Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter 3/Tri

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

No hitto, itse palasin pienen tauon jälkeen miekka ja kilpi yhdistelmään ja onpas se tehokas! Äijä on todella vikkelä ja vahinkoa saa aikaan paljon iskujen nopeuden takia. Hyppyiskussa on murhaavaa voimaa, ja se on kaikenlisäksi tarkka. Me like! Sais vaan päivitettyä sen kun nykyinen ase on commanders dagger+..

Kävin keräilemässä resursseja huomista verkkopelisessiota varten :) Ja tapoin samalla vahingossa great jaggin..

Itsellä ollut S&S käytössä alusta lähtien.

Suosittelen tuota Bone Kris S&S:ää alottaa muokkaamaan. Siitä kun saa muokattua tuon Carapace Mace+:n hyvissä ajoin ennenkun rupee vastaan tulee lian vahvoja örriläisiä.

Myös Azi Dahka joka siis tulee juuri commander knife:sta on hyvä kunnes Lagiacrus tulee vastaan.

S&S on aina ollut MH sarjoissa aliarvostetuin aselaji. Tulee vain ikävä Dual Swords:eja :'(
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Ensimmäinen kunnollinen kokemus tuli tänään tuolta netinkin puolelta. Ja ei se häävisti alkanut, pientä alkukankeutta oli havaittavissa, mutta kyllä se siitä sitten alkoi jo vähän sujumaankin. Lisää vain tunteja alle, niin uskaltaa joskus ehkä väittää osaavansa pelata tätäkin :)

Ensimmäinen tehtävä taisi mennä siihen kun kolmesti keräiltiin Roayl Ludrothia vastaan. Toinen olikin ihan vain että testataan tuota festivaalin tehtävää ja kyyti oli kylmää. Monsteri (joku todella iso hiekka "lohikäärme") jota veneestä kuritettiin tykillä ja isoilla jousipyssyillä(?). Kaksi iskua ja henki pois. Se kokeilu jäi siihen. Jälleen palattiin normitehtäviin ja Great Jaggin pyydystäminen oli kyseessä... itsehän sen lopulta vahingossa tapoin, huoh.

Mutta sitten onnistumiset alkoivat, tai no ihan puhtaasta voitosta ei voi puhua, mutta tehtävät läpäistiin ja päästiin paistattelemaan huikeilla palkinnoilla! Roayl Ludroth napattiin ja tapettiin.

Mukavaa oli! Jooseppi, SOJ ja VilleN, kiitokset vain peleistä. Tästä jatketaan! HR skillikin nousi huikeaan 3:een.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Nyt on Wyvern Blade Fire tehtynä ja kävin testaamassa sitä Mogan Great Jaggiin. Ei mennyt montaa kymmentä sekuntia. :)

Heh, en ole vielä wyvern bladeen asti päässyt mutta jo se eka bone long swordikin oli niin huomattava parannus että Jaggiin ei mennyt paria minuuttia enempää. Toki kokemusta on muutenkin jo enemmän, mutta melkein kävi pikkuista sääliksi kun toisen kerran pyöri jaloissa Rathianin kanssa temmeltäessä.

Long swordissa on vaan se haittapuoli, että spirit combosta on aina ihan pakko saada se viimeinen isku sisään vaikka tulipalloa ja helvetin enkeleitä ja maailmanloppu ja kolme avointa kitaa olisi tulossa kovaa vauhtia kohti. Ahneella on enemmän.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Nyt oon päässyt minäkin vihdosta viimein pelin pariin. Ihan niin hyvältä vaikuttaa, kun täällä on jo aikaisemmin asiaa spekuloitu. Hukassa sitä ollaan vielä, mutta ehkä se tästä. Milloinhan sitä nettipuolta pitäisi harkita pelaavansa?
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Nyt oon päässyt minäkin vihdosta viimein pelin pariin. Ihan niin hyvältä vaikuttaa, kun täällä on jo aikaisemmin asiaa spekuloitu. Hukassa sitä ollaan vielä, mutta ehkä se tästä. Milloinhan sitä nettipuolta pitäisi harkita pelaavansa?

