decodersnake
New Member
Vastaus: Monster Hunter Portable -sarja
Juu se on HR2 tehtävä

Juu se on HR2 tehtävä
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
T4iZuuni sanoi:Mitä nyt olen teitä kuunnellut niin tämä sarja on melko hyväkin? Mitä nyt äkkiä katoin 2. osan arvosanoja niin esim IGN:ssä oli kait 83, mutta gamespotissa 50. Olisiko mitään video arvostelua tai jotain missä näytetään pelin ominaisuuksia.
T4iZuuni sanoi:Mitä nyt olen teitä kuunnellut niin tämä sarja on melko hyväkin? Mitä nyt äkkiä katoin 2. osan arvosanoja niin esim IGN:ssä oli kait 83, mutta gamespotissa 50. Olisiko mitään video arvostelua tai jotain missä näytetään pelin ominaisuuksia.
decodersnake sanoi:kiinnostaiskos ketää tänää hakkaa laoa tai jopa yrittää tappaa sitä
T4iZuuni sanoi:Mitä nyt olen teitä kuunnellut niin tämä sarja on melko hyväkin?
Viper7 sanoi:tuskin tuota pelkästään yksin hakkaa, mutta jos nettiin pääsee vääntämään niin saa peli ehdottomasti todella korkean eliniän.
käy mainiostiXShava sanoi:Pitäskö tänään kokeilla Laoa. Vaikka 20.00 pintaan? Dekkari, viper, kojo?
Olen muksujen kanssa himassa, mutta voisin koittaa päästä paikalle.XShava sanoi:Pitäskö tänään kokeilla Laoa. Vaikka 20.00 pintaan? Dekkari, viper, kojo?

Kojo sanoi:Olen muksujen kanssa himassa, mutta voisin koittaa päästä paikalle.
Eihän se ole kuin 30 min. rykäisy.
 No eiköhän se kaadu tai pakene heti ekalla yrittämisellä
 No eiköhän se kaadu tai pakene heti ekalla yrittämisellä 
Kyllä se kaatuu...vaikka väkisin.XShava sanoi:NiinpäNo eiköhän se kaadu tai pakene heti ekalla yrittämisellä

Kojo sanoi:

Kyllä tätä pelataan kokoajan.Viper7 sanoi:puhelen täällä varmaan yksikseni kunnes vanha poppoo muistaa pelin mutta olkoon