Vastaus: ModNation Racers [PS3]
No voi äiti ja sen poika. Muutaman tunnin tein viime yönä rataa, jonka olin suunnitellut etukäteen. Elikkäs, joku voisi sanoa, että tosissaan olin liikenteessä. Pääsin jatkamaan tekelettä tänään ja puoli rataa alkoi olla toiminnallisuuksia vailla valmis. Käytin radan hienosäätöön kovasti aikaa, että sitä olisi asearsenaalin kanssa lysti pelata. Muutama viidakkopalmu vielä ja ... kone jumiin. Tuli jotenkin vanhat Pili Portti98-ajat mieleen. Ketutus oli käsin kosketeltavissa, kun muutaman tunnin työ jumitti ruudulla. Joten... tallennukset kunniaan, vaikka siinä aina aikaa tuhraantuukin.
Olen jonkin verran katsellut vanhoja Mario Kart ratoja ja välillä tuntuiu, että parhaimmat radat ovat pohjaltaan hyvin yksinkertaisia. Tämän on huomannut omia ratoja tehdessä, kun aseet ottaa käyttöön. Liika pomppuisuus tai sokeat käännökset vain syövät peli-iloa, kun taas pelkkänä ratakisana (ilman aseita) ne ovat herkullisia.
No voi äiti ja sen poika. Muutaman tunnin tein viime yönä rataa, jonka olin suunnitellut etukäteen. Elikkäs, joku voisi sanoa, että tosissaan olin liikenteessä. Pääsin jatkamaan tekelettä tänään ja puoli rataa alkoi olla toiminnallisuuksia vailla valmis. Käytin radan hienosäätöön kovasti aikaa, että sitä olisi asearsenaalin kanssa lysti pelata. Muutama viidakkopalmu vielä ja ... kone jumiin. Tuli jotenkin vanhat Pili Portti98-ajat mieleen. Ketutus oli käsin kosketeltavissa, kun muutaman tunnin työ jumitti ruudulla. Joten... tallennukset kunniaan, vaikka siinä aina aikaa tuhraantuukin.
Olen jonkin verran katsellut vanhoja Mario Kart ratoja ja välillä tuntuiu, että parhaimmat radat ovat pohjaltaan hyvin yksinkertaisia. Tämän on huomannut omia ratoja tehdessä, kun aseet ottaa käyttöön. Liika pomppuisuus tai sokeat käännökset vain syövät peli-iloa, kun taas pelkkänä ratakisana (ilman aseita) ne ovat herkullisia.