Onlinea voi tulla pelailemaan ihan milloin vain, sielä vaa pitää olla mukana jahdeissa. Ja jos onni käy ni löydät jonkun hyvän hepun joka auttaa parempien tavaroiden saanissa. Tai esimerkiksi auttaa nostamaan HR tasoa.

Tosin, jos ekaa kertaa MH sarjaa pelailet, niin suosittelen että teet nuo kaikki "hunt" tehtävät ainakin.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Pienoisia ongelmia esiintyy online-puolella.

Siirryttyäni nyt kylästä sinne pelailemaan, on ensinnäkin ankeaa kerätä tatteja kun haluaisi päästä isomman riistan kimppuun. HR pinnoja hikipäissään kerää että saisi seuraavan tähden questit auki, mutta ne ovat kyllä hikisessä kun erehtyy muiden kanssa metsästämään. OLISI toki mukavaa hakata jagit ja ludorothit porukassa niin sujuisi nopeammin, mutta ärsytys nousee varsin korkealle kun toverit menevät kuolemaan kesken questin surkealla varustetasollaan niihin.

Vaan mitäpä mussutan, samapa nuo on hakata sitten yksinkin ja siirtyä rookie channelilta pois. Mukava myös kavereita siellä jeesiä välillä, hieman hitaasti vaan etenee.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Tuommoset ongelmat on nähty ja niistä on opittu. Itse haen aina porukkaani vähintään HR20 porukkaa, heillä on edes jonkinlainen taju tehtävään valmistautumiseen. Toki jos mukaan pompahtaa joku yksinäinen "low rank" niin silloin sanotaan että ottaa mukaan tarvittavat itemit ja omaan listaan voi lisätä hieman health flutee ja vaikka herbejä jos kaverilta loppuu health itemit.

Viimesin mikä tuli vastaan oli kun questi failattiin niin kaveri joka oli tehtävän aikana kuollut kaikki 3 kertaa, ei ollut ottanut mukaansa potioneita ollenkaan. Luulien että Barroth on helppo vastus. Tää kaveri oli HR9 ja ite olin tyylii HR5. Tästä lähtien en paljoa ole viihtynyt ulkomaalaisten, niin sanottujen "low rankkien" kanssa.

Haittapuolet sitten taas ylempi rankkisien kanssa on se että heille maittaa kaikki uusi ja jännä ja minä en heidän questeihin tuolloin pääse.

Mut, tätä se online just on. yhteistyö ja valmistautuminen on tärkeetä. Ja jos joku kuolee kaikki 3 kertaa niin häntä syytetään vaikka kaupungissa chat boxissa lukee "np" (no problem). Toki MH sarjan onlinessa on aina kaikilla ollut hyvin positiivinen asenne, tästä varmasti osallisena tuo chat systeemi. Kukaan tuskin jaksaa itkupotkukohtauksia kirjotella chat laatikkoon. Tästä syystä itellä tuo wii speak vielä hankkimatta.

(Kauhee kasa tekstii)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Hahah, tuli kyllä kunnon yllätys tuossa yksinpelissä. Olin Qurupecoa pyydystämässä ja yhtäkkiä ihmettelin uutta varjoa maassa vaikka peco on edessäni. Kun kameran sain käännettyä niin Rathian laskeutuu alas. WTF!?!

Mukava oli sitä väistellä samalla kun pitäisi tuota lintuakin hakata ja sekin tuottaa sen oman tuskansa huutoineen. Mutta onnistuin, munkilla asettama ansa ja pari nopeaa nukutuspommia ja peco kiinni. Siinä sitä patsasteltiin Rathianin kanssa sitten.

Mukavia yllätyksiä peli pystyy heittämään, taisi keritä tuo lintunen sen kutsumaan huudoillaan.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Hahah, tuli kyllä kunnon yllätys tuossa yksinpelissä. Olin Qurupecoa pyydystämässä ja yhtäkkiä ihmettelin uutta varjoa maassa vaikka peco on edessäni. Kun kameran sain käännettyä niin Rathian laskeutuu alas. WTF!?!

