Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter 3/Tri

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Hommasin sitten pelin, mutta yksi asia kyllä ihmetyttää

Miksi pelissä on Classic-ohjaimelle tuki, mutta ei Nintendo GameCube -ohjaimelle? Olisi kieltämättä kiva tietää se syy.

Voiko pelin päästä sillälailla oikeasti läpi kuten nyt pelit voi päästä vai jatkuuko se ikuisuuteen asti että läpi ei voi päästä?

Mietin kyllä etukäteen, että tajuanko tästä pelistä yhtään mitään ja niinhän siinä sitten kävi, että en tajua oikeastaan mitään :D Varmaan kun syventyisi peliin ymmärtäisi jotain. Eri jaksaako. Onneksi on velipoika joka kyllä luultavasti pelistä tajuaa niin ei mene ihan rahat hukkaan :D

Pelin pääsee läpi, yksinpelistä löytyy loppuvastus ja creditsit tulee perään ja hieno loppu videopätkä. Tosin peli vasta alkaakin tuosta. Ja varsinaista syventymistä peliin on aika turha ettiä juonen kautta sillä mitään juonta ei varsinaisesti ole. Muutakun se perus "sinun pitää tappaa isosuuri möhkäle"

Mutta kunhan pelin rupee oppimaan ja ensimäisien isompien vastustajien kanssa pääsee mätkimään niin peliin uppoutuu hyvin nopeasti sitten noiden otuksien jahdin kautta.

EDIT: tuohon clasisic ohjaimeen en tiedä syytä. Ite käytän Wiimotea ja toimii ällistyttävän hyvin, jopa paremmin mitä pelannut pädillä (MH1 ja MHU).
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Tuli tuossa juuri tänään hankittua tuo Component AV kaapeli siis RGB kaapeli. JA jos jollain epäilystä tämän ostosta kuvalaadun suhteen niin ostakaa pois.

Scartilla pelailin aikasemmin ja monet tietää sen sumumaisen kuvalaadun, kaikki näyttää sillai heikohkolta ja silmiä särkee minuutin pelin jälkeen. Tuon tuo RGB kaapeli terävöittää ja värit pelin maailmassa saa terävyyttä. Hieno ostos vaikka epäilytti myyjän kokemuksesta.

Päätin tän tänne MH3 puolelle heittää kun itse en muuta peliä Wii:llä pelaile niin tietävät sitten MH3:n pelurit ostoksen kannattavuudesta.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Wii on hankinnassa ja tämä tuleee takuuvarmasti ostettua. Oli kuitenkin United niin hyvä PSP:llä.

Pelin nimihän on Monster Hunter Tri, eikä Monster Hunter 3. MH 3:han on tulossa PSP:lle joskus, joten Tri on ihan oma juttunsa käsittääkseni. Ellen sitten ole lukenut aivan väärin?

Onko peliä mitenkä luontevaa pelata motella ja nunchukilla? Kun vaikuttaa että ihmiset valtaosin pelaavat sitä juuri GC tai classic ohjaimella.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Päivää kaikille.

Olen hommannut HM Trin jo jonkunaikaa sitten ja n. 80h pelattuna.
Peli on aivan mahtava ja koukuttanut täysin.
Kovasti kiinnostaisi muidenkin suomalaisten kanssa tahkoilla, siksi tänne rupesin viestiä heittämäänkin

Omat Speksit
HR 19
GS fanatikko

Eilen jäi ikävästi yhtä Rathaloksen Scalea vaille miekan päivitys:mad:
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Päivää kaikille.

Olen hommannut HM Trin jo jonkunaikaa sitten ja n. 80h pelattuna.
Peli on aivan mahtava ja koukuttanut täysin.
Kovasti kiinnostaisi muidenkin suomalaisten kanssa tahkoilla, siksi tänne rupesin viestiä heittämäänkin

Omat Speksit
HR 19
GS fanatikko

Eilen jäi ikävästi yhtä Rathaloksen Scalea vaille miekan päivitys:mad:

Suomalaisten kanssa on kyllä aivan mahtavaa pelailla.

Liittymällä YHTEISÖÖN edesauttaa paljon pelaajien saannin tuonne onlineen.

Sinne siis heitämään oma online ID ja kyselemään seuraa onlineen. Varmasti löytyy joku samantasoinen auttelemaan. Itse HR64 niin jos satun olemaan ajantuhlaus tuulella niin autan kyllä.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Wii on hankinnassa ja tämä tuleee takuuvarmasti ostettua. Oli kuitenkin United niin hyvä PSP:llä.

Pelin nimihän on Monster Hunter Tri, eikä Monster Hunter 3. MH 3:han on tulossa PSP:lle joskus, joten Tri on ihan oma juttunsa käsittääkseni. Ellen sitten ole lukenut aivan väärin?

