Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter 3/Tri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Onpas tämä armori-mallisto monipuolinen! Melkein on sormi suussa kun mietin kuinka tätä settiä päivitän tällä hetkellä..

Itse pidän eniten Barroth setistä tällä hetkellä koska se antaa niin kivat damage ja stamina boostit joista on hyötyy hammerilla :)

Kevyt, raikas ja eksoottinen Qurupeco-setti on tällä hetkellä kevään muotia. Barrothia täytynee tosin myös työstää lisää vasarointipäiviä varten, mutta nyt sain juuri tehtyä ensimmäisen long swordin ja sitä pitää hetken aikaa kokeilla ja reenailla. Jaggi saa olla ensin sparrausvastustajana.

Olen muuten hävyttömän koukussa hunttaamiseen.

Totta totta :), täs odotelleen ettsaa Onlines HR ettsaa parempaa kamaa tehtyä ja saa paranneltua aseita vihdoin ja viimmein :)

Tulipa eilen käytyä ensikertaa myös tuolla suuressa maailmassa, eli onlinessä pyörimässä. Pari tehtävää kävin tekemässä kunnes yhteys päätti katketa. Onneksi peli näytti tallentavan itsensä ja "kovalla" työllä kerätyt tavarat olivat vielä repussa.

Mites Jooseppi? Ootko montakin tehtävää jo pelannut tuolta? Joko olen armottomasti perässä hiihtelemässä *Perä jää!*

Mites Jooseppi? Ootko montakin tehtävää jo pelannut tuolta? Joko olen armottomasti perässä hiihtelemässä *Perä jää!*

Perässä hiihdellään siis yhtämatkaa :D Olen netissä jonniin verran pelannut, mutta enempi pitäisi/haluaisi. Tyttöystävä on nyt ahkeraan kaksipäivää pelannut mariota ja itse ajellut mastopyörällä. Eli tiukkaa on aikataulun kanssa, mutta otetaan tässä joku päivä pelit. Millos sinulle kävisi?

Eli tiukkaa on aikataulun kanssa, mutta otetaan tässä joku päivä pelit. Millos sinulle kävisi?

Ti- ja to-illat menee sählyn parissa (klo 19.00-21.00), mutta muuten on aikalailla vappaata nytten. Eli käytännössä aika kuin aika passaa, jos vain saan itseni liikkumaan tuohon Wiin eteen :D

EDIT: Kyllä, jatketaan tästä ajankohtien sopimisista omassa alueessa niin pysyy tämä ketju puhtaana näistä.
Ja Jooseppi, heitin privaa myös asian tiimoilta

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ti- ja to-illat menee sählyn parissa (klo 19.00-21.00), mutta muuten on aikalailla vappaata nytten. Eli käytännössä aika kuin aika passaa, jos vain saan itseni liikkumaan tuohon Wiin eteen :D

Mites olisi keskiviikkona tai perjantaina? Mulla menee ti&to koulunpenkillä ja muut ajat ajan maastopyörällä lenkkiä&viettelen aikaa paremman puoliskon kanssa&teen kouluhommia&olen töissä&... Elikkä pe ilta sopisi mulle kyllä kaikkein parhaiten, useamman tunnin ajan. :cool:

Hienoa tässä pelissä on se ettei ole samanlaista pakkoa pelata koko aikaa kuten oikeissa MMO:issa.

Sopikaa peliajat ja kertokaa päivä ohjelmanne yhteisö alueella, minkä takia mm sellainen on tehty.

Jatkossa tässä ketjussa vastaavat viestit poistetaan surutta.

Moi!

Voisittekos vihernokkaforumistille vasikoida, mistä täältä löytyy yhteisö jossa monster hunter tri pelaajat kertoilevat online peliajoistaan? Mukava olisi suomiporukalla päästä lahtailemaan.

