Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rioichi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

No voi äiti ja sen poika. Muutaman tunnin tein viime yönä rataa, jonka olin suunnitellut etukäteen. Elikkäs, joku voisi sanoa, että tosissaan olin liikenteessä. Pääsin jatkamaan tekelettä tänään ja puoli rataa alkoi olla toiminnallisuuksia vailla valmis. Käytin radan hienosäätöön kovasti aikaa, että sitä olisi asearsenaalin kanssa lysti pelata. Muutama viidakkopalmu vielä ja ... kone jumiin. Tuli jotenkin vanhat Pili Portti98-ajat mieleen. Ketutus oli käsin kosketeltavissa, kun muutaman tunnin työ jumitti ruudulla. Joten... tallennukset kunniaan, vaikka siinä aina aikaa tuhraantuukin.

Olen jonkin verran katsellut vanhoja Mario Kart ratoja ja välillä tuntuiu, että parhaimmat radat ovat pohjaltaan hyvin yksinkertaisia. Tämän on huomannut omia ratoja tehdessä, kun aseet ottaa käyttöön. Liika pomppuisuus tai sokeat käännökset vain syövät peli-iloa, kun taas pelkkänä ratakisana (ilman aseita) ne ovat herkullisia.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Ainoa moitteen sija tähän mennessä on se, että devastatoreilla saadut osumat ovat kyllä niin tuurista kiinni että ei mitään järkeä. Onneksi haasteissa niitä ei ole kauheasti vaadittu.

Tämä on niin totta. Yksinpelistä ei puutu muuta kuin kahdesta kentästä tuo Devastator-haaste. Olen liioittelematta koittanut lähes 100 kertaa, mutta ei. Ei sitten millään voi YKSIKÄÄN isku osua. :rolleyes:
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tulipa hankittua tämäkin peli viikonloppuna ja mokoma rällästely pääsi yllättämään varsin positiivisesti. Lähes rajattomat mahdollisuudet tarjoavat editorit yhdessä loistavan Mario Kart -tyylisen ajotuntuman kanssa muodostavat varsin maittavan paketin.

Buustin ja suojakilven välinen tasapaino on hyvin rakennettu. Varsinkin nettipelissä tämä pistää valitsemaan kahden strategian väliltä: joko lähtee ajamaan talla pohjassa ja buustia käyttäen täysillä horisonttiin ja yrittää muodostaa tarpeeksi pitkän etumatkan, että kärkipaikka kestää ne jossain vaiheessa iskevät ukkoskuurot ja ohjusryöpyt. Toisaalta voi taas varjella itseään suojalla koko matkan ja yrittää sinnitellä maaliin asti koskemattomana sillä parin sekunnin erolla.



Eniten yllätti ehkäpä suomenkielisten dubbausten varsin hyvä laatu. Niiden ansiosta jaksoin jopa katsoa kaikki rataeditorin opastusvideotkin läpi ja rakenteluyritykseni tulokset ovat nähtävissä radalla nimeltä Desert Dash. Ladatkaa, kisatkaa, muokatkaa, arvostelkaa. Kiitos.

Yksinpelin juonesta, haasteista ja hyvästä toteutuksesta, sekä online-moninpelistä huolimatta tämä peli on ehdottomasti omimmillaan kolmen kaverin kanssa samalta sohvalta käsin. Parit tiukat mätöt kisanneena voin kyllä todeta, ettei mikään ole tyydyttävämpää kuin ampua koko matkan kisaa johtanut kaveri ohjuksella viimeisessä mutkassa ja driftata räkäisesti nauraen voittoon. :D Ottavana osapuolenahan tilanne on mitä karmaisevin ja peli tuntuu sillä hetkellä kaikkea muuta kuin hyvältä.

Ainoa huono puoli tällä hetkellä on täysien online-pelien löytämisen vaikeus. Eniten pelaajia ajamissani kisoissa ollut paikalla peräti 5.