Mukava oli sitä väistellä samalla kun pitäisi tuota lintuakin hakata ja sekin tuottaa sen oman tuskansa huutoineen. Mutta onnistuin, munkilla asettama ansa ja pari nopeaa nukutuspommia ja peco kiinni. Siinä sitä patsasteltiin Rathianin kanssa sitten.

Mukavia yllätyksiä peli pystyy heittämään, taisi keritä tuo lintunen sen kutsumaan huudoillaan.

Sonic Bomb.. paras ystävä Qurupecoa vastaan heti aseen jälkeen. Mitä nyt itse Qurupecoa jonkin verran hakannut niin on tehnyt 2 varsinaista kutsuhuutoa ennen kun on kuollut. Muut huudot ovat olleet health/attack boosteja.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Tuommoset ongelmat on nähty ja niistä on opittu. Itse haen aina porukkaani vähintään HR20 porukkaa, heillä on edes jonkinlainen taju tehtävään valmistautumiseen. Toki jos mukaan pompahtaa joku yksinäinen "low rank" niin silloin sanotaan että ottaa mukaan tarvittavat itemit ja omaan listaan voi lisätä hieman health flutee ja vaikka herbejä jos kaverilta loppuu health itemit.

Viimesin mikä tuli vastaan oli kun questi failattiin niin kaveri joka oli tehtävän aikana kuollut kaikki 3 kertaa, ei ollut ottanut mukaansa potioneita ollenkaan. Luulien että Barroth on helppo vastus. Tää kaveri oli HR9 ja ite olin tyylii HR5. Tästä lähtien en paljoa ole viihtynyt ulkomaalaisten, niin sanottujen "low rankkien" kanssa.

Haittapuolet sitten taas ylempi rankkisien kanssa on se että heille maittaa kaikki uusi ja jännä ja minä en heidän questeihin tuolloin pääse.

Mut, tätä se online just on. yhteistyö ja valmistautuminen on tärkeetä. Ja jos joku kuolee kaikki 3 kertaa niin häntä syytetään vaikka kaupungissa chat boxissa lukee "np" (no problem). Toki MH sarjan onlinessa on aina kaikilla ollut hyvin positiivinen asenne, tästä varmasti osallisena tuo chat systeemi. Kukaan tuskin jaksaa itkupotkukohtauksia kirjotella chat laatikkoon. Tästä syystä itellä tuo wii speak vielä hankkimatta.

(Kauhee kasa tekstii)

Olen itsekin yllättynyt siitä hyvästä hengestä mikä servereillä on. Vaikka itseäkin välillä ketuttaa kun helpot questit menevät muiden toimesta pieleen, niin ei siitä ole jaksanut alkaa mouhuamaan. Kyseessä kun ei ole mikään maailman helpoin peli. Välillä sitä sattuu itsellekin nolosti vaikka miten olisi defense huipussaan, healt +150 jne kun hahmo ottaa liikaa osumaa ja menee pökerryksiin.

herbejä jos kaverilta loppuu itemit? Olen ollut sellaisessa uskossa, että moninpelissä questin aikana tavaroita ei voisi vaihdella. Kertokaa ja korjatkaa ihmeessä, olen vasta moninpelissä HR9. Ja tosiaan kun oma hr on vielä noin alhainen, niin alussa oli oikeastaan hienoinen pakko ottaa questille mukaan susihuonoja varusteita omaavat pelaajat jos seuraa halusi laisinkaan. Nyt tilanne hieman parantunut kun 2-tähden questit aukesivat, niihin kun ei pääse enää alhaisemman hr:n omaavat mukaan ollenkaan.

Juu hieroin wii spiikkiä paikallisessa anttilassa eilen, mutta tulin sitten tolkkuihini. Ei sitä kiroilun määrää jaksa kuunnella mitä tuota peliä pelatessa pääsee väkisinkin syntymään :)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Niin ja jos en saisi raippaa asian johdosta, niin voisin melkeinpä kysäistä ovatko arvon toverit onnistuneet läpäisemään event questin, missä pitää karkoittaa sen hiekkapurren kimpusta sellainen mahtilahna? Jhen mohran muistaakseni.