Edit. No se taisikin jo löytyä. Suu napsaisi jo moninpelin pariin päästä, mutta haluan vetää yksinpelin ensin niin tulee ainakin monnit tutuiksi. Muutenkin olen perfektionisti siinä suhteessa. jotain 40h jo yksinpeliä takana, onlinea kokeillut sen verran että hr on 5. Hajosin eilen muuten Rathalokseen täysin. Jokainen psp-versioita pelannut tietää varmaan mistä puhun? Sitä on tottunut siihen, että rathalos/rathian on vain yksi ylikasvanut sukka joka kompastuu kun sitä hetken hieroo päälaelle, mutta trii:ssä kuomat ovat oppineet pari uutta jippoa. Sellainen matalalla liihottelu on rasittavaa. Hakkasin sen silti paristi, mutta on vaikea tottua vielä siihen että Rathalos _tappaa_ sinut kerran kesken questin ja potionit loppuu, hu huh! Turhan tiukoille tuo meni.

Tosin nyt Laciarus on entistä selvempää kauraa kun saan taottu tulielementin long swordin =)

Van Scumin juttu sai itseni taas epäilevälle päälle kun olin jo niin varma että tämä alkaa sujumaan ;)

Itsellä on nyt noin 15 tuntia yksinpeliä takana. Switch Axet aukesivat juuri joten Long Sword odottaa vielä tuloaan. Käytönnössä pelkällä miekalla ja kilvellä olen pelannut, pitäisi varmaan testata nuo pyssykät. Nyt pitäisi mennä kokeilemaan tuota pussikurkullista lintua(?)... näyttääkin jo erikoiselta että vähän pitää tutustua kyseiseen eläimeen ensin ennenkuin uskaltaa mennä keppiä sille antamaan.

Moi!

Voisittekos vihernokkaforumistille vasikoida, mistä täältä löytyy yhteisö jossa monster hunter tri pelaajat kertoilevat online peliajoistaan? Mukava olisi suomiporukalla päästä lahtailemaan.

Edit. No se taisikin jo löytyä. Suu napsaisi jo moninpelin pariin päästä, mutta haluan vetää yksinpelin ensin niin tulee ainakin monnit tutuiksi. Muutenkin olen perfektionisti siinä suhteessa. jotain 40h jo yksinpeliä takana, onlinea kokeillut sen verran että hr on 5. Hajosin eilen muuten Rathalokseen täysin. Jokainen psp-versioita pelannut tietää varmaan mistä puhun? Sitä on tottunut siihen, että rathalos/rathian on vain yksi ylikasvanut sukka joka kompastuu kun sitä hetken hieroo päälaelle, mutta trii:ssä kuomat ovat oppineet pari uutta jippoa. Sellainen matalalla liihottelu on rasittavaa. Hakkasin sen silti paristi, mutta on vaikea tottua vielä siihen että Rathalos _tappaa_ sinut kerran kesken questin ja potionit loppuu, hu huh! Turhan tiukoille tuo meni.

Tosin nyt Laciarus on entistä selvempää kauraa kun saan taottu tulielementin long swordin =)

Henkilökohtasesti, en ainakaan oo rathianissa huomannut oikeen mitään uutta. Toki sillä on uusia jippoja ja muuta mutta samaa kauraa se on kun mitä PS2:sta saakka ollutkin. Toki paniikki iskee tuossa vaiheessa kun tuo kömpii päälle ja rupee näykkimään minua kuin riistaa.

Uusia jippoja löytyy mutta yhtä helppo se on vieläkin.

Hajosin eilen muuten Rathalokseen täysin. Jokainen psp-versioita pelannut tietää varmaan mistä puhun?
Mulla on kanssa työn alla fire longsword. Kerran olen Rathaloksen tappanut, ja olihan se ärsyttävämpi kuin ennen, kun se viettää paljon enemmän aikaa ilmassa.

Pelaan Great Swordilla, ja aika hyvin saa osumia jalkoihin kun se liihottelee matalammalla, mutta pitää malttaa jättää iskut vain muutamaan ja kierähtää alta pois ettei käy huonosti. :)

No joo, korjattakoon ettei Rathian ole edelleenkään kovin vaikea. Ja Rathalos oli jotenkin kummasti astetta helpompi kun pieksin sen Moga Forestissa. Itselläni riitti tosiaan siihe fire long swordiin että paristi tein kaverista selvää. Suosittelen sitä kyllä, helpottui laciarus kummasti, ja se tundralla hyppiva sapelinaama oli pöyristyttävän helppo.