Ehkäpä jossain vaiheessa järjestetään Konsolifinin kokemuspisteturnaus? :)
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tuo oman musiikin soittamis mahdollisuus on kyllä mahtava ominaisuus. Ajamis fiilis muuttuu todella paljon kun taustalla soi kovan luokan DnB:tä:D


Edelleen muuten on xp kisoissa hankala löytää pelaajia. Ikinä ei ole valmiiksi 3 pelaajaa odottelemassa neljättä kisaajaa vaan sitä 1 jonka vielä tarvitsisi, joutuu odottamaan aika kauan.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Jonkin verran olen jo ehtinyt pelailla ja tyttöystäväkin on tämän ottanut hyvin vastaan. (Uramoodia ei vaan ehdi paljon pelailla kun tyttöystäväkin tahtoo pelata...)

Kenttäeditori on kyllä osoittutunut oikein toimivaksi. Automaattinen koristelu ei ole siitä fiksuimmasta päästä ja usein huomaa että hyppyreitä on tullut juuri ennen jyrkkää mutkaa tai ennen luolan suuta.

Vähän ikävää on että konepelaajien määrää on rajoitettu split-screenissä pelatessa 3-4 pelaajalla. Olisi myös ollut mukavaa jos netissä voisi pelata neljällä pelaajalla.

Onko joku huomannut mitä tapahtuu jos julkaistavien modien/ratojen/kartien raja tulee täyteen? voiko jo julkaistuja poistaa?

Jos peliseura kiinnostaa niin PuffTheDrake löytyy PSN:stä.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tässä eilen (vai toissapäivänä?) pelasin teemu1986:n kanssa ja huomattiin että tuo XP race systeemi kaverin kanssa on todella, todella syvältä. En pystynyt liittymään samaan XP raceen tai seriesiin missä teemu oli ja toisinpäin. Ne liittymis- sekä kutsumispainikkeet näkyivät molemmilla vain harmaina. Pelattiin sitten pari kisaa "haastamalla" mutta siihen se jäi. Saavat kyllä parantaa tuota kaverin kanssa online peliin -systeemiä!
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Ikäviä uutisia niille, jotka ovat haaveilleet pääsevänsä pelaamaan esim. jenkkiystäviensä kanssa ModNation Racersia; verkkopelitila on ainakin tässä vaiheessa aluerajoitettu.
ModNation Racers works across all regions for all community features, but not for online races at this time. In order to ensure quality of service while synchronizing twelve players, weapons, and dynamic elements, we are limiting race matchmaking to your region (i.e. Europe, North America).
Ratoja, kärryjä ja mod-ukkeleita voi jakaa globaalisti, mutta varsinainen kisaaminen on rajoitettu alueittain.

Lähde: The Sixth Axis
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Ikäviä uutisia niille, jotka ovat haaveilleet pääsevänsä pelaamaan esim. jenkkiystäviensä kanssa ModNation Racersia;

Ratoja, kärryjä ja mod-ukkeleita voi jakaa globaalisti, mutta varsinainen kisaaminen on rajoitettu alueittain.

Ei haittaa. Minä en pahemmin kisaile tässä, kunhan olen tuon yksinpelin läpäissyt ja saanut kaikki tarvikkeet. Keskityn sen jälkeen vain ja ainoastaan luomaan ratoja ihmisille. Tässä jo yhden kokeilun tein ja iloiseksi yllärikseni editorilla saa jopa "vinojakin" tielinjoja tehtyä, joista tykkäsin erityisesti Wipeoutissa. Harmillista etteivät tekijät ole julkaisseet mitään pakettia, jolla saisi heti kaikki lukitut tavarat käyttöön. Pääsisin paljon nopeammin tekemään kunnolla noita ratoja, jonka takia tämän ylipäätään ostin. :D
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Harmillista etteivät tekijät ole julkaisseet mitään pakettia, jolla saisi heti kaikki lukitut tavarat käyttöön. Pääsisin paljon nopeammin tekemään kunnolla noita ratoja, jonka takia tämän ylipäätään ostin. :D

