Kilpikonna 09
New Member
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)
Ensinnäkin tuo Fabren kommentti on niin täyttä asiaa kuin olla ja voi. Itse en pysty tuollaista tekstiä tuottamaan, joten minulle auotaan päätä jatkuvasti. Se on täysin ok koska kirjoitustaitoni on puhdas nolla.
...niin...
- - - - -
Laitan tähän vielä ehdotukseni: (A-Z)
- FPS-Multiplayer-pelit
-- Battlefield
-- Battlefront
-- CoD
-- Destiny
-- HALO
--
- Urheilupelit
-- FIFA-sarja
-- Madden NFL -sarja
-- NHL-sarja
-- PES-sarja
-- ...
- Lastenpelit
-- Sims
-- Tasohyppelyt
-- ...
- Älypelit
-- Minecraft
-- Shakki
-- Sudoku
-- Tetris
-- ...
- Autopelit
-- Forza
-- Gran Turismo
-- Project CARS
-- ...
- Musiikki- ja tanssipelit
-- Guitar Hero
-- Sings Stars
-- ...
HUOM!!! Älkää missään nimessä lisätkö mitään typeriä kirjoituksia pelejen perään: Kolikkokauppa kielletty, monsterii mä metsästän tahdon löytää leijonan, pleijariparrat kasvaa, no ei nyt tule äkkiseltään mieleen, sitten osassa ei ole mitään, nämä typerät, idioottimaiset sloganit tekevät foorumistanne todella lapsellisen paikan + minunkaltaiselle graafiselle ihmiselle inhottavan käyttöliittymän joka on sekava. Ei hyvä, selkeä, selkeä, selkeä!!!
No nyt sitten kun uusi käyttäjä saapuu etusivullenne joka muuten on karmea ja sekava, niin hän ehkä löytää keskustelualue linkin ja sitten pitäisi tapahtua:
0.a.) Pelit
1.) Peligenret
2.) Pelisarjat
3.) Pelialusta jos haluatte jakaa pelin alustan mukaan, onko järkeä että FIFA on eri alustoilla, ei kaiketi, onko tällaisia pelejä että pitää jakaa, noniin....
...
0.b) Pelikoneet
1.) Nintendo
2.) Playstation
3.) Xbox
...
0.c.) Ylläpitäjät
1.) Konsolifin-blogi
2.) Usein kysyttyjä kysymyksiä?
3.) Yleistä
...
HUOM!!! ERITTÄIN TÄRKEÄ POINTTI:
Nimenne on "Konsolifin" mutta valehtelette ihmisille päin naamaa, olen nähnyt täällä PC-topiikkeja. Ne on poistettava pysyvästi. Tämä ei ole PC pelaajille. Jos esim. SW DICE BF on monialusta PC, XO, PS4 niin toki puhutaan kaikista näistä peleistä, mutta mitään vain PC-pelejä ei täällä saisi missään nimessä olla. Konsolipelaaminen on se juttu, konsolit on se juttu, helppous, ei mikään minulla on työpöytä ja PuuCee joka ei toimi, ok pointti selvä.
Kiitos!
KonsoliFINin ylläpito kokoontuu tämän viikon lauantaina pohtimaan saitin tulevaisuutta, ja asia voidaan ottaa siellä esille.
Ensinnäkin tuo Fabren kommentti on niin täyttä asiaa kuin olla ja voi. Itse en pysty tuollaista tekstiä tuottamaan, joten minulle auotaan päätä jatkuvasti. Se on täysin ok koska kirjoitustaitoni on puhdas nolla.
...niin...
- - - - -
Laitan tähän vielä ehdotukseni: (A-Z)
- FPS-Multiplayer-pelit
-- Battlefield
-- Battlefront
-- CoD
-- Destiny
-- HALO
--
- Urheilupelit
-- FIFA-sarja
-- Madden NFL -sarja
-- NHL-sarja
-- PES-sarja
-- ...
- Lastenpelit
-- Sims
-- Tasohyppelyt
-- ...
- Älypelit
-- Minecraft
-- Shakki
-- Sudoku
-- Tetris
-- ...
- Autopelit
-- Forza
-- Gran Turismo
-- Project CARS
-- ...
- Musiikki- ja tanssipelit
-- Guitar Hero
-- Sings Stars
-- ...
HUOM!!! Älkää missään nimessä lisätkö mitään typeriä kirjoituksia pelejen perään: Kolikkokauppa kielletty, monsterii mä metsästän tahdon löytää leijonan, pleijariparrat kasvaa, no ei nyt tule äkkiseltään mieleen, sitten osassa ei ole mitään, nämä typerät, idioottimaiset sloganit tekevät foorumistanne todella lapsellisen paikan + minunkaltaiselle graafiselle ihmiselle inhottavan käyttöliittymän joka on sekava. Ei hyvä, selkeä, selkeä, selkeä!!!
No nyt sitten kun uusi käyttäjä saapuu etusivullenne joka muuten on karmea ja sekava, niin hän ehkä löytää keskustelualue linkin ja sitten pitäisi tapahtua:
0.a.) Pelit
1.) Peligenret
2.) Pelisarjat
3.) Pelialusta jos haluatte jakaa pelin alustan mukaan, onko järkeä että FIFA on eri alustoilla, ei kaiketi, onko tällaisia pelejä että pitää jakaa, noniin....
...
0.b) Pelikoneet
1.) Nintendo
2.) Playstation
3.) Xbox
...
0.c.) Ylläpitäjät
1.) Konsolifin-blogi
2.) Usein kysyttyjä kysymyksiä?
3.) Yleistä
...
HUOM!!! ERITTÄIN TÄRKEÄ POINTTI:
Nimenne on "Konsolifin" mutta valehtelette ihmisille päin naamaa, olen nähnyt täällä PC-topiikkeja. Ne on poistettava pysyvästi. Tämä ei ole PC pelaajille. Jos esim. SW DICE BF on monialusta PC, XO, PS4 niin toki puhutaan kaikista näistä peleistä, mutta mitään vain PC-pelejä ei täällä saisi missään nimessä olla. Konsolipelaaminen on se juttu, konsolit on se juttu, helppous, ei mikään minulla on työpöytä ja PuuCee joka ei toimi, ok pointti selvä.
Kiitos!
Viimeksi muokannut moderaattori: