Monster Hunter 3 - peliapu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arucard-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arucard-

Member
Eli tänne voitte sitten lähetellä kysymyksiä kyseisestä pelistä. Itellä Monster Hunterista kokemusta jo PS2:n ajoilta eli voin auttaa myös noissa perus asioissa yms mitkä on MH pelisarjassa aina ollut mukana.

Hyviä asioita katsastaa aina on MHwikia

tuolta löytyy hyvin kaikki. Muistakaa varoa spoilereita!

Vastaus: Monster Hunter 3 - peliapu

Miten pääsee vetämään 2' rankin ja korkeampia questejä onlinessa? Siis oon vetäny jo melkeen kaikki 1' rankin questit, mut en viel pääse tekee noita muita. Pitääkö vetää ne kaikki läpi vai onko se jotenki varusteista kiinni vai HR:stä?

Miten pääsee vetämään 2' rankin ja korkeampia questejä onlinessa? Siis oon vetäny jo melkeen kaikki 1' rankin questit, mut en viel pääse tekee noita muita. Pitääkö vetää ne kaikki läpi vai onko se jotenki varusteista kiinni vai HR:stä?

HR on varmaan alle 5? HR 5 päästessäsi pitäisi tulla esiin Urgent Quest, joka sinun pitää itse ottaa (Ei toimi, jos meet tähän itse vain mukaan, jos joku muu on tehtävän ottanut). Tämän läpäisyn jälkeen seuraavat tehtävät aukeaa. Yhden tähden tehtävissä on myös 5 kpl avain tehtävää, mitkä pitää olla tehtynä myös, ennen kuin Urgentti tulee esille. Jos noista joku tekemättä, ei pääse seuraavalle tasolle myöskään.

HR on varmaan alle 5? HR 5 päästessäsi pitäisi tulla esiin Urgent Quest, joka sinun pitää itse ottaa (Ei toimi, jos meet tähän itse vain mukaan, jos joku muu on tehtävän ottanut). Tämän läpäisyn jälkeen seuraavat tehtävät aukeaa. Yhden tähden tehtävissä on myös 5 kpl avain tehtävää, mitkä pitää olla tehtynä myös, ennen kuin Urgentti tulee esille. Jos noista joku tekemättä, ei pääse seuraavalle tasolle myöskään.

Ei auta että on HR5, pitää olla HR8 että urgent tulee esiin. Tämä tuli tuossa eilen Kazi:n kanssa todettua.

Ahaa. On mulla HR 7. Ja oon tehny urgentin ainaki 2 kertaa mut oon aina ollu mukana, enkä ite ottanu. Se se varmaan on. Ja en oo tehny sitä Capture Great Jaggi questii ku aina ku sitä tehdään ni se tapetaan, koska on nii helppo:).

Kyllä Urgentti tulee ennen HR8.

Ahaa. On mulla HR 7. Ja oon tehny urgentin ainaki 2 kertaa mut oon aina ollu mukana, enkä ite ottanu. Se se varmaan on. Ja en oo tehny sitä Capture Great Jaggi questii ku aina ku sitä tehdään ni se tapetaan, koska on nii helppo:).

Capture Great Jaggi ei vaikuta, koska ei ole avain tehtävä. Tuo että olet mennyt vain mukaan, vaikuttaa. Eli ota tehtävä itse ja muut 3 pelaajaa mukaan. Sitten aukeaa.

Capture Great Jaggi questii ku aina ku sitä tehdään ni se tapetaan, koska on nii helppo:).

Eikös tämä ole vaikea, jos et saa sitä oikein tehtyä ;)

Ei auta että on HR5, pitää olla HR8 että urgent tulee esiin. Tämä tuli tuossa eilen Kazi:n kanssa todettua.

Kyllä se HR5 pitäisi tulla, muuten joku avain tehtävä tekemättä.

Edit: Aah, taisin olla mahdollisesti väärässä. HR5 pääsee mukaan (Alemmalla ollessa ei), mutta taitaa tosiaan vaatia HR8 että itselleen tulee näkyviin ja pystyy valitsemaan.

Ja en oo tehny sitä Capture Great Jaggi questii ku aina ku sitä tehdään ni se tapetaan, koska on nii helppo:).

Kyllä Urgentti tulee ennen HR8.

Ota huonompi ase mukaan :) Turhaan sitä millään 1500dmg antavalla GS:llä rupee hakkaamaan ku kuolee yhestä iskusta.

EDIT: + suurin osa onlinessa pelaavista ei edes tiedä miten capturee, niin kannattaa mainita porukalle että kun monsteri alkaa linkuttamaan niin lopettaa sen hakkaamisen.

EDIT2: JA ei, urgentti ei tule ennen HR8, voit kyllä mennä mukaan siihen jo HR5:na, mutta itsellesi saat sen listaan vasta kun olet HR8.

Joo, mut yleensä ei se oo musta kiinni et se tapetaan. siel on aina vaa joku tyyppi joka mäiskii koko ajan vaikka se jo on selvästi kuolemaisillaan.