Onko peliä mitenkä luontevaa pelata motella ja nunchukilla? Kun vaikuttaa että ihmiset valtaosin pelaavat sitä juuri GC tai classic ohjaimella.

Pelin kannessa lukee aika selvästi Monster Hunter 3 ja pienemmällä tekstillä Tri. Että kyllä tämä ihan kolmonen on! PSP:lle tulee kolmonen myös. Hieman ehkä jokseekin päivitettynä.

Itse käytän nunchakua, toimii erinomaisesti. Mitä nyt MH1:stä ja Unitedia tuolla PS ohjaimella tullu pelattua lukemattomia tunteja niin nunchaku vie voiton. Vaika vahinko miekka heilautuksia tulee ohjain kädessä päätä raapiessa. Mutta siis toimii, ja on erittäin tarkka.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Itse olen hankkimassa pelin huomenna-Torstaina joten onko toi Classig ohjain nyt niin paras ? että onnistuuko pelaaminen yhtä hyvin Nukella ja Kapulalla ?? koska tottunut pelamaan noilla X)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

onko toi Classig ohjain nyt niin paras ? että onnistuuko pelaaminen yhtä hyvin Nukella ja Kapulalla ?? koska tottunut pelamaan noilla X)
Riippuu ihan siitä millä on tottunut pelaamaan. Minä pelaan vain Classcilla koska en osaa/halua opetella kaikkia kontrolleja uusiksi, mitä on vuosien saatossa iskostunut selkäytimeen. :)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Riippuu ihan siitä millä on tottunut pelaamaan. Minä pelaan vain Classcilla koska en osaa/halua opetella kaikkia kontrolleja uusiksi, mitä on vuosien saatossa iskostunut selkäytimeen. :)

Katsotaan tässä nyt millaista on pelatta tolla kapulalla ja jos ei oikein onnistu niin Classigia vois lainata kamulta ja kokeilla pelata :) Vielä olisi yksi kysymys : Voiko Jaetulla näytöllä pelata normaalia yksin peliä ja seikkailla Muuallakin kuin areenalla ?
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Katsotaan tässä nyt millaista on pelatta tolla kapulalla ja jos ei oikein onnistu niin Classigia vois lainata kamulta ja kokeilla pelata :) Vielä olisi yksi kysymys : Voiko Jaetulla näytöllä pelata normaalia yksin peliä ja seikkailla Muuallakin kuin areenalla ?

Pelkkä areena co-op:ssa.

JA mitä tuohon kapulaan tulee niin itellä ei ollut varaa hankkia classic ohjainta joten jouduin opetella ja nopeasti sen oppikin. MH peli tunteja 1800+ takana pädillä ja nuncha-mote vie voiton. Saattaa johtua ihan siitä että MH ohjaus on aina ollut pädillä jokseekin heikosti suuniteltu, vaikka PSP:llä toimi erinomaisesti, mutta capcomin ohjaukseen panostuksen huomaa nunchassa.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Mitä siellä Areenalla tehdään ? jotain Hirviöit killataan mutta mitä siitä saa ? ja pelataanko omalla ukolla ja millä se kamu pelaa :D sori nää kysymykset ko ne mietityttää vaan :D
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Mitä siellä Areenalla tehdään ? jotain Hirviöit killataan mutta mitä siitä saa ? ja pelataanko omalla ukolla ja millä se kamu pelaa :D sori nää kysymykset ko ne mietityttää vaan :D

en noista ihan tarkalleen tiedä. Jotain kuullut että valmiiksi laitetuilla hahmoilla ja varustuksilla pelataan. Ja mitä tohon areenaan tulee niin siis ihan vaan lahdataan jokin "monsteri". Ja palkinnoksi saa pääosin kolikoita, ei rahaa vaan erilaisia kolikoita joita voi käyttää onlinessa esimerkiksi vaihtovälineenä sekä joidenkin varusteiden päivittämiseen.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

noniin Ostin pelin ja mukana tuli black classig ohjain ja sillä tuntuu luontevammalta pelata ja ensimmäisessä "Oikeassa guestissa olen " :D Mahtava peli ! kamun kanssa jo 2 hirviötä tapettu areenalla :) Miten voin pelata toisten ihmisten kanssa netin välityksellä en tiedä siitä mitään :D jos joku kertois
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

noniin Ostin pelin ja mukana tuli black classig ohjain ja sillä tuntuu luontevammalta pelata ja ensimmäisessä "Oikeassa guestissa olen " :D Mahtava peli ! kamun kanssa jo 2 hirviötä tapettu areenalla :) Miten voin pelata toisten ihmisten kanssa netin välityksellä en tiedä siitä mitään :D jos joku kertois

Juu eli netti ja tuo single player on erotettu selvästi toisistaan, single player on tuo "Village" ja online on "City".