Sellaiset kolme kertaa kokeillut niin eipä tuo ole oikein sujunut. Ainoastaan yhden kerran sain kaverikseni sellaisen joka osasi olla kuolematta niin sai yrittää sen 30min sentään. Toisaalta meitä oli siinä silloin vain 2 henk. yrittämässä, niin en sitten tiedä. Sitäkään en tiedä vaikeuttaako peli automaattisesti jos pelaajia on useampi. Kävin selässä pomppimassa ja kutittelemassa miekan terällä, kuulaakin tarjosin maisteltavaksi, mutta kiittämätön lohna oli.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

herbejä jos kaverilta loppuu itemit? Olen ollut sellaisessa uskossa, että moninpelissä questin aikana tavaroita ei voisi vaihdella. Kertokaa ja korjatkaa ihmeessä, olen vasta moninpelissä HR9. Ja tosiaan kun oma hr on vielä noin alhainen, niin alussa oli oikeastaan hienoinen pakko ottaa questille mukaan susihuonoja varusteita omaavat pelaajat jos seuraa halusi laisinkaan. Nyt tilanne hieman parantunut kun 2-tähden questit aukesivat, niihin kun ei pääse enää alhaisemman hr:n omaavat mukaan ollenkaan.

Juu hieroin wii spiikkiä paikallisessa anttilassa eilen, mutta tulin sitten tolkkuihini. Ei sitä kiroilun määrää jaksa kuunnella mitä tuota peliä pelatessa pääsee väkisinkin syntymään :)

Tavaroita voi vaihdella questinkin aikana, mutta raja menee rare3 ja sen alle itemeissä. Hommaa van se wii speak, kfiniläisten kanssa on mukava keskustella. Ja optioistahan voi mutettaa voicechatin tuntemattomien kanssa kokonaan pois.


Tosin, myönnän. Itekkin kiroilin johtuen omista toimistani. Anteeksi siitä :o

Mutta kivaa oli Villen, SOJ:n ja magen kanssa. :)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Joo, läpi on menty, tosin minuutti tai kaksi oli jäljellä :D Olin ite aika pihalla, mutta onneksi muut tiesivät, mitä tehdä. Yhtä lailla kertoivat, että alle 4 pelaajan ei kannata yrittää. Eventti taisi tosin jo kadota.

Vedettiin XShavan ja Kojon kanssa kolmistaan läpi, ja jäi simmonen 1-4 minuuttia aikaa. Eli aika hilkulla oli.

Mutta tuossa eilen kunnon porukassa vetelin ja meni alle 15min. Siinä kun 3 tyyppii antaa tykin kuulaa ruoaks ja 1 ampuu ballistalla ni tulee oikein hyvä.
Jhen:n selässä on 2 paikkaa jonee voi mennä heiluttelemaan miekkaansa. Ja niitten hajottamiseen kannattaa ottaa Hammeri. Nuo kun hajottaa niin Jhen saa melko kritikaaliset damaget.

Hyvä taktiikka on se että tykinkuulaa ja ballistaa niin paljon kun mahdollista. Sitten kun Jhen on aivan laivassa kiinni niin käytetään Ballista trappejä ja Hunt Gong:ia (Vai mitkä ne lie) ja tuon jälkeen 2 hammer kaveria kiipee selkään tuhoamaan aiemmin mainittuja paikkoja. Tykinkuulaa ja ballistaa tietenkin annetaan samaan aikaan. Jossain vaiheessa Jhen hyppää laivan toiselle puolelle, tuolloin kaikki antaa mah.paljon tykinruokaa ja ballistaa. Siitä Jhen kuitenkin siirtyy laivan eteen melko nopeasti, ja oikealla ajotuksella käytetään laivan nokassa olevaa poraa. Jos ei yuohon kuole niin homma alkaa alusta. Orettamisen voi hoitaa kun siltä tuntuu, sillä aikaa riittää.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Juu hieroin wii spiikkiä paikallisessa anttilassa eilen, mutta tulin sitten tolkkuihini. Ei sitä kiroilun määrää jaksa kuunnella mitä tuota peliä pelatessa pääsee väkisinkin syntymään :)

Elä mun sanojen anna vaikuttaa ostoksiisi. Itellä vaan kokemusta tuolta PS3 Call Of Duty4 puolelta, jossa siis on PAKKO kuunella kaikkien kirjuntaa.

