Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter Portable -sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monster Hunter Portable -sarja

Mitä nyt olen teitä kuunnellut niin tämä sarja on melko hyväkin? Mitä nyt äkkiä katoin 2. osan arvosanoja niin esim IGN:ssä oli kait 83, mutta gamespotissa 50. Olisiko mitään video arvostelua tai jotain missä näytetään pelin ominaisuuksia.

T4iZuuni sanoi:
Mitä nyt olen teitä kuunnellut niin tämä sarja on melko hyväkin? Mitä nyt äkkiä katoin 2. osan arvosanoja niin esim IGN:ssä oli kait 83, mutta gamespotissa 50. Olisiko mitään video arvostelua tai jotain missä näytetään pelin ominaisuuksia.

Youtubesta löytyy videoita joka lähtöön.

http://www.youtube.com/results?search_query=Monster+Hunter+Portable+2&search=Search

Tiltin sivuilla on pelin arvostelu katsottavissa. Kutosen antavat ja voi olla 9 peli jos pitää lajityypistä.

http://www.tilt.tv/?cm=tiltplayer

Kyllähän sitä voisi tulla tänään vääntämään, HR2:nenkin kun on jo statseissa ja varusteet taas jonkin verran viimekertaisia parempia. Toivottavasti ei mene liian myöhäiseksi kumminkaan sillä 00:00 jälkeen nettiyhteyteni on suurimmassa vaarassa katketa omasta huoneesta (vanhemmat repii töpselit pois ennen nukkumaan menoa (omakoti talo joten ukkosen johdattimet ovat alueella vähäisiä.)

T4iZuuni sanoi:

tuskin tuota pelkästään yksin hakkaa, mutta jos nettiin pääsee vääntämään niin saa peli ehdottomasti todella korkean eliniän. Peli voi aluksi tuntua hyvinkin vaikealta mutta kun menoon pääsee mukaan niin hyvinkin mielenkiintoinen. Itselläkin pieni arvostelun yritys blogissa vaikka se tuskin ammattilais tasoa onkaan jos haluaa pelaaja arvostelua lukea.

Mutta Gamespotissa erityisesti kannattaa katsastaa myös pelaajien kommentit, ne kun eroavat AIKA tavalla tuosta Gamespotin omasta. Tosin näillehän ei kelpaa juuri kuin fps ja muut sotapelit joten eipä tuo arvosana siinä mitenkään ihmeellinen ole.

Kannattaa koittaa jos näyttää kiinnostavalta, 43 on vissiin hinta ainakin täällä raumalla joten tutustumiseen on capcomkin meitä lännen veikkosia yrittänyt kosiskella. Useimmille peli on 100h-1000h laatu moninpeli viihdettä.
Perus grindaamista lvleiden saamiseksi ei ainakaan joudu tekemään.

decodersnake sanoi:
kiinnostaiskos ketää tänää hakkaa laoa tai jopa yrittää tappaa sitä

Pitäskö tänään kokeilla Laoa. Vaikka 20.00 pintaan? Dekkari, viper, kojo?

T4iZuuni sanoi:
Mitä nyt olen teitä kuunnellut niin tämä sarja on melko hyväkin?

Viper7 sanoi:
tuskin tuota pelkästään yksin hakkaa, mutta jos nettiin pääsee vääntämään niin saa peli ehdottomasti todella korkean eliniän.

Jotkut hulluthan vetää yksinpelin ja moninpelin tehtävät yksinkin läpi. Mutta melko vaikeaa ja ei tosiaan kovin monelta homma onnistu. Tosin tämä tieto on edellisen osan jäljiltä ja mielestäni tässä PSP 2 osassa on vaikeustaso noussut.

Pelin genren ja idean pitää kolahtaa. Tämän jälkeen suosittelen peliä mikäli

1a. Löytyy 1-3 kaveria joilla PSP ja peli. Ja voitte kokoontua yhteen pelailemaan wlanin välityksellä.

tai

1b. Olet valmis sijoittamaan PSP ja pelin lisäksi Wifi-Waxiin jolla pääsee kai -ohjelmalla verkon välityksellä pelaamaan moninpeliä. (Wifin, PC ja kain säätäminen omalla vastuulla)

2. Löytyy vapaa-aikaa runsaasti.

XShava sanoi:
Pitäskö tänään kokeilla Laoa. Vaikka 20.00 pintaan? Dekkari, viper, kojo?
Olen muksujen kanssa himassa, mutta voisin koittaa päästä paikalle.

