Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype]

Storeen on ilmestynyt Call of Duty Elite 1 vuoden tilaus. Enpä kyllä osta ees MW3:sta. Samaa paskaa eri paketissa.. CoD 4 on edelleen paras ja ainoa oikeasti laadukas Modern Warfare.

Storeen on ilmestynyt Call of Duty Elite 1 vuoden tilaus. Enpä kyllä osta ees MW3:sta. Samaa paskaa eri paketissa.. CoD 4 on edelleen paras ja ainoa oikeasti laadukas Modern Warfare.

Melkoinen selvännäkijä olet kun tiedät ennenkuin edes olet pelannut peliä.

Kumman suosittua tuntuu tuo CODien vihaaminen nykyään olevan. Suositusta pelistä pitäminen ei ole noloa/säällittävää, mutta sen vihaaminen siksi, että voi olla "erilainen ja aikuistunut" taas on. Jos ei tykkää, niin ei siinä mitään, mutta miksi ei myöntää jos oikeasti pitää?

Sitten itse MW3:seen. Tässä video (jonka olette ehkä nähneet), jossa keskustellaan tietenkin MW3:sta
(ei ole täysin uusi)

[video]http://www.ign.com/videos/2011/09/07/modern-warfare-3-what-is-the-best-part-of-multiplayer[/video]

Kumman suosittua tuntuu tuo CODien vihaaminen nykyään olevan. Suositusta pelistä pitäminen ei ole noloa/säällittävää, mutta sen vihaaminen siksi, että voi olla "erilainen ja aikuistunut" taas on. Jos ei tykkää, niin ei siinä mitään, mutta miksi ei myöntää jos oikeasti pitää?

En näkisi asetelmaa välttämättä ihan tässä valossa. Paremminkin pelätään muiden fps-sotailujen muuttuvan Modern Warfaren kaltaiseksi. Kaikella kunnioituksella, mutta vaihtelu virkistää.

- Peliä vihataan, koska engine on vanha, uusi peli tulee joka vuosi ja pelissä on vähäisiä muutoksia

- Pelaajia vihataan, koska heidän ansiostaan CODit myyvät, vaikka peli on huono/keskeneräinen/buginen/liian samanlainen kuin edellinen peli, ja niin edelleen

- Activisionia vihataan, koska lypsävät sarjaa niin kauan kuin se myy (Guitar hero-efekti) - Peli 60-70€, DLC 15€/kpl, COD Elite

That's how I see it. CODia on tullut tahkottua paljon mutta MW3 ei enää kiinnosta. Ostan jos ylittää odotukseni, mutta julkaisussa en missään nimessä. Kuukauden tai pari kun odottaa niin pahimmat bugit on viilattu pois.

- Peliä vihataan, koska engine on vanha, uusi peli tulee joka vuosi ja pelissä on vähäisiä muutoksia

- Pelaajia vihataan, koska heidän ansiostaan CODit myyvät, vaikka peli on huono/keskeneräinen/buginen/liian samanlainen kuin edellinen peli, ja niin edelleen

- Activisionia vihataan, koska lypsävät sarjaa niin kauan kuin se myy (Guitar hero-efekti) - Peli 60-70€, DLC 15€/kpl, COD Elite

...

Näin juuri. CoD4 oli mestariteos. Sen jälkeen alkoi alamäki. Treyarch teki sentään vähän jotain erilaista World at Warilla, mutta jäi sekin kokematta, kun tunsin sen olevan lähinnä tollanen "kiva 85 pisteen toiseen maailmansotaan sijoittuva Call of Duty". MW2-pettymyksen jälkeen annan rahani ennemmin DICE:lle.

Mun mielestä asia pitäisi mennä siten, että jos ei tuotteesta tai myyvästä organisaatiosta pidä niin sitten sitä tuotetta vaan ei osteta. Mikäli tarpeeksi moni kokee näin, myyvä organisaatio varmaan ymmärtää viestin.

Mä olen pahoillani zxcvbnm:n puolesta että noinkin paljon täytyy vihata vain pelien takia.

Mä itse aion ostaa tämän tuotteen, kuten BF3:nkin.

Paremminkin pelätään muiden fps-sotailujen muuttuvan Modern Warfaren kaltaiseksi.
And this is IW's fault because...? Ei kehittäjä tai julkaisija ole vastuussa muidenkin pelien sisällöstä. Jos jotakuta pitää cod-klooneista syyttää, niin niiden kloonien tekijöitä ja/tai julkaisijoita.

Täältä on näköjään poistettu se viestin suosittelunappi tai sitten mun silmät harittaa pahemman kerran. Bentskun viestin saisi jokainen whinettämään tullut lukea pariinkin otteeseen.

Mä olen pahoillani zxcvbnm:n puolesta että noinkin paljon täytyy vihata vain pelien takia.
Huoh. Jos sanon 'peliä vihataan', viittaankohan ehkä siihen mitä luulen muiden ajattelevan pelistä? Yllä puhuttiin COD-sarjan vihaamisesta ja heitin asiaan liittyvää kommenttia, en omaa mielipidettäni. Eiköhän se taipuis enemmän muotoon 'vihaan peliä' jos kyseessä olisi oma henkilökohtainen mielipide, eikö.
Tuskin myöskään kertoisin viestissäni harkitsevani ko. pelin ostoa jos vihaan pelisarjaa, sen pelaajia ja julkaisijaa.

