Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jep, itellä kanssa käytössä ja voin suositella; Jhenista napsahti molemmat ElderDragonBlood ja Earth Dragongem. Helpottaa harvinaisten tavaroiden saantia kummasti. Eikä se defense loppujen lopuksi kauhean huono ole: high rankkina ja täysin upgradattuna parempi kuin missään normiarmorissa (36). Jos muut armorit on täysissä, niin ne kompensoi kuitenkin aika hyvin.
Arucard, joko sait urgentin tehtyä? Ite oon testannut kolme kertaa, mutta ei onnistunut vielä. Porukka ei vaan ota tarpeeksi kamaa mukaan, vaikka niille sanookin...pitänee vakuutella paremmin Peli kun ei enää almuja jakele tässä tehtävässä...
Hyvä homma. Ilmeisesti ette nukuta ollenkaan? Itellä ei tuollaisia aseita sattuneesta syystä vielä ole, joten mietiskelen, että kumpi on parempi valinta, normaali lance vai sleep / para. Jälkimmäisillä kun pystyy pommittamaan...
Enää?? Vajaa 100 tuntia takana ja olen vasta tasolla 32. Kyllä tätä moni pelaa ja vielä pitkään.Pelaaks tätä enää kukaa? Olisi kiva pelata suomalaisten kanssa.
Pelaaks tätä enää kukaa? Olisi kiva pelata suomalaisten kanssa.
Enää?? Vajaa 100 tuntia takana ja olen vasta tasolla 32. Kyllä tätä moni pelaa ja vielä pitkään.
Liity YHTEISÖÖN
tasoja kun on 999 niin saatta aika pitkään mennä tän peli pelaaminen Mitä nyt tässä tullut huomattua niin minä, Kojo ja Ville N, ne suomen pääpelaajat.
Muut pelailee sit syystä tai toisesta hieman vähemmän.
Kyllähän niitä suomalaispelaajia löytyy rutkasti konsolifinin ulkopuolelta. Pelkästään meidän Skype-chatissamme on 17 pelaajaa, joista useampi pelaa aktiivisesti. Lisäksi chatin ulkopuolelta löytyy mm. kaksi suomalaista, joiden HR on takuulla jo 60:n paikkeilla, puhumattakaan muista chatin ulkopuolelle jääneistä pelureista.
Hitto vie, vähän haluttais ostaa tämä, mutta mietityttää toi jumalaton vaikeustaso. Kuinka tärkeä tuo yksinpeli on oppimisen kannalta?
Ei herra siunaa kukaan nyt jaksa höylätä tätä peliä hr999 asti?
Itse näkisin että kun alatreonin tuosta kohta pieksän ja vaikka kerran Deviljinhon niin ei tällä pelillä ole enää mitään annettavaa, tai ainakin itsellä on tauon paikka. Ihan hintansa väärti ainakin kun 170h tullut jo höyläiltyä pian.
itellä 250+ tuntia jo takana. Ja en ole lopettamassa vielä pitkään aikaan. Armoreita ja aseita löytyy teetettäväksi joten se vie aikaa.
Ja jos vain herra Capcom siunaa saman minkä siunasi MH1:een niin uusi/uusia vastustajia on luvassa.
Harmi vain että pelissä ei tunnu olevan yhtäkään asetta joka olisi TOSI vaikea teettää. Kuten esimerkiksi MH1:n Dragon Annihilator
Tosin, aseita kuten Crome Razor ja nämä MH yhteisön suunnittelemat switch axe ja GS on vielä näkemättä.
No toivon todella että uusia otuksia voisi tulla mätettäväksi onlineen, mutta eikö liene ole pc-puolen frontierin hommia nuo. No en tiedä miten nämä jutut toimii ja olisiko se noin vain mahdollista, mutta se pitäisi mielenkiinnon yllä.
Tai sitten säännöllinen päivitys even guesteihin ja niiden pitäminen mielenkiintoisina (esim. arena taistelut). Muutoin tuo peli on nähty heti kun viimeinenkin uusi lisko on kaadettu. Pelkkä monster farming jotta saisi pelin jokaisen varustekappaleen ja miekan on mielestäni vain tyhjänpäiväistä ajanhukkaa. Toisaalta aina on kiehtonut peleissä sen "parhaan setin" hommaaminen, samapa sitä on kai tavoitteita itselleen asettaa.