Eihän se ole kuin 30 min. rykäisy.:D

Kojo sanoi:
Olen muksujen kanssa himassa, mutta voisin koittaa päästä paikalle.

Eihän se ole kuin 30 min. rykäisy.:D

Niinpä :D No eiköhän se kaadu tai pakene heti ekalla yrittämisellä :rolleyes:

Juu kai sitä voisi pyrkiä tuohon aikaan tulemaan, saa nähdä tosin muistanko sitä sitten siinä vaiheessa tosin, mutta luultavasti jos kojo mesessä karjuu niin minut tavoittaa.

Hyvinhän Lao saatiin kaadettua ja aikaakin jäi vielä monta minuuttia jäljelle. Ei tainnut kukaan pahemmin alle jäädä Laon kaatuessa. Viperi kerran tuotiin paareilla majapaikkaan ainoastaan (Tosin kelasivat melkein mun päältä niillä kärryillä).

Itse yritin joka sillalta mennä laon selkään länttäämään arkusta otettuja pommeja, mutta hivenen ajoitus taisi olla pielessä kun joka kerta tipuin enemmän ja vähemmän ohi. No ehkä hallitsen seuraavalla kerralla homman :D

Tykeilläkin taidettiin osua muutaman kerran ja ainakin Kojon kanssa kasa nuoli upotettiin lopussa Laoon. Kaiken kaikkiaan loppukin meni putkeen.

Jaappaniaan on ilmestymässä MHP 2nd G:)

Saas nähdä jääkö eurooppa taas paitsi noista G-osista.

Kojo sanoi:
Jaappaniaan on ilmestymässä MHP 2nd G:)

Saas nähdä jääkö eurooppa taas paitsi noista G-osista.

Minun mielestä tällä asialla ei niin väliä. Meillä kesken tämäkin kun vasta 100h paremmalla puolella ollaan menossa. Niin ei tässä vaiheessa varmaan löytyisi inspiraatiota aloittaa melkein samaa peliä, hivenen lisämatskulla höystettynä.

jep katsella vaikka mielummin mahdollisesti psp:lle käännettävää MHF3:sta. Sillä epäilen ettei capcom nyt sentään psp:llä jo näinkin hyvin lypsävää lehmää viitsi jättää täysin huomioimatta.
Itse saanut taas jonkin verran enemmän inspiraatiota peliin sillä kaverikin tuon hommasi. Nyt sitten vääntämässä tigrexin jälkeisiä tehtäviä :)

puhelen täällä varmaan yksikseni kunnes vanha poppoo muistaa pelin mutta olkoon

Hunter rank3 tuli viikonloppuna hommattua ja rathalossin ja rathianin kaatotehtävä suoritettua.
Meni kohtuu nätisti tuo tigrex gunlancella ja greatswordilla (duettona GH tehtävässä siis)

Nähtävästi :)

HR4 itsellä nyt ja vihdoin päässyt vääntämään toisen quest antajan kestejä. Saa nähdä pääseekö tuonne hr6:seen asti lainkaan, toivottavasti nyt kuitenkin sillä siellähän ne kaikki pelaajat ovat :P

EDIT:

HR5:nen pamahti plakkariin kun kaverin kanssa saatiin tuo lao shang lung karkoitettua, vissiin oli viellä jokin erikois versio kun jotain azure palasia tippui palkinnoksi?

Saa nähdä miten noiden HR5 kestien kanssa menee kun suhteellisen paljon tasokkaampia kuin nuo HR4;set taasen olivat. Niissä kun käytiin ne vanhat tutut turvalliset bossit läpi. Noh kai tuo deffi tuosta nousee kunhan saa lähes koko setin tuosta Death steanch S setistä :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tän pelin takia hommasin psp:n, tällä hetkellä oma aarre latautumassa ja odottamassa illan armotonta pelisessiota :D.

Itse hakkailen pikkuhiljaa Elder Dragoneita. 10 kpl pitäisi jokaista tappaa että saisin Fataliksen unlockattua.:)

Ja n.7 HR6-tehtävää tekemättä että pääsee hakkaamaan Akantoria.

Ylös Bottom