Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter 3/Tri

Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Tämän pelin hankinta on käynyt päässä monta kertaa näin kesän aikana (Classic ohjain Pro-setti) ja varmaan lopulta saankin tämän ehkä tällä viikolla. Yhteisöön tuskin pystyn liittymään, ainakaan nyt kun langallinen on poissa pelistä, mille kyllä aion vielä tehdä jotain.

Ellen nyt siis ihan väärin käsittänyt, jaetun ruudun kaksinpeli on pientä areena mättöä vain?
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Peliä on nyt pelattu jonkin matkaa ja omat huomioni ovat pääasiassa kiinnittyneet verkkopuolen viimeisten viilailujen puuttumiseen. Esimerkiksi osallistujalistassa pitäisi näkyä hr-taso. Vähän väliä törmää ihmettelyihin siitä miksei kukaan liity tehtävään, kunnes selviää ettei tasot riitä. Joskus huomasin tällaisen pällistelijän olevan se viimeisenä kaupunkiin liittynyt, vaikka ulkopuolelta tasot sentään näkee... Listanhan voi piilottaa, eli informaatiotulva tuskin on kelpo poisjättämisen syy.

Toinen juttu minkä usein huomaa on se, että serverin porttia vaihtaessa ei näe missä portissa hahmo paraikaa on. Siinähän sitten juokset kaupunkilistalle vain tajutaksesi ettet matkannut yhtään minnekään. Ja propsit sille joka haastavan pelin jälkeen mukamas muistaa missä numerossa sattui olemaan... Vielä kun noita portteja tulee vaihdeltua aika paljon sopivan porukan etsimiseksi. Servereitä olisi kenties saattanut olla hyödyllistä jakaa pienempiin alueisiin, nythän esim. rookie-puolella roikkuu tyyppejä 0- ja 1-tasosta kahden tähden tehtäviä tottuneesti hakkaaviin. Mikä puolestaan johtaa taas siihen ihmettelyyn. Recruitment-osio on vieläkin sillisalaatimpi, tosin ei onneksi enää sopivan kaupungin vihdoin löydyttyä.

Itse pelistä vähän mietityttää jousiasekäyttäjien kohtelu, verkossa nuolien kauppapihtaaminen on hieman turhaa (siis ettei parempia nuolia pääse ostamaan ennen tietyn pisteen saavuttamista, vaikka yksinpelissä tähän ylellisyyteen on jo tottunut). Siinähän sitten väsäät aineksista joko satoja kuteja ennakkoon, mikäli materiaalia edes riittää, tai rämpyttelet muutaman kymmentä verkossa pitkien sessioiden väliajoilla. Tai sitten se kolmas vaihtoehto johon pahimpina aikoina tuli sorruttua, eli hetkeksi yksinpeliin täyttämään varastot. Pelin alkupuolella valtavien määrien etukäteisostaminen oli hankalaa rahan riittämisen vuoksi. Vaikka tilanne paraneekin ajan myötä, vaikuttaa sekä rahaa että aineksia menevän runsaasti myös jatkossakin, eikä leirilaatikostakaan useimmiten löydy kuin muutama hassu alhaisen tason nuoli. Eli peli ei siis näytä oikein kannustavan aloittajia käyttämään jousta, vaikka sellainen alusta lähtien esille onkin tyrkätty.

Muonitusten ja parannusten verkkoahnehtimisesta olikin jo aiemmin mainintaa. Parin ensimmäisen hr-tason ajan asia voi olla tietämättömyyttä, mutta että isot metsästäjät... Jos olisi usb-näppis, mainitsisin asiasta, mutta tuo näyttösysteemi on todella kurja ja pieni. Esimerkiksi Dreamcastin PSO:n muistan olleen yksi niistä harvoista sovelluksista, joissa jaksoi tuolla tapaa näpytellä enemmänkin kuin ok ja np. Niin ja jos todella pikkuasioista haluaa nillittää, niin omassa kodissa saisi olla jonkinlainen zoomaus tai kuvakulman vaihto, jos niitä keräilytavaroita kuuluisi oikeasti nähdäkin.

