Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

puktus sanoi:
Onkos täällä jaettavat banaanit pysyviä vai jotain määrämittaisia "lomia"?

Vähän tapauskohtaisesti, jos ei huomautukset auta. 1 -viikosta alkaen, pysyviin.

Kerrotaan nyt Faktana, että banni listalla on kokonaisuudessaan 30 nimeä.

Näistäkin 18 ei ole yhtään kirjoitettua viestiä. Eli ovat bannittyjen tekemiä uusia tunnuksia. Joilta siis tulee tälläisiä viestejä yleensä sähköpostiin kun eivät kerkeä foorumille kirjoittamaan.

---------
Onks sun äitis hyvännäkönen? Meinaan et olis kiva päästä nussimaan sen
kanssa, hehee!
---------
Sulle vielä tiedoksi. Oliko isäs hetero ku sinut sai, entä oliko äitis mulkku ku tommosen kusiaivon sai aikaseksi?
---------
Hah hah. Sun on syytä vaihtaa osotetta, sillä postailu jatkuu myös mailiisi!
---------
haistakaa vittu ja vetäkää perse olalle. Otetaanko kunnon nyrkkeilymatsi joskus, niin saatte turpaanne oikein kunnolla kaikki. Nyrkki syyhyää jo nyt. Tulen kyllä taas eri nimellä ihan vittuillakseni
---------

Jäljelle jää sitten 12 bannittyä.

Näistä kuudella on vain 2-6 viestiä, jonka jälkeen ovat osoittaneet etteivät sovellu tänne.

Sitten lopuilla 6 on 13, 19, 180, 52, 13, 29 ja 4.571 viestiä.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Mitenkäs tuon Baronin ehotuksen kanssa? Minustakin se voisi olla järkevä jos täällä ei sellasta ole mutta en itsekään ole sellasta nähnyt.

Baron sanoi:
mutta olen ilmeisesti sen sortin puusilmä, että olen missannut sellaisen ketjun, missä ilmoitettaisiin mahdollisten bannin saaneiden nimet (vrt. jatkoaika.com) ja syyt...

Pistäis porukalle silmään minkä sortin kirjoittelu johtaa banneihin ja mikä on sallittua... Ihan vaan heittona pistän tämän...
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

---------
Onks sun äitis hyvännäkönen? Meinaan et olis kiva päästä nussimaan sen
kanssa, hehee!
---------
Sulle vielä tiedoksi. Oliko isäs hetero ku sinut sai, entä oliko äitis mulkku ku tommosen kusiaivon sai aikaseksi?
---------
Hah hah. Sun on syytä vaihtaa osotetta, sillä postailu jatkuu myös mailiisi!
---------
haistakaa vittu ja vetäkää perse olalle. Otetaanko kunnon nyrkkeilymatsi joskus, niin saatte turpaanne oikein kunnolla kaikki. Nyrkki syyhyää jo nyt. Tulen kyllä taas eri nimellä ihan vittuillakseni
---------

Huh, huh. Melko säälittävää tuollainen.

Minun mielestäni kaikki toimii ok tällä foorumilla. Toivottavasti en ole itse under heavy surveillance. :D
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Groucho sanoi:
Näytti olevan :confused:

Viestiesi määrästä et varmaan kovin aktiivisesti seuraa foorumeita, tai sitten vain olet hiljainen sankari joka lukee päivittäin : )

Mutta kyllä Knight on ollut täysin omassaluokassaan, hauskoja hetkiä on ollut lukiessa herran itkuraivoa kun mikään ei koskaan ole hyvin, kaikkea on pitäny viilata viimiseen asti.

Ikävähän tässä knightin ikuisia "minä tiedän paremmin" kommentteja tulee, mutta kyllä XShava oikein teit kiitos, kumarrus ja takavasemmalle
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Uuh, tuli aika yllärinä Knightin bannit, olin jo tottunut hänen "kuuluvan kalustukseen". Lienevätkö lopulliset bannit? Jotenkin vaan outo olo, kun kaksi paljon kirjoitellutta lähti näin lyhyellä aikavälillä.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Moderointi on mielestäni foorumilla ollut aina asiallista.

Ainoa homma mikä nyt ylläpidossa arveluttaa on että milloin konsolifin tekee Tiltit ja avaa oman verkkokaupan.

Henkkoht veikkaukset asettuu 2007 Lokakuulle ...
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Tosiaan pakko antaa peukkua koko ylläpidon suuntaan , itse arvostan konsolifinin heti jatkoajan jälkeen parhaimmaksi kotimaiseksi keskustelualueeksi. Osaava moderointi on tietysti edellytys toimiville foorumeille.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

KC sanoi:
Tosiaan pakko antaa peukkua koko ylläpidon suuntaan , itse arvostan konsolifinin heti jatkoajan jälkeen parhaimmaksi kotimaiseksi keskustelualueeksi. Osaava moderointi on tietysti edellytys toimiville foorumeille.
Jatkoajan? Siellä on semmoinen natsimoderointi ettei paremmasta väliä. Sain viikon jäähyn kun quotein väärin. Hyvä meininki, sanoisin. Täällä sentään saa keskustella. Konsolifin hakkaa 65:00:n kädet selän takana jos moderointia katsotaan.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

achiim sanoi:
Jatkoajan? Siellä on semmoinen natsimoderointi ettei paremmasta väliä. Sain viikon jäähyn kun quotein väärin. Hyvä meininki, sanoisin. Täällä sentään saa keskustella. Konsolifin hakkaa 65:00:n kädet selän takana jos moderointia katsotaan.

