Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näin se menee . Univelka kasvaa ja ohjaimen pattereita kuluu.Olen muuten hävyttömän koukussa hunttaamiseen.
Mites Jooseppi? Ootko montakin tehtävää jo pelannut tuolta? Joko olen armottomasti perässä hiihtelemässä *Perä jää!*
Eli tiukkaa on aikataulun kanssa, mutta otetaan tässä joku päivä pelit. Millos sinulle kävisi?
Ti- ja to-illat menee sählyn parissa (klo 19.00-21.00), mutta muuten on aikalailla vappaata nytten. Eli käytännössä aika kuin aika passaa, jos vain saan itseni liikkumaan tuohon Wiin eteen
Moi!
Voisittekos vihernokkaforumistille vasikoida, mistä täältä löytyy yhteisö jossa monster hunter tri pelaajat kertoilevat online peliajoistaan? Mukava olisi suomiporukalla päästä lahtailemaan.
Edit. No se taisikin jo löytyä. Suu napsaisi jo moninpelin pariin päästä, mutta haluan vetää yksinpelin ensin niin tulee ainakin monnit tutuiksi. Muutenkin olen perfektionisti siinä suhteessa. jotain 40h jo yksinpeliä takana, onlinea kokeillut sen verran että hr on 5. Hajosin eilen muuten Rathalokseen täysin. Jokainen psp-versioita pelannut tietää varmaan mistä puhun? Sitä on tottunut siihen, että rathalos/rathian on vain yksi ylikasvanut sukka joka kompastuu kun sitä hetken hieroo päälaelle, mutta trii:ssä kuomat ovat oppineet pari uutta jippoa. Sellainen matalalla liihottelu on rasittavaa. Hakkasin sen silti paristi, mutta on vaikea tottua vielä siihen että Rathalos _tappaa_ sinut kerran kesken questin ja potionit loppuu, hu huh! Turhan tiukoille tuo meni.
Tosin nyt Laciarus on entistä selvempää kauraa kun saan taottu tulielementin long swordin =)
Mulla on kanssa työn alla fire longsword. Kerran olen Rathaloksen tappanut, ja olihan se ärsyttävämpi kuin ennen, kun se viettää paljon enemmän aikaa ilmassa.Hajosin eilen muuten Rathalokseen täysin. Jokainen psp-versioita pelannut tietää varmaan mistä puhun?
Van Scumin juttu sai itseni taas epäilevälle päälle kun olin jo niin varma että tämä alkaa sujumaan
Itsellä on nyt noin 15 tuntia yksinpeliä takana. Switch Axet aukesivat juuri joten Long Sword odottaa vielä tuloaan. Käytönnössä pelkällä miekalla ja kilvellä olen pelannut, pitäisi varmaan testata nuo pyssykät. Nyt pitäisi mennä kokeilemaan tuota pussikurkullista lintua(?)... näyttääkin jo erikoiselta että vähän pitää tutustua kyseiseen eläimeen ensin ennenkuin uskaltaa mennä keppiä sille antamaan.
Miten meikäläinen vetelee vieläkin Miekalla ja kilvellä Niissäkin tössähtänyt jumiin kun pitää sapellihammastiikeri hakata yms.
Pitää vissiin rupee panostaa tuohon offlineen nyt enempi.