Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

little_1985

Moderator
Ylläpitäjä
Itse ajattelen, että omalla käytöksellä voi vaikuttaa. Niin hyvässä kuin pahassa. Kirjoitusasu ja tyyli voi olla usein hyvin tulkittavissa, riippuen omasta mielentilasta. Joku joskus sanoi, että kannattaa lukea ennen kuin painaa entteriä. Näin ollen varmistaa haluaako tosiaan sanoa niin kuin on kirjoittanut. Ei täällä kukaan yksinään trollaile tarkoituksella tai epähuomiossa.
Joskus kuitenkin näitä sattuu, että tunteet pinnassa jostakin itselle tärkeästä asiasta kirjoittaminen voi aiheuttaa provosoivia tilanteita.
Siinä kohtaa kannattaa miettiä laittaako jäitä hattuun ja sivuuttaa aiheen, kuten tuossa aijemmin neuvottiin vai lähteekö leikkiin mukaan. Siinä kohtaa tekee itse sen päätöksen laittaessaan herrasmieshatun naulaan.
Jos tunteet on liian pinnassa nii itse suosittelen katsastamaan ulos kauniiseen ilmaan, jonne voi mennä kuuntelemaan linnunlaulua, laineen liplatusta tai ihan vaan hiljaisuutta ja palata sitten asiaan.

Ac3way

Well-Known Member
POISTIN OSAN VIESTISTÄ
...

Toki turha ehkä näistä mitään mainita, kun voi itse voisi blokata näkemästä käyttäjän viestejä. On kyllä hyvin toimiva ominaisuus foorumilla, ei ole puoleen vuoteen tarvinnut nähdä Antza1 viestejä.

Laitetaan vielä kehut päälle, moderointi tiimi tekee täällä kyllä hyvää työtä. Pahimpina hetkinä ei varmasti mikään kaikkein mukavin homma, mutta onneksi se ei ole ihan jokapäiväistä täällä.

Viimeksi muokattu:

TRSP82

Well-Known Member
"Jatkoa saagalle: umigame bannattu tuplatunnuksena. Käyttäjälle oli jo mainittu, että turha edes yrittää, tämä foorumi on pysyvästi kyseisen yksilön trollailulta vapaa vyöhyke."

One more time?

Ylös Bottom