Plussaa kuitenkin siitä että yllättävän usein saa tuntemattomienkin kanssa neljän hengen pelin pystyyn. Epäilin asiaa kuullessani kaupunkien koon pienentämisestä minimiin, mutta nyt pelaajan paluuta odottelevia tai pelkästään chatteja varten tulleita hahmoja vaikuttaakin olevan yleisissä kaupungeissa aiempaa vähemmän. (Hengaajapelaajia olisi voinut miellyttää tekemällä porttien auloista PSO-tyyppiset joissa hahmotkin näkyvät, mutta tähän ratkaisuun lienee hyvät syyt.)

Kaiken kaikkiaan Monster Hunter Tri on mielestäni kuitenkin selvästi parempi peli kuin PS2:n osa, joka oli sekin koukuttava. :) Tullut pelattua enemmän kuin mitään muuta pitkään aikaan, mikä selittää pikkuvikojen huomaamisen ajan myötä. Nykyisenä sunnuntaipelaajana voin myös liputtaa sopivan vaikeustason puolesta.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Peliä on nyt pelattu jonkin matkaa ja omat huomioni ovat pääasiassa kiinnittyneet verkkopuolen viimeisten viilailujen puuttumiseen. Esimerkiksi osallistujalistassa pitäisi näkyä hr-taso. Vähän väliä törmää ihmettelyihin siitä miksei kukaan liity tehtävään, kunnes selviää ettei tasot riitä. Joskus huomasin tällaisen pällistelijän olevan se viimeisenä ...............

Pikkuvikoja, MH sarja on aina ollut tätä ja jos ei kelpaa ei kelpaa, tuskin rupevat muuttamaan tapaansa tehdä asioita. Moni valittaa tavaroiden rajoiystakin kun saa vaan 99 jokaista kappaletta olla jonka jälkeen laatikkoon ilmestyy toinen samanlainen ikoni.

Japanin versiossa kaupungin tila on 8, mutta koska UN/EU vaati sitä niin saimme Wii-speakin joka kuulemien perusteella on vielä huono. Ei mikään ihme. Wii-speakin tullessa kaupungin tila siis laski 4:n.

Itse en näe tuon bowgunin tilanteessa mitään outoa. Sillä bowgun on erittäin huono ase jos yrittää tappaa otuksia sillä. Single playerissä bowgunilla vielä pärjää mutta onlinessa suurin osa bowgunin ammuksista on turhia. Moni sanoo asetta "support aseeksi" ja siinä se on hyvä. Eri statukset kuten paralyysi, sleep ja poison saadaan aikaan vaivatta. Ja jos hieman on aseen ammuksia opiskellut niin taskusta löytyy Clustit ja Cragit jotka ovat bowgunin parhaimmisto ammuksia. Aloittelijoille bowgun on suoraansanoen se vihoviimeinen valinta.

Mitä sitten tulee hr tason näkymiseen niin onhan se turhauttavaa. Mutta en itse haluaisi että se näkyy jokaiselle. Jos haluavat hr tason tietää niin kysymällä tai katsomalla on ihan tarpeeksi, se että ruudussa pomppii HR112 (oma hr atm) olisi todella rasittavaa kun loppujen lopuksi koko hr tasolla ei ole mitään merkitystä.

Suurin syy varmaan tuoho chatboxin "pieneyteen" on että se on tehty japanilaisille. Osaat varmaan kuvitella mitä kaikkea he voivat 20 kirjaimella kirjotella.. (1sana = 1 kirjain/"kanji")
Kyllähän siinä romaanilla rupee verisuonet pulppumaan mutta olen jo tottunut siihen kauan aikaa sitten eikä haittaa kirjotella pidempiäkin "stooreja" kun muilla ihan sama onglema, ei siinä mene sanat sekasin yhtään sen enempään kun normaali chatissäkään.

Mutta, mielipiteensä kullakin ja mielipiteistä turha riidellä. Itse en paljoa vikoja pelistä löydä, tosin, löydän paljon turhauttavia asioita kyllä.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Nohniin, rekkasinpa tänne jos löytäs porukan pelailemaan. Että moi vaan.

Vähän hankalaa löytää samantasoisia tai samoja questeja tekeviä onlinessa cityja kahlaamalla.

Tuli pelattua offline läpi lukuunottamatta niitä viimeisiä urgent questeja. Hunter rankia on onlinessa kuitenkin vain se 18 eli vähän rankkia kovemmat varusteet on tullut hankittua.

Ennen en ole kaverin psp:llä olevaa monster hunterin kokeilemista lukuunottamatta hirviöitä metsästänyt mutta mielestäni olen ihan hyvä vaikka motella pelaankin (hyi minä), ei ole classicille muuta käyttöä vielä tullut vastaan niin ei ole tullut hankittua.

