Uskomatonta (eipä tullut yllätuksenä), että saat jokaisesta Xbox aiheista asiasta väittelyn pystyyn. Sinun kanssa on todella vaikea keskustella mistään, kun ollaan niin agressiivisia ja sinulle tuntuu tärkeintä olevan, että voitat väittelyn kuin väittelyn, vaikka argumentit loppuisivat kesken. Toivon, että trollaat, koska oikeassa elämässä tuollaista käytöstä harvoin katotaan hyvällä. Edelleen olen sitä mieltä, että ostit Xbox Series X:n ilman mitään syytä, että voisit kritisoida Xboxia, sillä perusteella, että koska sinulla on se? Harvoin kuulen suustasi, että Xbox Series X olisi edes jollakin osa-alueella pätevä laite. Suurin osa Xbox- ja PC-pelaajista ovat olleet tyytyväisiä palveluun, vaikka tietävät, että pelit voivat poistua koska tahansa - ja se varmasti harmittaa monia, mutta kannattaa muistaa, että Game Pass tarjoaa niille peleille alennuksen, jotta voit jatkaa peliä siihen mihin jäitkin. On olemassa Playstation Now, joka nyt ei oikein ole verrattavissa Xbox Game Passin kanssa, vaikka sieltäkin saa pelejä kuukausimaksua vastaan, mutta tarjonta ei ole lähellekään Game Passin tasoa - silti kuukausimaksu oli suunnilleen Game Passin hintainen ellei jopa enemmänkin? (EDIT: Playstation Now maksaa 9,99€ kuukaudessa, kun taas Game Pass 9,99€ konsolilla.) Harvoin kuulen, että Playstation Nowia kritisoidaan, vaikka se on kuukausimaksullinen palvelu myöskin josta voi poistua peli koska tahansa.
Uskon, että Game Passiin tullaan haalimaan entistä enemmän muiden studioiden pelejä kuin Xboxin. Sonyn taktiikka näyttäisi olevan ostaa ajastettuja yksinoikeuksia, kun taas Microsoftin tavoitteena on varmasti tulevaisuudessa saada yhä suurempia julkaisuja Game Passiin day one. Kuten monet ovat jo sanoneet, ollaan jo nähty muiden studioiden pelejä day one, kuten The Medium ja tulevaisuudessa S.T.A.L.K.E.R 2. Ei vaan käy järkeen, että Game Passiin saataisiin esim. Grand Theft Auto 6 day one, mutta toivottavasti edes joitakin tekeleitä.
Minulle Game Pass on ollut pelastus. Pelaaminen on kiinnostanut vuosi vuodelta vähemmän, kun rahat eivät riitä ostaa kokoajan uusia pelejä, mutta Game Passin ansiosta minun ei ole enää tarvinnut ostaa kalliita pelejä vaan pelata muita pelejä Game Passilla ja odottaa, että saadaanko sekin peli tulevaisuudessa Game Passiin.
Nyt varmaan sinun silmissäni olen typerä fanipoika, mutta ihan sama. Rakastan kaikkia pelialustoja niin Nintendoa, kuin Sonyakin. Kaikista löytyy puolensa.