Kysymys Wii Speakista. Tuli mulle eilen, mut en ehtiny testaa. Onko se silleen et voi puhuu vaa niille jotka on addannu friendeiks pelissä? Siis kun pelaa MH3:sta. Vai voiko puhuu kaikille joilla on "mic chat" enabled ku vaikka vetää questii?

Joo, mut yleensä ei se oo musta kiinni et se tapetaan. siel on aina vaa joku tyyppi joka mäiskii koko ajan vaikka se jo on selvästi kuolemaisillaan.

Kysymys Wii Speakista. Tuli mulle eilen, mut en ehtiny testaa. Onko se silleen et voi puhuu vaa niille jotka on addannu friendeiks pelissä? Siis kun pelaa MH3:sta. Vai voiko puhuu kaikille joilla on "mic chat" enabled ku vaikka vetää questii?

Taitaa toimia siten, että ne jotka on lisätty kavereiksi niin kuulee sinut vaikkei wii speakkia omistakkaan. Ja ne kuulee myös joilla on wii speak muttei ole lisätty kaverilistalle.

Taitaa toimia siten, että ne jotka on lisätty kavereiksi niin kuulee sinut vaikkei wii speakkia omistakkaan.

Onko näin, musta oltiin Kojon kanssa kavereita, mutta ei kuullut kun hoilailin tuohon. Nyt kun oman hommasi, niin kuultiin toisiamme puolin ja toisin.

Onko näin, musta oltiin Kojon kanssa kavereita, mutta ei kuullut kun hoilailin tuohon. Nyt kun oman hommasi, niin kuultiin toisiamme puolin ja toisin.

Jotkut foorumin miehistä sanoi, että oli kuullut minun puheeni vaikkei heillä wii speakkiä ollutkaan. En tiedä mikä on totuus asioista :confused:

Ite on ole koskaan kuullut kenenkään ääntä joilla wii speak on ollut käytössä. Eli puheet ei tule telkkarin kautta vaikka on tuo mic chat "ON".

Ja olette varmasti huomanneet tuon punaisen ruksin joidenkin mikki ikonien päällä. Tuo arkoittaa että et kuule niitä koska he eivät ole sinun kavereitasi.

Eli lyhykäisyydessään, jos haluat kuulla jonkun puhuvan, niin hänen pitää olla sinun kaverilistalla, sekä omistaa wii speak.

Tämän ideana on varmasti ollut jonkinsortin "lobby mute" sillä ei varmastikkaan ole kivaa kuunella jahdin aikana mitään kirkuvaa 6v lasta. Tällätapaa voit hyvin valikoida seurasi, vaikka text chatin avulla.

pystyykö tässä mennä samalla konsolilla kaksi ihmistä nettiin pelaamaan, niin kuin ofline modessa?

no voi %¤#¤%, no tulee kuitenkin hommattua jossain välissä

Tuo netti peli kuitenkin täydentää pelin täydellisyyteensä. Eikä single player Co-op oo mitenkään huono. Jos kaverin kanssa haluaa pelata niin se on mahdollista yhdellä konsolilla, mutta ei sentään mennä ihanteelisuuksien puolelle (netti co-op).

En ole edes PS3:lla nähnyt tällaista mahdollisuutta missään pelaamassani online pelissä, joten luulisin että siinä on jokin ongelma miksi kukaan ei sitä tee.

Tuo netti peli kuitenkin täydentää pelin täydellisyyteensä. Eikä single player Co-op oo mitenkään huono. Jos kaverin kanssa haluaa pelata niin se on mahdollista yhdellä konsolilla, mutta ei sentään mennä ihanteelisuuksien puolelle (netti co-op).

Ja eikös tässä pysty jaetulla ruudulla pelaamaan vain niitä Arena juttuja. Missä siis mennään areenalla ja mätetään joku hirviö siellä -> saadaan kolikoita. Itse normi peliä ei pysty kaksin pelaamaan.

Ja eikös tässä pysty jaetulla ruudulla pelaamaan vain niitä Arena juttuja. Missä siis mennään areenalla ja mätetään joku hirviö siellä -> saadaan kolikoita. Itse normi peliä ei pysty kaksin pelaamaan.
Jep, näin on. Mutta varmasti juuri suuniteltukkin tätä Wii:tä varten tuo, yhdessä on kiva lahtaa monstereita, mutta en usko että mikään keruu tehtävä paljoa kahestaa kotioloissa kiinostaisikaan. :rolleyes:

Noista kolikoista sitten sen verran että PSP pelin versioissa, kolikoita tarvittiin joidenkin armorien tekemiseen. Joten ei tässäkään varmasti tuo arena ja kolikot mitään ihan turhaa ole.

Sanoisin että tuo Co-op on simmonen "lisä" peliin joka edustaa sitä mitä varten Wii konsoli on suunnattu. Huomioon ottaen vielä se että kaikilla ei ole nettiin mahdollisuutta.

Ylös Bottom