Jepnii, nimenä käytän Goauld, id:tä en nyt muista.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Nohniin, rekkasinpa tänne jos löytäs porukan pelailemaan. Että moi vaan.

Vähän hankalaa löytää samantasoisia tai samoja questeja tekeviä onlinessa cityja kahlaamalla.

Tuli pelattua offline läpi lukuunottamatta niitä viimeisiä urgent questeja. Hunter rankia on onlinessa kuitenkin vain se 18 eli vähän rankkia kovemmat varusteet on tullut hankittua.

Ennen en ole kaverin psp:llä olevaa monster hunterin kokeilemista lukuunottamatta hirviöitä metsästänyt mutta mielestäni olen ihan hyvä vaikka motella pelaankin (hyi minä), ei ole classicille muuta käyttöä vielä tullut vastaan niin ei ole tullut hankittua.

Jepnii, nimenä käytän Goauld, id:tä en nyt muista.
Juu, tervetuloa vaan foorumeille. JA kuten varmaan näkyy niin foorumit on pävittymässä joten tää nyt näyttää vähän tällaselta.

Mut tosiaan, ID on hyvä lisätä ja hyvä liittyä MH3 YHTEISÖÖN joka on siis oma alue jossa puhutaav vain MH3:sta ja laitetaan online tapaamisia pystyyn tiettyihin aikoihin.

Itse voin tulla auttamaan aina tarpeen tullen jos ei ole muuta tekemistä.. Mutta tuo yhteisön kautta tarkemmin sitten sovitaan jokin aika :)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Juu, tervetuloa vaan foorumeille. JA kuten varmaan näkyy niin foorumit on pävittymässä joten tää nyt näyttää vähän tällaselta.

Mut tosiaan, ID on hyvä lisätä ja hyvä liittyä MH3 YHTEISÖÖN joka on siis oma alue jossa puhutaav vain MH3:sta ja laitetaan online tapaamisia pystyyn tiettyihin aikoihin.

Itse voin tulla auttamaan aina tarpeen tullen jos ei ole muuta tekemistä.. Mutta tuo yhteisön kautta tarkemmin sitten sovitaan jokin aika :)

Hups, tuli vähän valehdeltua kun en hetkeen onlinea ollut pelannut niin onkin vain 17 rankkia ja jumissa nuubien kanssa kun eivät Lagille pärjää. Ei kai se mikään ihme jos varusteet on tismalleen samat kuin Barrothia mättäessä, Ludroth Splashammeria myöten. Pienet facepalm hetket tuli. Eivät kyl muutenkaan kovin nohevia olleet, Sonic Bombit lensi Gobulin mätössä maan päällä jne. Onneksi otin capturessa itse ne trapit etteivät sitä failaa kun huutavat trappia ennen kuin Capture Guru sanoo valmiiksi.

Mutta jatketaas yhteisön puolella, pitää kattoa id:kin vielä kun sen taas unohdin katsoa.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Juu äsken vasta löysin tän palstan ja ettin suomalaisii kamui tohon peliin.Neuvoakin voi kysyy multa xD.ID:tä en tiedä ku on kaks käytöss mut tuskin toista FIREHUNT nimistä tyyppiä löytyy. :D Oon hr65(kai tällä hetkellä).Mut mikä toi trackback on?
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Juu äsken vasta löysin tän palstan ja ettin suomalaisii kamui tohon peliin.Neuvoakin voi kysyy multa xD.ID:tä en tiedä ku on kaks käytöss mut tuskin toista FIREHUNT nimistä tyyppiä löytyy. :D Oon hr65(kai tällä hetkellä).Mut mikä toi trackback on?

YHTEISÖ alueelta löytyy ID lista kaikista kfinin suomalaisista pelaajista.

Sieltä vain lisäilemään.

Itse olen nyt antanut MH3:n pölyttyä jonkin aikaa. Mutta aktiivisia pelaajia on ainakin Nanolux, joka varmasti esittelee sinua sitten muille suomalaisille.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Tervehdys. Olisi tarkoitus tulevien viikkojen aikana hommata meidän talouteen Wii ja olen jo iskenyt silmäni tähän mielenkiintoiseen peliin ja varmaankin hankin sen ensimmäiseksi peliksi konsolille. Mutta haluaisin kysellä pari juttua itse pelistä ennenkuin sen hankin.

