Lupasin kyllä, notta en enää kommentoisi täällä tästä asiasta, mutta muutin mieleni muutamasta syystä ja odottamattomasta käänteestä, jotka saivat siis mieleni muuttumaan.
Ensinnäkin olen miettinyt, että mitä pahaa siinä on, että keskustelijat yleensä harhautuvat keskustelemaan tässä asiassa suorastaan hullulla tavalla? Viittaan tällä tähän 2405-asiaan. Minä ainakin otin koko homman huumorilla. Toisekseen, miksi moderaattorit vetävät herneen nenäänsä tästä ilmiöstä? Ei kai tämmöinen harrastajavetoinen foorumi voi olla niin itseriittoinen, että kuvittelee, jotta mitään tällaista ei esiintyisi tai SAISI esiintyä. Itse sain palautetta vähän liiastakin määrästä, sillä itse olin aluksi huomauttelemassa näille 2405-intoilijoille, mutta kun kukaan ei heitä ojentanut, lähdin leikkiin mukaan huumorimielellä. Sitten minua henkilökohtaisesti varoitettiin tosikkomaisesti asiasta, ei muita. Miksiköhän vain minua? No, sillä ei lopuksi ole väliä. Onnistuin saamaan Sam Houserin langan päähän, mutta hän ei suostunut kommentoimaan asiaa tällä foorumilla, koska kuulemma haluaa olla "puolueeton". Suomi24:ään sain hänet suostumaan, kunhan tuo ensin tarkasti, millainen foorumi on kyseessä. Tässä nyt LOPULLINEN vastaus hänen itsensä kertomana tähän 2405-jupakkaan ja muuhunkin liittyen. Seuraavassa Samin aito vastaus:
About GTAV u have talking - Liveroolipelit - Suomi24