Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter Portable -sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monster Hunter Portable -sarja (2 -osa ilmestyy 7.9.07)

Tuli tämä monster hunter freedom 2:nen nyt sitten hankittua. Varsin erikoine lähestymis tapa roolipelaamiseen tässä pelissä. Hemmetin hankala ainakin tuo alku, vaikka tietysti en jaksanut koko tutoriaalia vääntää kerralla (piiiiitkä).

Viper7 sanoi:
Tuli tämä monster hunter freedom 2:nen nyt sitten hankittua. Varsin erikoine lähestymis tapa roolipelaamiseen tässä pelissä. Hemmetin hankala ainakin tuo alku, vaikka tietysti en jaksanut koko tutoriaalia vääntää kerralla (piiiiitkä).
Jos meinaat hommata välineet pelata verkossa, niin ilmoitteleppa niin saadaan enemmän peliseuraa. :)

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=29117

Kojo sanoi:
Jos meinaat hommata välineet pelata verkossa, niin ilmoitteleppa niin saadaan enemmän peliseuraa. :)

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=29117

En ole vielä kamalasti ehtinyt moisia katsella edes mutta jos hieman kertoisit mitä tarvitaan tälläisen moninpelin luoliseen. tuolla thriidissä oli kyllä jotain infoa mutta minulla jäi hieman vielä epäselväksi. (olen ihan nobo mitä tulee wlaniin)

Kuva selittää varmaan parhaiten minun systeemini:

http://img.photobucket.com/albums/v449/Viper7/Nettisysteemi.jpg

Eli siis minulla ei ole vielä mitään W-lan laatikkoa tai muuta vastaavaa millä saisin koneeni nettiin kotona.

Minkälainen wlan tai wifi(sama asia?) vehje minun pitäisi hommata jotta saisin nämä systeemit toimimaan. Mieluiten XP koneellani sillä se on omassa huoneessani ja useimmiten käytössäni.

PSP - vanha malli versio on 3.70 (eli ei modattu)

Netin jakaja on perinteinen: verkkopiuha sisään neljä ulos tyylinen jakaja. Lisätietoja tuosta saa valmistajalta melko varmasti.

Vai käykö laite tosiaan noin helposti että usb-plug and play tyyliin
(wifi max psp)

Viper7 sanoi:
Vai käykö laite tosiaan noin helposti että usb-plug and play tyyliin
(wifi max psp)

Juu noinhan se menee. Kojon kanssa testailtu ja säädettiin. Piti sanoa, että helppoa eikä mennyt kuin hujaus. Mutta loppujen lopuksi säädettiin aika kauan. Ja ei oikeastaan tiedeta mitä tehtiin.

No toisaalta suurin ongelma oli varmaan siinä, ettei tiedetty kummalla homma tökkii. Nyt helpompaa, kun tiedetään että molemmilla toimii.

Eli periaatteessa pitäs olla noin helppoa, ainoastaan palomuurit teettää sitten ongelmia. Mutta porttiohjaus tuntuu auttavan aika moneen tilanteeseen. Eli hommaat WIFI MAX konsolinetistä tai puolenkuunpeleistä. Se kiinni PC USB - paikkaan ja tarvittavat ohjelmat koneeseen.

Mitä itse peliin tulee, niin voipi olla kokemattomalle hankala. Ja kaiken opettelussa menee aikaa ja hidasta paikoitellen.

Mutta verkossa mukavampaa ja ollaan nyt Kojon kanssa käytetty sitten PS3 chattiä apuna, niin pystytty puhumaan toisillemme pelaamisen aikana.

no siinä tapauksessa tarvitsee pistää kyseinen vempele tilaukseen. Ja ellei muuten saa pelittään (luulisi nyt kun kaksi konettakin on, toisessa tosin vain windowsin palomuuri (joku ilmainen virustorjunta systeemi tuon lisäksi) että luulisi sen pelittävän.

mutta mikäli ei saa pelaamaan tuota niin on tuosta hyötyä muutamassa muussa psp pelissä / toiminnossa joka tapauksessa.

Viper7 sanoi:
no siinä tapauksessa tarvitsee pistää kyseinen vempele tilaukseen. Ja ellei muuten saa pelittään (luulisi nyt kun kaksi konettakin on, toisessa tosin vain windowsin palomuuri (joku ilmainen virustorjunta systeemi tuon lisäksi) että luulisi sen pelittävän.

Pitäisi kyllä saada toimimaan. Älä kuitenkaan laita koneelle niitä ajureita, mitkä tulee tuon Wifi maxin mukana.

Itse tein tämän ohjeen mukaan

http://www.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=19668

Ja Kojo teki etänä porttien avauksen.