Eli miten paljon peli tarjoaa pelattavaa offlinen puolella? Tuntimäärällisesti ja kiinnostavuuden puolelta onko pelissä imua että sitä jaksaisi kymmeniä tunteja tahkota? Olen erittäin suuri item/hahmo/rpg/pikkujuttujen nysvääjä, joten varmasti tulen pitämään erittäin paljon tästä kaikesta pienestä näpertelystä mitä peli pitää sisällään ja muutenkin nettiropeja pelanneena grindaus ja esineiden farmaus on jo ihan verissäkin.

Miten iso pelialue on? Luin ketjun läpi ja kokeilin netistäkin etsiskellä karttaa ym, mutta en silti saanut kokonaiskuvaa pelialueen laajuudesta.

EDIT. Itse asiassa löysinkin linkin tuonne MH3 wikiin josta löyty hyvin kuvaavat kartat ja selitykset alueista, joten nyt sain suht hyvän kokonaiskuvan pelialueen suuruudesta. Kovasti odotan peliä ja innolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Eli miten paljon peli tarjoaa pelattavaa offlinen puolella? Tuntimäärällisesti ja kiinnostavuuden puolelta onko pelissä imua että sitä jaksaisi kymmeniä tunteja tahkota? Olen erittäin suuri item/hahmo/rpg/pikkujuttujen nysvääjä, joten varmasti tulen pitämään erittäin paljon tästä kaikesta pienestä näpertelystä mitä peli pitää sisällään ja muutenkin nettiropeja pelanneena grindaus ja esineiden farmaus on jo ihan verissäkin.

Peli tarjoaa kyllä ihan sairaasti tekemistä offlinessakin. Siltikkin suosittelen kokeilemaan myös onlinepuolta. Vältsimättä grindata ei tartte, mutta kyllä asioiden ja ötököiden kerääminen yms tulee tutuksi. Pientä näpräämistä on kyllä riittävästi... :D Itse aloittelin tässä vuoden jälkeen uudestaan pelaamaan, ja hyvin kyllä pelin parissa viihtyy edelleen.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Joo eiköhän tuota onlineakin tule aikanaan kokeiltua kun sieltä kerran se nyyppä serveri vissiin löytyy =) Pelin "kova" vaikeusaste kiinnostaa myös, tai siis vaikeaa peliähän ei pitäisi olla olemassakaan kunhan niksit keksii ja ottaa opikseen.

No palailen parin viikon päästä hehkuttamaan tai sitte itkemään kun ei onnistu ja onnistuu =)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Tervehdys. Olisi tarkoitus tulevien viikkojen aikana hommata meidän talouteen Wii ja olen jo iskenyt silmäni tähän mielenkiintoiseen peliin ja varmaankin hankin sen ensimmäiseksi peliksi konsolille. Mutta haluaisin kysellä pari juttua itse pelistä ennenkuin sen hankin.

Eli miten paljon peli tarjoaa pelattavaa offlinen puolella? Tuntimäärällisesti ja kiinnostavuuden puolelta onko pelissä imua että sitä jaksaisi kymmeniä tunteja tahkota? Olen erittäin suuri item/hahmo/rpg/pikkujuttujen nysvääjä, joten varmasti tulen pitämään erittäin paljon tästä kaikesta pienestä näpertelystä mitä peli pitää sisällään ja muutenkin nettiropeja pelanneena grindaus ja esineiden farmaus on jo ihan verissäkin.

Miten iso pelialue on? Luin ketjun läpi ja kokeilin netistäkin etsiskellä karttaa ym, mutta en silti saanut kokonaiskuvaa pelialueen laajuudesta.

EDIT. Itse asiassa löysinkin linkin tuonne MH3 wikiin josta löyty hyvin kuvaavat kartat ja selitykset alueista, joten nyt sain suht hyvän kokonaiskuvan pelialueen suuruudesta. Kovasti odotan peliä ja innolla.

Varoitan, että seuraava viesti saattaa sisältää jonkinsorttisia spoilereita.

Ihan uudelle pelisarjan pelaajalle voin ilmoittaa, että peli vaatii pelaajlta jonkin verran hermoja. Meinaan monelle tämä peli ei ole iskenyt ihan sen vaativuuden takia. Peli kun e sinällään sisällä mitään aloittelijan opasta tai muutakaan tutoriaaleja. Eli käytännössä kaikki raakaaineiden etsiminen, varusteiden teko yms. teknisen asian pelaaja joutuu pääosin itse opettelemaan.