Niin no siihen tarkkuutteen moderoinnissa on omat syynsä siellä.

Tosin en tarkoittanut sitä, että moderointi siellä olisi parempaa kuin täällä konsolifinissä. Aivan muut asiat tekevät JA:sta omasta mielestäni Suomen parhaan keskustelualueen.

EDIT: Tosin tuollaisesta asiasta pelikiellon antaminen on "ujoa" ylireagointia :).
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

designed sanoi:
(..) "laadun ja selkeyden parantamisena, että suurin osa ajasta voitaisiin keskittyä asiasta keskusteluun eikä väärinymmärrysten ja sekalaisen häiriöroskan selvittämiseen".

Näin se menee täällä.

Moderointi on ikävä toimi koska aina ei voi olla kaikille kiva. Mutta mun mielestäni homma on pelannut Konsolifinissä oikein todella mallikkaasti. Kiitokset siitä, oikeasti. Poikkeuksellisen hyvää työtä.

Ja XShava: täysi tuki täältä.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Menkääs joku siivoamaan MGS4-ketjua roskasta. Kersat siellä "keskustelee" aiheesta, joka ei liity oikeastaan yhtään mihinkään.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Onko tosiaan nyt niin, että Knightin bannit ovat lopulliset ???

Nimittäin täällä pyörii huomattavasti pahansisuisempaa porukkaa jaloissa kuin Knight koskaan oli ja näiden "uusien ihmeiden" käyttäytymiset eivät ole parantuneet yhtään vaikka bannia olisi ollut kuukauden päivät ? Tulevat takaisin vaan ja tyyli ei muutu mihinkään...
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Baron sanoi:
Onko tosiaan nyt niin, että Knightin bannit ovat lopulliset ???

Nimittäin täällä pyörii huomattavasti pahansisuisempaa porukkaa jaloissa kuin Knight koskaan oli ja näiden "uusien ihmeiden" käyttäytymiset eivät ole parantuneet yhtään vaikka bannia olisi ollut kuukauden päivät ? Tulevat takaisin vaan ja tyyli ei muutu mihinkään...
Pakko myöntää, että aivan samaa mieltä.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Oliver sanoi:
Pakko myöntää, että aivan samaa mieltä.
Ja en haluais olla lutikkana persiissä, mutta mitenkäs nyt tuon Knightin kanssa ? Minun puolesta bannit pois tai sitten tasapuolisuuden nimissä banneja hieman enemmän oikealle ja vasemmalle eri näköisille kulkijoille...

Edit: XShava ? (Tiedän, että suosittelit takavasemmalle poistumista, jos asia alkaa vaivata, mutta tämän paikan nykymeno kyllä on jo sen luokan menoa, että se takavasen kuulostaa jo varsin houkuttelevalta vaihtoehdolta... Jos Knight vaikka olis läksynsä oppinut ???)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Baron sanoi:
Ja en haluais olla lutikkana persiissä, mutta mitenkäs nyt tuon Knightin kanssa ? Minun puolesta bannit pois tai sitten tasapuolisuuden nimissä banneja hieman enemmän oikealle ja vasemmalle eri näköisille kulkijoille...
En nyt kuitenkaan itse kaikista asioista päätä, vaan se on lopulta toi meidän natsiwebmasteri. :)
Pitää viedä sille uhrilahjoja, jos vaikka leppyisi.

EDIT: Juurikin hän. ;)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Ketä se pahansuopuuden paluu palvelisi?
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

minusta knightilla on aina ollut järki teksteissä mukana ja jonkinlainen pointtikin.
ja silloin kun ei ole ollut niin ne on muuten vaan ollut hyvää viihdettä.
vieläkään en ole ymmärtänyt minkä takia se alunperinkään bannattiin.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Baron sanoi:
(Tiedän, että suosittelit takavasemmalle poistumista, jos asia alkaa vaivata, mutta tämän paikan nykymeno kyllä on jo sen luokan menoa, että se takavasen kuulostaa jo varsin houkuttelevalta vaihtoehdolta... Jos Knight vaikka olis läksynsä oppinut ???)[/I]
Knightin banneista on kyllä niin pitkä aika jo että veikkaan hänen jo unohtaneen koko paikan ja viis veisaavan siitä, onko bannit pois vai ei.

Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että KonsoliFINissä on meininki muuttunut, pikku hiljaa mennään syvemmälle viidakkoon. Nyt pitäisi modejenkin aktivoitua suorittamaan ikävää mutta ehkä pakollista viidakkoveitsen heiluttelua ja antaa ensin varoituksia kirjoittajille, jotka sellaisen ansaitsevat. Sen jälkeen kylmästi määräaikaiset bannit - ja vaikka kolmas määräaikainen banni olisikin sitten totaalinen.

Ja jos väkeä täällä aletaan bannaamaan, on minusta reiluuden vuoksi kehitettävä jotkut yhteiset pelisäännöt, joiden puitteissa täällä keskustellaan ja riehutaan. Ja näiden pelisääntöjen puutteen vuoksi minua suuresti ihmetyttääkin se, miten yhdelle aktiivisimmista mutta ei taatusti ärsyttävimmästä kirjoittajista annetaan bannit ilman takarajaa? Henkilökohtaiset syyt eivät saisi painaa moderointitouhussakaan. :confused:
 
Ylös Bottom