Sitä kun ekaa kertaa päättää mennä kokeilemaan niin pienet asetukset on vastassa jossa määritetään sinun online ID ja käyttöehdot. Mutta itse online on melko selkeä.

Jos kavereiden kanssa haluaa pelailla niin täytyy lisätä MH pelin sisäiseen kaverilistaan tämän MH online ID. Tämäkin kuitenki erittäin rajoitettua sillä et voi lisätä offlinessa olevaa ID:tä.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

NYT TULI TENKKAPOO oon siinä merihirviö Questis niin ei sitä voi voittaa O.O se tappaa aina :(
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Noniin Merihirviö Questi tehty (ois kannattu lukeee vähä tekstei hihihi) nyt oon jumissa siellä aaivkolla ja pitäis etsii 3 sellasta Monster juttuu :D unohin nimen _;D_ Niitä piti ettii sieltä merestä sillo :) ps. 5h+ peliä pelattu <3 ja eioo ollu tylsä yhtää :D
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Noniin Merihirviö Questi tehty (ois kannattu lukeee vähä tekstei hihihi) nyt oon jumissa siellä aaivkolla ja pitäis etsii 3 sellasta Monster juttuu :D unohin nimen _;D_ Niitä piti ettii sieltä merestä sillo :) ps. 5h+ peliä pelattu <3 ja eioo ollu tylsä yhtää :D

Jooh, ei vissiin sitä Lagiacrusta ihan heti alkuun kuitenkaan :'DD

JA mistä sitte monstergutsit löytyy aavikolta:
hiekkahylkeiltä

Ilmottele sitten kun lähenee 300h tuo peliaika, meinaan itellä joku 300h pelattu ja ei oo tullu tylsää :D
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Jooh, ei vissiin sitä Lagiacrusta ihan heti alkuun kuitenkaan :'DD

JA mistä sitte monstergutsit löytyy aavikolta:
hiekkahylkeiltä

Ilmottele sitten kun lähenee 300h tuo peliaika, meinaan itellä joku 300h pelattu ja ei oo tullu tylsää :D

Hu huh, itse oli 180 tunnin jälkeen pakko laittaa sivuun ja miettiä muuta tekemistä. Nakattuani ensimmäisen Devilhinjon nurin totesin että tämä on nyt niin nähty. Jos sen oli tarkoitus olla vaikeimmasta päästä, niin eipä sitten taida olla tarvetta päivitellä mitään varustuksia enää, eli eipä ole syytä pelatakaan. Jotenkin petyin haastetasoon ja muihin pelaajiin, kun netissä pelatessani kuolin koko aikana ainoastaan 3 kertaa ja kaksi niistä armottomassa humalassa, mutta nämä hr80 jampat sitten ottaa turpiinsa niin usein että lifepowderit oli jatkuvasti finaalissa kun joutui auttelemaan tiukoissa paikoissa.

Pitääpä odotella muutama viikko jos tulisi jotain hauskoja event guestejä. Sillä välin taidan hujauttaa majora's maskin läpi ja wiin zeldan jota ei ole tullut aiemmin hankittua.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Hu huh, itse oli 180 tunnin jälkeen pakko laittaa sivuun ja miettiä muuta tekemistä. Nakattuani ensimmäisen Devilhinjon nurin totesin että tämä on nyt niin nähty. Jos sen oli tarkoitus olla vaikeimmasta päästä, niin eipä sitten taida olla tarvetta päivitellä mitään varustuksia enää, eli eipä ole syytä pelatakaan. Jotenkin petyin haastetasoon ja muihin pelaajiin, kun netissä pelatessani kuolin koko aikana ainoastaan 3 kertaa ja kaksi niistä armottomassa humalassa, mutta nämä hr80 jampat sitten ottaa turpiinsa niin usein että lifepowderit oli jatkuvasti finaalissa kun joutui auttelemaan tiukoissa paikoissa.

Pitääpä odotella muutama viikko jos tulisi jotain hauskoja event guestejä. Sillä välin taidan hujauttaa majora's maskin läpi ja wiin zeldan jota ei ole tullut aiemmin hankittua.

Onhan tuo kyllä niin nahty en sitä kielläkkään. Eniten tässä nyt kiinostaakin vaan hyvä porukka ja tiimityöskentely. Ja uusien varusteiden hankkiminen. Mutta nähty kyllä on ja vaikeustaso kyllä oli pettymys mutta ei MH koskaan ole ollukaan mikään vaike peli kun sen oppii.
 
Ylös Bottom