Vaikka peli vaikuttaakin Hack & Slash pohjaiselta, se on hyvin kaukana siitä. Monstereita jos menee nappuloita hakkaamalla hakkaamaan niin hyvin nopeasti löydät itses takasin kylästä.

Tuo on kuitenkin vain hyvä asia, en sano että peli olisi mahdoton tai vaikea. Se vaatii vain opettelua. Offline puolella peli tarjoaa todella paljon jos niikseen haluaa viettää aikaansa. Ei kuitenkaan ole mitään syytä pelata offlinea sen enempää kun on tarpeellista, sillä Online puoli kuitenkin omistaa suurimmaksi osaksi samat mahdollisuudet ja PALJON enemmän.

Itsellä takana tunteja noin 700 kyseisen pelin parissa. Itse Pelisarjan kanssa sitten.. Noh, sanotaan että on tarpeeksi ;)

Pelialueet eivät ole mitään mmoRPG kokoisia, taikka edes normaali RPG pelin kokoisia. Kuitenkin juuri oikean kokosia kun ajattelee että otukset lentelevät alueelta toiselle ja niiden perässä täydyy juosta. Joskus, varsinki uusille pelisarjan pelaajille, saattaa mennä aivan mahdottoman kauan edes löytää jokin otus tai raaka-aine. Kuienkin syventyessä peliin opit minne otukset menevät missäkin tilanteessa ja mistä löytää tarvittavia raaka-aineita.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Haastetta odotan peliltä ja kun uusi Wiiläinen/Monster hunterilainen vielä siihen päälle satun olemaan niin varmaankin hitaasti ja varmasti etenen. Demon's Soulsin suurena fanina on tuttua tuo ettei huitomalla selviä ja kädestäpitämisen puute niin uskoisin pelin soveltuvan mulle oikeinkin hyvin. Odotan tältä peliltä suht samanlaista taistelua kuin DS, eli vihujen ja monstereiden liikkeiden seurantaa ja ympäristön huomioimista, rauhallisuutta ja tiesti sitä pitkäjänteisyyttä. Enkä onneksi ole "ohjain seinään" - tyyppiä, eli pitkä pinnakin löytyy .. :p

Pelialueesta, no enpä mää mitään avointa maailmaa haluakkaan, kunhan vain on sitä vaihtelua ja tyylikästä maisemaa jonne voi sen oman mielikuvituksen liittää jatkeeksi. Netin perusteella alueita on vaikka minkäsorttista, aavikkoa, laavaa, niittyä, metsää, jopa veden alle pääsee. Että enköhä mää tuonneki vielä ehi eksyä. Mut kiitos vastauksista, kyllä tää peli on korkealla odotuslistallani tällä hetkellä, nyt pitäsi vaa löytää jostai Wii ja tää peli =P
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Noniin Wii ja peli ostettu ja reilut 11 tuntia jo peliäki takana. Just sain Great Jaggin pyydystettyä elävänä, oli kyllä erilainen kokemus kuin mikään tähän asti. Toisella yrittämällä onnistui ja ensimmäinenki meni vain siksi pieleen kun pyydystysvälineet loppui. En ollu iha varma milloin se on tarpeeksi heikko niin pommitin sitä ansoilla liian aikaisin.

Peli on kyllä erittäin koukuttava ja aika suorastaan lentää pelatessa. Kokoajan on jotain eri projekteja menossa ja metässä on muuten vaan ihan kiva käyä raaka-aineita pyydystämässä. Farmin hoitoki on iha hauskaa ja siitä saapi rahnaa hyvin kun noita might seedejä viljelee ja sitte myypi poies. Classic Pro ohjain on kuin luotu tähän peliin siks pelaaminen on tuttua ja turvallista. Pikkaisen oon vielä pihalla noissa aseissa että mikä on mihinkin hyvä ja kun kovasti yritän vastustaa netistä vinkkien kahtomista niin paha tietää mitä aseita on tarjolla ja miten. Tällä hetkellä on eniten ollu käytössä miekka ja kilpi sen helppouden takia. Myös Hammeria oon käytelly aika paljon. Käytännössä kuitenki kehitän kaikkia aseita ja tarkoitus on tehä eri aseet eri elementein ym.