Vaan kyllä tuo offlinen haastavuus kasvaa kummasti 5-tähden tehtäviin siirryttäessä. Selkeästi ärsyttävin oli nyt tuo laavakentässä rullaileva leukaperiään kopsutteleva rumilus. Ensin yritin bowgunilla pistää matalaksi, mutta eihän siitä mitään tullut. Vesielementin great swordilla sain lopulta kaadettua kun aikaa oli enää 2min jäljellä. Health horn kyllä pelasti kun kaikki potionit oli loppu.

En tiedä oliko tämä lisko jopa ärsyttävämpi kuin se tundran luolissa oleva nuljaska joka myrkyttää jatkuvasti. Turhia boustailematta, pidän itseäni kyllä MH veteraanina, mutta nämä tietyt tapaukset on kyllä sellaisia jota tekee mieli vältellä viimeiseen saakka.

Vaan eiä siinä, pitkäjänteisyyttä tämä peli vaatii ennen kaikkea =) Be brave or be dead.

Van Scumin juttu sai itseni taas epäilevälle päälle kun olin jo niin varma että tämä alkaa sujumaan ;)

Itsellä on nyt noin 15 tuntia yksinpeliä takana. Switch Axet aukesivat juuri joten Long Sword odottaa vielä tuloaan. Käytönnössä pelkällä miekalla ja kilvellä olen pelannut, pitäisi varmaan testata nuo pyssykät. Nyt pitäisi mennä kokeilemaan tuota pussikurkullista lintua(?)... näyttääkin jo erikoiselta että vähän pitää tutustua kyseiseen eläimeen ensin ennenkuin uskaltaa mennä keppiä sille antamaan.

Switch Axea kokeilin itse yhden tehtävän verran, mutten vaan päässyt millään jyvälle :/ Toisaalta vanhat tottumukset ovat tiukassa kun aina olen ollut GS JA LS mies. Mutta olihan se alkuunsa ainakin niin tylsä ase, ettei sen kanssa uskaltanut aivan mitä tahansa otusta lahdata. Ja jotenkin kun on tottunut great swordin säteeseen, niin tuntui että switch axella iski jatkuvasti huti.

Miten meikäläinen vetelee vieläkin Miekalla ja kilvellä :eek: Niissäkin tössähtänyt jumiin kun pitää sapellihammastiikeri hakata yms.

Pitää vissiin rupee panostaa tuohon offlineen nyt enempi. :)

Miten meikäläinen vetelee vieläkin Miekalla ja kilvellä :eek: Niissäkin tössähtänyt jumiin kun pitää sapellihammastiikeri hakata yms.

Pitää vissiin rupee panostaa tuohon offlineen nyt enempi. :)

No hitto, itse palasin pienen tauon jälkeen miekka ja kilpi yhdistelmään ja onpas se tehokas! Äijä on todella vikkelä ja vahinkoa saa aikaan paljon iskujen nopeuden takia. Hyppyiskussa on murhaavaa voimaa, ja se on kaikenlisäksi tarkka. Me like! Sais vaan päivitettyä sen kun nykyinen ase on commanders dagger+..

Kävin keräilemässä resursseja huomista verkkopelisessiota varten :) Ja tapoin samalla vahingossa great jaggin..

Mheh!

Yksinpeli läpäisty ja sen jälkeen tapahtuvaa:

Ihan hyvän vesielementin long swordin sai palkinnoksi kun yksinpelin läpäisi. Tai läpäisi ja läpäisi, mutta lopputekstit kuitenkin tuli. Agnator kaatui sen kanssa sujuvasti.

Yllä olevan tyypiset lausahukset voi sitten laittaa sinne spoilerin taakse piiloon. Tässä Kuitenki offlineä vielä vedellään. Tosin itellä oli jo kyseinen asia tiedossa mutta ei ole kiva lukea vahingossakaan näitä spoilereita.

Ylös Bottom