decodersnake
New Member
Vastaus: Monster Hunter Portable -sarja
Juu se on HR2 tehtävä
Juu se on HR2 tehtävä
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
T4iZuuni sanoi:Mitä nyt olen teitä kuunnellut niin tämä sarja on melko hyväkin? Mitä nyt äkkiä katoin 2. osan arvosanoja niin esim IGN:ssä oli kait 83, mutta gamespotissa 50. Olisiko mitään video arvostelua tai jotain missä näytetään pelin ominaisuuksia.
T4iZuuni sanoi:Mitä nyt olen teitä kuunnellut niin tämä sarja on melko hyväkin? Mitä nyt äkkiä katoin 2. osan arvosanoja niin esim IGN:ssä oli kait 83, mutta gamespotissa 50. Olisiko mitään video arvostelua tai jotain missä näytetään pelin ominaisuuksia.
decodersnake sanoi:kiinnostaiskos ketää tänää hakkaa laoa tai jopa yrittää tappaa sitä
T4iZuuni sanoi:Mitä nyt olen teitä kuunnellut niin tämä sarja on melko hyväkin?
Viper7 sanoi:tuskin tuota pelkästään yksin hakkaa, mutta jos nettiin pääsee vääntämään niin saa peli ehdottomasti todella korkean eliniän.
käy mainiostiXShava sanoi:Pitäskö tänään kokeilla Laoa. Vaikka 20.00 pintaan? Dekkari, viper, kojo?
Olen muksujen kanssa himassa, mutta voisin koittaa päästä paikalle.XShava sanoi:Pitäskö tänään kokeilla Laoa. Vaikka 20.00 pintaan? Dekkari, viper, kojo?
Kojo sanoi:Olen muksujen kanssa himassa, mutta voisin koittaa päästä paikalle.
Eihän se ole kuin 30 min. rykäisy.![]()
Kyllä se kaatuu...vaikka väkisin.XShava sanoi:NiinpäNo eiköhän se kaadu tai pakene heti ekalla yrittämisellä
![]()
Kojo sanoi:
Kyllä tätä pelataan kokoajan.Viper7 sanoi:puhelen täällä varmaan yksikseni kunnes vanha poppoo muistaa pelin mutta olkoon