Mut kyllä on välistä tullu pelottaviaki tilanteita. Eilenki lähin isoja rehunsyöjiä pieksemään että saan ison *askakasan farmin laajentamiseen niin 2 Great Jaggia tuli kimppuun. Siellä sitte 20 eri kokoisen jaggin seassa yritin piestä näitä kasvissyöjiä :p Vaikka vielä ei oo hirveesti "vastusta" pelissä ollu nii 2 Isoa Jaggia pakotti kyllä juoksemaan karkuun. Tapoin kyllä sitten toisen kun ne erkani toisistaan..

Mut kyllä on mahtava peli, pitää piakkoin kokeilla onlinea kun on nuo perusjutut ees jotenki hallussa.. tai siis niinhän mää luulen.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Noniin Wii ja peli ostettu ja reilut 11 tuntia jo peliäki takana. Just sain Great Jaggin pyydystettyä elävänä, oli kyllä erilainen kokemus kuin mikään tähän asti. Toisella yrittämällä onnistui ja ensimmäinenki meni vain siksi pieleen kun pyydystysvälineet loppui. En ollu iha varma milloin se on tarpeeksi heikko niin pommitin sitä ansoilla liian aikaisin...

Hienoa kulla, että peli on miellyttävä. Itse suosittelisin simmoista, että vetelet peliä ilman mitään apuja netin kautta mahdollisimman pitkälle. Opettelet itemien käytön (flashbomb, traps, sonicbomb yms) Ja itse yrität miettiä otuksien heikkouksia ja mikä ase olisi hyvä tuommoista vastaan. Ja tietysti se, että koska monsut on valmiita kaapattavaksi. Suosittelen myös hyödyntämään armori settien skillejä ja miten niitä voisi laajentaa.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Ehottomasti, sehän näitten pelien suola onkin että omien onnistumisten ja enemmän epäonnistumisten kautta sitä oppia ja viisautta lisää. Ja pelissä on suht hyvin selitetty perusasiat niin ei tarvihe hirveemmin katella guideja. Jotain pieniä asioita kahtelin (esim. aseiden eri patheja ja vaihtoehtoja).

Skilleistä en vielä oikein tiiä mitkä on kannattavia ja mitkä ei, nyt oon koittanu saaja Psychic/health/attack yli sen arvon että saa jonku skillin. Mut katellaan. Tänään myös sain tuon ChaChan ja on se yllättävän iso apu isoimmissa vihuissa kun on joku toinen viemässä välillä huomiota että ite pääsee parantaan/terottaan asetta.

Seuraavaks sitte joku Gurupeco tai vastaava .. vissii joku lintu, katellaan miten äijän käy =)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Tänään tuli vastaan tähän asti eeppisin taisto, Barroth. En meinannu millään pärjätä kun en ekaksi älynnyt laittaa päälle armoreita joista saan suojan tuota mutaa vastaan. No siltikin meni tiukalle. Potionit kaikki loppu ja 2x kuolin jo, HP:t iha lopussa ja tiesin että se kuolee kohta. Tuskasena hakkasin, väistin, löin, juoksin .. Sitten vikana mahiksena käytin pitfall trappia ja sain sen kiikkiin. Sitten vain Switch Axesta miekka päälle ja kimppuun viimeisillä voimillani. Löin hirveitä komboja ja toivoin että se kuolisi, sillä seuraava isku tappaisi minut. Löin, löin ja löin, ei kuollut. Sitten se pääsi trapista pois ja olin jo luovuttanut, päätin tehdä viimeisen kamikaze iskun ja syöksyin sen jalkoihin ja huidoin, osuin sitä leukaan ja se pirulainen otti ja kuoli siihen!

Ehottomasti ensimmäinen hankala hetki tähän asti pelissä. Muut bossit on ollu suht easyja, ei tämäkään nyt kauhean vaikea ollut silleen mut oli hankala osua siihen kun oikeastaan iskut ei tehonnu muualle ku häntään ja jalkoihin. Liekö huono asevalinta.

Aika hitaasti oon pelannu, pelikellossa taitaa olla joku +25 tuntia ja kolmannen tähen tehtävät vetelee viimeisiään. Free hunttiminen on sen verran mukavaa että sitä tulee aika paljo tehtyä tuolla Moga Forestissa.
 
Ylös Bottom