XShava sanoi:
Eli hommaat WIFI MAX konsolinetistä tai puolenkuunpeleistä. Se kiinni PC USB - paikkaan ja tarvittavat ohjelmat koneeseen.

Pistin tulemaan saa nähdä ehtineekö ensiviikoksi, toivottavasti.
Sitä ennen tarvitsee vähän hahmoa kehittää että hahmo nyt ei ihan heikkouttaan hehku.

Mutta joo Psp osiota joka nähtävästi konsolifinissä enemmän keskustelua tarvitsevana niin
voisi tässä kysellä että minkäs laisia hahmoja on miehet saanut aikaan MHF2:ssa.

Viper7 sanoi:
Mutta joo Psp osiota joka nähtävästi konsolifinissä enemmän keskustelua tarvitsevana niin
voisi tässä kysellä että minkäs laisia hahmoja on miehet saanut aikaan MHF2:ssa.
Jaaaaa... Alkumetreillä vielä mennään (50 tuntia)ja miekkoja käytän.

Miekassa jota tällä hetkellä käytän (Barbaroi Blade) attack 480, fire 250 + 12 defence ja armoreissa on defence 250.

Juuri äsken pelattiin minutkin HR2, joten nyt kaikki Kain kautta pelanneet ollaan sillä tasolla.
Yksinpelissä aloitan juuri 4-tähden tehtäviä.

itse olen vieläkin alumpana. Vasta pääsin Khezun request tehtävissä tappamaan (oli muuten jokseenkin vaikea (5 yritystä >.<) )

Mutta nyt pääsee jälleen uusille mantereille ja kenties myös uusien aseiden ja varusteiden kimppuun :>

Vastaus: Monster Hunter Portable -sarja

oon pelannu noin 60t, monoblos armorit paitsi rathalos buutsit, defense 235 ja long sword Devil Slicer attack 720 ja Thndr Attrib: 450. HR2 ja 5tahden tehtavissa

XShavalle pyyntö/kysymys... Onko tästä tulossa arvostelua KonsoliFIN:iin ? Ykkönen löytyi arvosanalla 6½, mutta onko tässä ainesta parempaan ???

Baron sanoi:
XShavalle pyyntö/kysymys... Onko tästä tulossa arvostelua KonsoliFIN:iin ? Ykkönen löytyi arvosanalla 6½, mutta onko tässä ainesta parempaan ???

Mistä löytyi ekan arvostelu?

Jos nyt ette sattuneet huomaamaan, niin tuo on PS2:n ensimmäisestä Monster Hunterista, ei PSP:n ekasta Monster Hunter Freedomista (jolle, yllätys yllätys, Monster Hunter Freedom 2 on jatkoa).

FamaZ sanoi:
Jos nyt ette sattuneet huomaamaan, niin tuo on PS2:n ensimmäisestä Monster Hunterista, ei PSP:n ekasta Monster Hunter Freedomista (jolle, yllätys yllätys, Monster Hunter Freedom 2 on jatkoa).

Mutta se ei muuta asiaa että se on Monster hunter 1 :) mutta aika karu arvosana tuossa kyllä.
Itse kauhistelin gamespotin arvostelua ja ruksasin kyseisen sivuston myös minun "älä luota tähän kakkaan" listaan arvostelijoista.

huvittavaa silti lukea Gamespotin 5.0 arvosanaa jonka jälkeen pelaajien arvosteluiden tuloksia joista tietty osa on fanipoikiakin. arvosteluita oli 71 joista 55 perfect 25 superb ja 10% Great.
mielestäni tämä vahvisti edelleen amerikkalaisten luomaa kuvaa itsestään FPS peli fanaatikkoina.

Viper7 sanoi:

Aah PS2 - version arvio (Tosin arvosana olisi saanut olla korkeampi minusta), kuvittelin että Baron tarkoitti PSP ekan version arviota. Tosin tuo PSP edellinen peli perustu kyllä tuohon PS2 -versioon, mutta sitä oli paranneltu aika reippaasti kaikin puolin. Sääli että niin PS2 kuin edellinen PSP - versio taisi mennä aika monelta ohi.

No kuitenkin PSP Monster Hunter: Freedom 2 odottaa vielä KonsoliFINissä arvostelijaa.

Tiltti antoi tälle toiselle osalle muistaakseni myös jonkun 6, mutta huomautti että jos pitää keräilystä (tai jostakin tähän suuntaan muistaakseni) niin voi olla tällöin esim 9 peli näille henkilöille. Arvostelun pystyy vissiin katsomaan jälkikäteen jostakin?

Ylös Bottom