennusta hintaan? Olisi tuo killzone 3 jota pelasin pari peliä + yksinpelin läpi eikä kiinnostanut enempää, kai siitä kympin saisi alennusta?
Ja peli haetaan gamestopista julkaisupäivänä itse, vai onko postitusmahdollisuutta?
Voi viedä pelejä ja varmaankin ainakin sen 10e saat killzonesta. Sillä pitäis hoitua se ennakkovarausmaksu. Peli pitää ite hakea sieltä.

Otetaan esimerkki, että viet killzone 3 sinne saat vaikka 15e vaihos, mutta kun ennakkovaraat mw3 saat viel 15% lisää siihen eli mitä se on ny pari euroa viel lisää.

MW3:sta odotellessa on hyvä katsoa loistavan Boomanin video siitä, miten MW:tä pelataan ;)

[video=youtube_share;I8q4qNm3F1E]http://youtu.be/I8q4qNm3F1E[/video]

edit: Booman on boximiehiä, mutta väliäkö sillä kun sanoma tulee selväksi ;)

^Tuokin jo postattiin samalle sivulle muutama viesti ylöspäin.

No ei se Makarov varmaan tuollaiseen kohtaan kuole että ammut sen suoraan autosta kaukaa, varmaan joku ns. "dramaattinen" kohtaus.

Ylös Bottom