Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter 3/Tri

Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Tänään tuli vastaan tähän asti eeppisin taisto, Barroth. En meinannu millään pärjätä kun en ekaksi älynnyt laittaa päälle armoreita joista saan suojan tuota mutaa vastaan. No siltikin meni tiukalle. Potionit kaikki loppu ja 2x kuolin jo, HP:t iha lopussa...

Tosiaan, joku joskus ilmaisi hyvin tuuota Barrothia, että se on eräänlainen kynnys pelaajille, ja toimii niin sanottuna ratkaisijana onko sinusta huntteriksi :3

Suosittelen sen armorin hankkimista täysin. Tästä alkaakin ne isommat haasteet! Onnea!
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Oli pakko alottaa pitkästäaikaa uudelleen pelaamaan tätä mahtavaa peliä. Vieläkö suomalaisia pelaamassa? Mitäs servua yleensä käytätte HR51 ois tällähetkellä ukolla ja aivampa sama mitä metsästää kun menee taas hetki totutellessa
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Oli pakko alottaa pitkästäaikaa uudelleen pelaamaan tätä mahtavaa peliä. Vieläkö suomalaisia pelaamassa? Mitäs servua yleensä käytätte HR51 ois tällähetkellä ukolla ja aivampa sama mitä metsästää kun menee taas hetki totutellessa

Pelaajia kyllä löytyy. Suomalaisia on kyllä niitä aktiivisiakin. Eikä varsinaisesti mitään servua käytetä, jos ID tietää niin pistää vaan viestinä eteenpäin. Tämä peli kun on sinäsä huono, että jos pelaaja jonka haluaa lisätä ei ole online, niin kyseistä pelaajaa ei voi lisätä kaveriksi.

Eli pientä tuuripeliä se, että milloin sen ID:n päättää laittaa hakuun ja toivoo että pelaaja on pelaamassa :)

Oma ID: APUCX2
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Meikäläisellä on vielä online korkkaamatta kun ei oo tullut vielä hankittua laitteita että sais Wiin nettiin. Tosin tuskinpa meikäläisestä teille oliskaan mitään hyötyä kun aika aloittelija vielä olen =P

Tänään tuli sitten eteen tähän saakka inhottavin bossi taistelu, Gigginox. Lähdin ekaan yritykseen ihan liian heppoisin varustein, ei antidoteja, 10 potionia ja 10 mega potionia vain. Kuolohan siinä korjasi sitten se kolme kertaa 30 minsaan.. Eikä ollu ees lähelläkään kuolemaa vihu. Erittäin ärsyttävä oli sen perässä hyppiä kun se kattoja ja seiniä pitkin loikki. Aika kauan meni ennenku rupesin älyämään sen liikkeitä ja tiesin milloin hyökätä ja milloin ei. Ehottomasti helpoin se oli nuijia ulkoilmassa, jossa se tosin ei kovin kauaa viihtynyt.

Toisella yrittämällä otin sitte antidotet max, antidote herbit max jne. Ja läjät pommeja ym. roinaa. Kuolin omaan hölmöyteen sitten pari kertaa kun jäin seinän ja bossin väliin jumiin ja se pomppi päälle ku hullu. Sitten sain sen jo nilkuttamaan kun samalla tuli ilmoitus että 10 min jäljellä. Hirveellä kiireellä sitten kimppuun ja sain sen parit kerrat kaatumaan selälleen jolloin pääsin vatsan kimppuun. Viimein se sitten kuoli ja aikaa jäi joku 3-4 min .. En kyllä enää tuota tapa ellei ihan pakko ole jotai materiaalia siitä kerätä <.< Ärsyttävä.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Meikäläisellä on vielä online korkkaamatta kun ei oo tullut vielä hankittua laitteita että sais Wiin nettiin. Tosin tuskinpa meikäläisestä teille oliskaan mitään hyötyä kun aika aloittelija vielä olen =P En kyllä enää tuota tapa ellei ihan pakko ole jotai materiaalia siitä kerätä <.< Ärsyttävä....

Hmm,jos saan kysästä niin millähän asella vetelet? Noin yleisesti ottaen jos pelaajalla oikea ase käytössä niin ei pitäisi mennä 20min kauempaa, ja tuolloin kyseessä aloittelija myöskin, silla hyvä pelaaja tiputtaa otuksen 10 minuuttiin pelatessa aseella, joka siinä vaiheessa mahdollista hankkia.

Tässä vaiheessa itse suosittelisin hieman nettiä käyttää apuna, esimerksi jos et ole varma pystytkö parantamaan asettasi, koska et tiedä mistä jotain raakamateriaalia saa. Tai mikä ase olisi paras vaihtoehto.

Toki oman mielen mukaan.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Sepä se kun en oo nettiä apuna käyttäny niin mulla ei oikeastaan oo mitään hajua esim. mikä elementti tehoaa mihinki lurjukseen, lähinnä oon aseita käyttäny sen mukaan mikä sopii omaan pelityyliin parhaiten. Tällä hetkellä on käytössä se ensimmäinen Longsword jossa on vähän sitä paralyzea. Sit oon kans käyttäny SnS Royal Clawia ja Commander Daggeria. Switch Axea käytin kans jossain välissä ja siitä teen sen Bolt Axen jahka pääsen Lagiacrusia pieksemään. Tuo Longsword sopii omaan käteen parhaiten ja siitä oliski tarkotus tehä 2 versioo, eli toinen jollain status jutulla (paralyze tai joku) ja toinen tuli elementillä.

Taitaa enemmän olla pelaajasta tässä kiinni sillä huomasin jotain gameplay videoita katellessa että meikäläinen on turhanki aggressiivinen hyökätessä kun pitäisi malttaa ja iskeä kun on heikko kohta tarjolla, nyt tulee pataan turhan usein ja joutuu lähes joka kerta käyttään kaikki potut.