Tuo muuten hatuttaa varsin ankarasti, etenkin kun muutamat haasteet on sitten pirun hankalia. Sitä, en tajua, että netikisoissa olen aina top-3 joukossa, mutta urakisoja saa hangata tunnin putkeen, että saa kaiken auki, tai kaiken ja kaiken. Muutama tavoite uupuu edelleen, joten tuollaisesta unlockerista maksaisin euron-pari, vaikka kyseinen toiminta onkin normaalia käytäntöäni todella pahasti vastaan.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tuo muuten hatuttaa varsin ankarasti, etenkin kun muutamat haasteet on sitten pirun hankalia. Sitä, en tajua, että netikisoissa olen aina top-3 joukossa, mutta urakisoja saa hangata tunnin putkeen, että saa kaiken auki, tai kaiken ja kaiken.


Jep. Ketuttaa kyllä valtavasti kun ihteäni ei voisi vähempää kiinnostaa kisaaminen. Haluaisin vain kehitellä hauskoja ja hulvattomia ratoja. Onko muuten pakko sijoittua ykköseksi kaikissa yksinpelin kisoissa, jotta saa jokaisen kenttäeditorin tamineen toimimaan, vai riittääkö kolmas sijakin? Ai niin.... Unohdin kokonaan että niissä yksinpelin kisoissa pitää suorittaa vielä erillisiäkin haasteitakin, jotta saa unlockattua kaikki systeemit. Ei riitä pelkkä voitto. DAMN!!
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Onko muuten pakko sijoittua ykköseksi kaikissa yksinpelin kisoissa, jotta saa jokaisen kenttäeditorin tamineen toimimaan, vai riittääkö kolmas sijakin? Ai niin.... Unohdin kokonaan että niissä yksinpelin kisoissa pitää suorittaa vielä erillisiäkin haasteitakin, jotta saa unlockattua kaikki systeemit. Ei riitä pelkkä voitto. DAMN!!

Jep, noin se on. Mutta poleteilla pystyy ostamaan eri siveltimiä, lavasteita ja niin pois päin. Ne ovat melko helppoja hankittavia.

Muutaman päivän ähersin Juan Pablo Montoyan nascar Impalaa ja nyt se on valmis. Löytyy nimellä Juan Pablo Montoya Impala jos kiinnostaa.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Leija_Spede: Jepulis! Tajusin vasta tuon viestisi luettua, että mullahan oli varastossa muutama hassu tokeni.

Nyt kerään noita kentistä ja tavaraa tulee ihan mukavaa vauhtia.

Onpas mennyt hiljaiseksi tämä threadi. :confused:

Johtuneeko siitä, että tyypit pelaa modia ihan imiksessä, vaiko että kiinnostus oli ja meni tämän keskustelu-osion suhteen :p

Jees. Hieno peli. Tietokone vain saisi jättää meikän rauhaan, eikä koko ajan ampua kun olen pääsemässä ykköseksi juuri ja juuri ennen maaliviivaa :mad:
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Itselläki on aikapaljon tuota yksin peliä tullu pelattua! On kyl todella viihdyttävä peli! Netissä pitäis kokeilla pelata jossaki välissä!
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tossa koodi säkkipoikaan jos joku pelin omaava ei ole kyseistä koodia saanut ->

"7RCP-JLB9-758H"

Ei tuu peliä hankittua ite ni en tarvi ja jottei hukkaan menis ni käyttäkää joku ;)
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tuorein Mikrobitti (06/2010):

Kuninkaiden karting, taiteilijoiden työkalupakki

Hyvää

+ Rata-, hahmo- ja autoeditorit
+ Helppökäyttöiset työkalut
+ Ajettavuus
+ Yhteisöllisyys ja jaetun ruudun nelinpeli


Huonoa

- Latausajat
- Suuri osa lisäosista lukittu
- Ei neulansilmiä tai silmukoita

Arvosana: **** 1/2
Lyhyesti: HD-aikakauden paras kart-peli ja lyömättömillä editoreilla.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tuohon MB arvosteluun huomautan että nuo pitkät latausajat verottivat tuon puolikkaan tähden.
 
Ylös Bottom