Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modipiiri uudelle, pienelle PS2:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja triple_a
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

triple_a

New Member
Huusin sitten juuri huuto.netistä itselleni pikkupleikkarin varsin hyvään hintaan. Tarvitsisin kuitenkin siihen modipiirin importtien pelaamista varten. Etenkin GT4 USA versio kiinnostaa. Mistä kannattaisi tilata piiri? Asennuksen aion tehdä itse. Ulkomailta tilaaminen tulee myös kysymykseen, sillä minulla on luottokortti.

Vastaus: Modipiiri uudelle, pienelle PS2:lle

http://www.hevnet.com/
Hevnet on "ammattilaistenkin" suosima firma.

Yleensä noita linkkejä modisivuille ei täällä suosita, sillä ne johtavat monesti melko suoraan myös waretukseen opastaville saiteille ja sitä ei tueta.

Oliver sanoi:
http://www.hevnet.com/
Hevnet on "ammattilaistenkin" suosima firma.

Hevnet vain on melko kallis. Samoja piirejä varmasti saisi ulkomailta tilattuna halvemmalla. Siksi tarvitsisinkin käyttäjien kokemuksia/suosituksia mistä kannattaa tilata.

Oliver sanoi:
Yleensä noita linkkejä modisivuille ei täällä suosita, sillä ne johtavat monesti melko suoraan myös waretukseen opastaville saiteille ja sitä ei tueta.

Minä en ole kiinnostunut waretuksesta, vaan importtien pelaamisesta. GT4 haluan importata, koska euroversiosta ei saa teräväpiirtomoodeja pihalle.

triple_a sanoi:
Minä en ole kiinnostunut waretuksesta, vaan importtien pelaamisesta. GT4 haluan importata, koska euroversiosta ei saa teräväpiirtomoodeja pihalle.
Tätähän ei kukaan muu tiedä kuin sinä, sen takia keskustelu tästä aiheesta ei ole sallittua yleensä.

Sarine sanoi:
Tätähän ei kukaan muu tiedä kuin sinä, sen takia keskustelu tästä aiheesta ei ole sallittua yleensä.

Alueen kuvauksessa lukee: Ei piraatti/ware/backup-keskustelua. DVD/import-modit ok.

Import-modistahan tässä on kyse, vai kuinka? Mikäli mod-piireistä keskustelu ei enää ole sallittua, tulisi alueen kuvausta muuttaa sen mukaiseksi.

Juuh, triple_a, no problemos.

Oliver teröitti vain keskustelualueen linkitysrajoja. Sarine Antipiracy-liikkeen ykkösvetäjänä puolestaan nousi tähystystorniin kiikarikiväärin kanssa huomaamatta, ettei Import-siviilejä saa ampua. ;)

Corca sanoi:
Sarine Antipiracy-liikkeen ykkösvetäjänä puolestaan nousi tähystystorniin kiikarikiväärin kanssa huomaamatta, ettei Import-siviilejä saa ampua. ;)
;)

Ylös Bottom