Myös Sande onnistui vääristämään Nisupullan viestin täysin, kuka tässä on IW:tä syyttämässä yhtään mistään?
Pelaajien pelko siitä, että yhä useampi uusi räiskintäpeli pyrkii imitoimaan CODia sen sijaan että pelinkehittäjät yrittäisivät luoda jotain uutta. CODia matkitaan yksinkertaisesti siksi että se myy eikä riskejä viitsitä ottaa. Ainoa mistä IW:tä voi syyttää, on addiktoivan pelin luominen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ihan ***** sama. Peli on samaa paskaa samassa paketissa uusilla kentillä bugit ja kaikki. Kaikki sen myös ostaa, harvinaisen usein myös ne jotka ovat viikkoa aikasemmin täällä käyneet lässyttämässä "mä en ainakaa..." peli tulee olemaan luultavasti myös tarpeeksi erilainen jotta sitä kaikki pelaavat sitten päivästä toiseen ja kolmanteen ja tulevat tänne hekumoimaan kuinka kiva on ajella pikkupotkureilla ja radioautoilla ja uudet kentät on kivoja. mukaan tähän luen itseni; JEeee en malta odottaa että MW3 ilmestyy, koska ostan sen ainaskin HETI

Ps. wattafak sensuuri

Pss. NO EN MUISTA

Paskaako siinä: kaks CoDia tulee tänä syksynä. Toinen tulee viikon päästä, sisältäen ajoneuvot + kaiken muun "kivan" ja toinen tulee sit joskus. Tämä siis vaan ihan oma IMO, kenenkään FANBOYN, suuntaan tai toiseen, ei tartte ottaa nokkiinsa.

Oli mulla kai asiaaki, mut tämä riittäköön.

EDIT: eikujoo: Berdulle terkkuja ja sytämmii

Viimeksi muokannut moderaattori:

Paskaako siinä: kaks CoDia tulee tänä syksynä. Toinen tulee viikon päästä, sisältäen ajoneuvot + kaiken muun "kivan" ja toinen tulee sit joskus. Tämä siis vaan ihan oma IMO, kenenkään FANBOYN, suuntaan tai toiseen, ei tartte ottaa nokkiinsa.

Oli mulla kai asiaaki, mut tämä riittäköön.

EDIT: eikujoo: Berdulle terkkuja ja sytämmii

Mikäs se toinen CoD-peli on, joka tänä syksynä on tulossa?

Mikäs se toinen CoD-peli on, joka tänä syksynä on tulossa?

Jos osaat laskea, niin asia on selvä. Ja tosiaan todella vahva IMO. Enempiä en tähän tai siihen "vara"CoDi-ketjuun tule kirjailemaan, koska derp.

Reimolle tässä vaiheessa terveisiä ja haleja!

Oonko käsittänyt ihan oikein, Survival modee voi siis pelataa enintään kaksi pelaajaa samanaikaisesti? :eek: damn.

Ihan ***** sama. Peli on samaa paskaa samassa paketissa uusilla kentillä bugit ja kaikki. ...
Kiitos tiedosta, sisäpiirin info ja luotettavat referenssit on aina tärkeitä kun suunnitellaan tärkeää ostoa. Ennen kaikkea noi kommentit antaa hyvän kuvan kirjoittajastaan.

Tästä postauksesta varsinkin tulee mieleen kun laitoin öljyä laineille Bopsin hypeketjuun, kun joku hypetti etukäteen että kyseessä on paras peli ikinä, tuli hauskoja itkupotkuraivareita privaan;)

Pelin toimivuudesta, toimimattomuudesta tai bugeistahan meillä ei kuitenkaan ole tietoa ennen kuin peli on julkaistu.

Vihaajille:

Tässä pelissä ei ole muuta samaa kuin moottori, hahmojen nimet ja muutamat aseet. KAIKKI MUU ON UUTTA! Jos ei battlefield 3:seen ois tullu uutta moottoria, niin kukaan ei väittäis et tää on samanlainen.

Minä aion ostaa molemmat pelit. Ja miks hitossa sen sitte pitäs olla niin erilainen ku se kerran päättää maailman parhaan TRILOGIAN. Niinpä... tämä on JATKO-OSA ja Battlefield 3 onkin taas AIVAN UUSI TARINA. UUSI ON UUTTA JA JATKO-OSA JATKAA EDELTÄJÄÄNSÄ.

Kiitos :)

Ainiin... ja tätä peliä testattiin Call of Duty XP:ssä ja kukaan testaaja ei valittanut bugeista. ;)

Myös Sande onnistui vääristämään Nisupullan viestin täysin, kuka tässä on IW:tä syyttämässä yhtään mistään?
Pelaajien pelko siitä, että yhä useampi uusi räiskintäpeli pyrkii imitoimaan CODia sen sijaan että pelinkehittäjät yrittäisivät luoda jotain uutta. CODia matkitaan yksinkertaisesti siksi että se myy eikä riskejä viitsitä ottaa. Ainoa mistä IW:tä voi syyttää, on addiktoivan pelin luominen.
Kysytään, miksi porukka vihaa Codia ja Nisupulla sanoo sen mielestään johtuvan sen vaikutuksista muihin peleihin. Ja siis laitoin tuohon IW:n, koska ei Codia ilman IW:tä, mutta voit vaihtaa tilalle Codin/Activisionin/3arcin tai vaikka kaikki, jos tulee parempi mieli.

Ja mikään tästä ei muuta pointtiani (tai sen todenmukaisuutta) siitä, että syy ei millään tavalla ole Codin, joten sitä ei ole mitään syytä vihata. Tykkäämättä saa toki olla, mutta siis tämä fanaattinen viha foorumihuuteluineen ja Youtube-miinusteluineen on aivan järjetöntä.

Ylös Bottom