JA tosin peli omaa nuo chat asetuksen melko hyvin joten ei luulisi paljoa haittaavn mennä ulkomaalaisten kanssa chattailemaan.

Itellä vaan simmonen suunitelma että ystävälista kun on täynnä niin hankin wii speakin. Sillä ystävälistaan pääsee suomalaiset ja ne jotka on text chat:ssä vaikuttanut olevan hieman.. sanoisko rauhallisempia.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Mietinkin, mitä sillä gongilla tehdä, kun en nähnyt sitä käytettävän ollenkaan. Käytetään ilmeisesti juuri ennen kuin Jhen puskee sivuttain kohti laivaa?

En ole itseasiassa kokeillut iskeä tuohon aikaan. Kokeilun arvoista. Ite vaan käyttänyt sinnä ohi mennen aina ja saa kuitenkin Jhan:n huutamaan ja heilumaan niin kyllä se varmaan damagea tekee. Mutta uskoisin kyllä että tuo sinun idea toimii.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Noin sitä käytetään kuten Ville N kirjoitti. Ja tuohon aikaan sitä käytinkin, kun oltiin pelaamassa. Ei tullut vairiota, kun ei laivaan sitten osunut.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Eli tuota juu, pitkään olen jo miettinyt tämän ostamista, mutta olen tässä miettinyt että mulla on tällä hetkellä melkein kaikki ostamani Wii pelit kesken, (Metroid Prime Trilogy, Twilight Princess ja Red Steel 2 ovat pahimmin kesken, ja muita en ole mitenkään sataprossasesti vetänyt.) varmaankin siksi koska vietän rakkaan konsolini äärellä hyvin vähän aikaa, joka taas johtuu siitä että se on olohuoneessa, jossa yleensä on joku muu katsomassa telkkaria tai vähintäänkin jotain siinä ympärillä häärämässä, enkä oikein tykkää pelata muiden (ainakaan vanhempieni) läsnäollessa. Ja varsinkin kun tässä on tuo Wii speak.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Eli tuota juu, pitkään olen jo miettinyt tämän ostamista, mutta olen tässä miettinyt että mulla on tällä hetkellä melkein kaikki ostamani Wii pelit kesken, (Metroid Prime Trilogy, Twilight Princess ja Red Steel 2 ovat pahimmin kesken, ja muita en ole mitenkään sataprossasesti vetänyt.) varmaankin siksi koska vietän rakkaan konsolini äärellä hyvin vähän aikaa, joka taas johtuu siitä että se on olohuoneessa, jossa yleensä on joku muu katsomassa telkkaria tai vähintäänkin jotain siinä ympärillä häärämässä, enkä oikein tykkää pelata muiden (ainakaan vanhempieni) läsnäollessa. Ja varsinkin kun tässä on tuo Wii speak.

Mikä tän viestin idea sit oli? Vai totesitko vaan ajatuksias? o.o

Noh, jos nyt vinkkiä halajat niin itsellä on PS3:lla pari peliä vetämättä läpi. Tämä peli tulee viemään mukanaan aika rajusti. Ja on aikaa vievä/tarvitseva peli. Eli suosittelisin vetämään muut pelit ensin läpi.

Jos mahdollista tuon konsolin tilanteen kanssa, niin vie omaan huoneeseesi. Jos siis mahdollista. Wii speakkiä kannattaa käyttää enimmäkseen suomalaisten kanssa.
 
Ylös Bottom