Mut toisaalta kokemuksen kautta paranee, esim. Barroth oli kova haaste aiemmin vaan nyt siihen menee enää se 15-20 min. Kyllä se tästä. Mut ehkä kahtelen vähän noita bossien elementtejä ja mitä aseita vois niihin tehä. Turhan harvoin peli itessään antaa vinkkiä vihun elementistä. No Lagia on thunder selvästikin ja se Gurupeco vissii tuli .. :D
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Sepä se kun en oo nettiä apuna käyttäny niin mulla ei oikeastaan oo mitään hajua esim. mikä elementti tehoaa mihinki lurjukseen, lähinnä oon aseita käyttäny sen mukaan mikä sopii omaan pelityyliin parhaiten.
Näistä elementeistä aikoinaan kopioin tännekin listauksen.
http://www.konsolifin.net/bbs/yhtei...ttavia-listoja-metsastajille.html#post1084551

Jos et ole vielä liittynyt MH-yhteisöön, voit tehdä sen täällä.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Kyllä se tästä. Mut ehkä kahtelen vähän noita bossien elementtejä ja mitä aseita vois niihin tehä. Turhan harvoin peli itessään antaa vinkkiä vihun elementistä. No Lagia on thunder selvästikin ja se Gurupeco vissii tuli .. :D

Vaikka se näin onkin, niin ei kannata olettaa että Lagin heikkous olisi vesi tai jää. Koska lagiacrus esimerkkinä on yksi otuksista joka omaa 2 elementtiä itsessään. ;)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Eli olen vasta eilen hankinu wiin ja tän monster hunter tri pelin ja pelanu vasya noin 8 tuntia ja olen melkeon tehny kaikki ekan tähden tehtävät oflinessa ja hankinu 10kpl kypsää lihaa,potionia,meka potionia osaan noi raaka aine paikat ja compine yhdistelmät jo ulkoa pelaan sillä aloitus miekka ja kilpi setillä jota olen vaan kerran päivittäny ja kaikki armorit on pävitetty defence 4 et on tosi helpo peli näin alussa joten kysyn että onko eka bossi myös helppo kun semosen kuvan tää peli amtaa mulle kun muutenkin on helppo että ootan innolla ekan bossin kohtaa mista et nään miten noila varustuksilla pärjää mutta ne jotka tietää vois kertoo et pärjäänkö vai pitääkö päivittää vielä asetta vai hankia joku uusi jos uusi niin mikä?
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Ekat bossit on suht helppoja ja niihin ei kummoisia päivityksiä aseisiin ja suojiin tarvitse. Potionit vaa max. mukaan. Ekan ja tokan tähen tehtävät on kaikki suht helppoa kauraa. Itellä on 4 tähen viimiset tehtävät menossa ja vain kerran on tullu Mission Failed (damn Gigginox).

Mut kokeile vaa rohkeesti sitä ekaa bossia ja jos ei onnistu nii kokeile vähä parannella asetta jos materiaalia löytyy ja sit uusiks. Parhaiten se kyllä menee vaan sillä tyylillä mikä itestä tuntuu parhaalta, eli jos tykkäät miekkaa ja kilpeä käyttää nii niillä vain rohkeesti taistoon. Pelin ensimmäinen bossi on varmasti hauska kokemus =P
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Olisiko tänään online halukkaita Monsterin metsästäjiä?
Porukalla monsujen metsästys on kummasti mukavampaa
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Pakko oli sortua nyt viimein Mh tri wikiin ja katella mitä ja miten bosseista saapi noista tiettyjä itemejä. Turhan hakuammunnaksi meni kun ei ollu aina hajua että mikä osa bossista pitää tuhota että saapi jonku tietyn itemin jne. Yllättävän nopiasti esim Lagiacruzista sain tarpeelliset itemit armoriin ja thunderclap - aseeseen. Seuraavaksi sitten olisi kerätä koko Rathian setti tuonne tulivuoreen. Barroth setillä on tähän asti menty ja suht tappiin on se paranneltu.

Aseena nyt käytössä tuo Thunderclap ja suunnitelmissa ois tehä tuo joku tuli longsword noista lohikäärmeistä, Rathian/Rathalos. Pelikello näyttää + 50 tuntia ja online vielä korkkaamatta =P
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

No tänään tuli viimein "läpäistyä" offline, tosin muutama quest on vielä tekemättä ja tiesti nuo uudet urgentit, jotka vaikuttaa kaikki suht kiinnostavilta. Pelikello näyttää noin 80 tuntia ja fiilis oikein hyvä. Vielä online odottelee kunhan vain saisin tuon Wiin nettiin laitettua, tai siis jaksamisesta ja rahasta on kiinni. Longswordit osoittautui suurimmaksi suosikiksi aseista, yhdessä questissa käytin miekkaa ja kilpeä kun ei sopivaa asetta muuten löytyny. Vielä kyllä riittää puuhaa parissa armor setissä ja aseessa, ja onlinen myötä tulee sitten vielä lisää paranneltavaa.. Voisi sanoa että nyt on lämmitelty suurinta koitosta varten :D Harmi vaan että tuli tuo koulu häiritsemään pelaamista ;)
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Wlanilla toimii hyvin Wii. Itse aloittelin juuri uutta ukkoa pelaamaan. Tällä kertaa pelkkiä pikkumiekkoja ja Pyssyjä meinasin käyttää. Sillä onlineä tahkoamaan
Löydyn nimillä Poppis tai Boonus
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Vieläkö tätä ketjua joku seuraa?
Onko kukaan siirtynyt MH3U WII U pelailuun?
Mikäli on niin lisäilkääs kaveriksi
Poppatohtori
 
Ylös Bottom