Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter Portable -sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monster Hunter Portable -sarja

Kojo sanoi:

Tuohan oli Xbox360 - peli :D

No hassu arvostelu, tuntuu ettei nyt ole pelattu tuotakaan peliä kuin vähän ja muutenkin tutustuminen jäänyt vähiin. Puhuu 5 - pelistä ja antavat 6.

Kommentin, pelissä ole kokemus tasoja perusteella ei ole Gathering Hallin tehtäviä pelannut. Kun ei ole tajunnut että pelissä on tasot. Eikä näköjään pelin Options - valikossakaan olla käyty, kun sieltä voi laittaa latauksiin pökköä pesään. Ja ihme kommentti, että pelissä on sisältöä yhtä paljon kuin ilmapallossa. Löytyy aarteenmetsästystä, harjoituskoulu, yksinpelin tehtävät, moninpelin tehtävät yksin tai 2-4 pelaajan lähiverkossa, felyne - keittiö, Pokke farmi, Aseiden ja varusteiden tasojen paranteleminen. Ja noita Aarteenmetsästystä ja harjoituskoulu tehtäviä voi vielä tehdä kaverinkin kanssa. Tekemistä siis löytyy ja jokunen tunti menee kun omia tilastoja katselee tai vertaa kavereiden tilastoihin.

No kyseinen kaveri ei pelistä pitänyt, eihän sille mitään voi. Tosin peli vaatii pitkää syventymistä, että sen kanssa pääsee sinuiksi.

Mutta palaan tästä toviksi Monsterin pariin, ennen nukkumaan menoa :o

Viimeksi muokannut moderaattori:

Taitaa jonkin verran auttaa tuo Monster hunter freedom1:sen pelaaminen tässä pelissä, itse edelleen HR1 ja kolmen tähden tehtävissä ja näissäkin vain mummelin osalta, itse guild paikassa sain ensimmäiset kaadettua juuri eilen.

Mitä tuo monster hunter 1 freedom pelitieto sitten pelissä muuten auttaa?
saa vanhan hahmon?

Viper7 sanoi:
Taitaa jonkin verran auttaa tuo Monster hunter freedom1:sen pelaaminen tässä pelissä, itse edelleen HR1 ja kolmen tähden tehtävissä ja näissäkin vain mummelin osalta, itse guild paikassa sain ensimmäiset kaadettua juuri eilen.

Kyllähän se aika paljonkin auttaa, kun samalla mekaniikalla mennään osasta toiseen. Meillä nyt eteen päin pääsyä on auttanut nuo guildin tehtävät, kun ollaan niitä pelattu 4 -pelaajalla. Helpommin pääsee eteen päin vaikka nuo tehtävät ovat vaikeampia heti lähdössä. Mutta tuolta kerätyillä materiaaleilla on saanut varusteita päivitettyä ja sitten yksinpelin tehtävät menneet helpommin.

Tosin sellaisiakin pelaajia löytyy, jotka vetävät kaikki tehtävät yksin helposti. Mutta esim meikäläinen ei yksin kyllä pääsisi GH tehtäviä todennäköisesti kovinkaan pitkälle.

Viper7 sanoi:
Mitä tuo monster hunter 1 freedom pelitieto sitten pelissä muuten auttaa?
saa vanhan hahmon?

Saa vanhan hahmon, niin ei tarvitse säätää niitäkään vähäisiä säätöjä. Lisäksi saa rare 1-3 tavarat mukaan. Miekat, aseet ja harvinaisemmat tavarat saa rahana, eli peli muuttaa ne rahaksi. Tosin huonommalla kurssilla kuin mitä normaalisti itse pelissä niistä saisi rahaa.

Yhä odottelen Wifi palikkaa saapuvaksi :mad:

Seuraavaksi sit pitää varmaan päästää Kojo koneelle niitä portteja availee??

Pako sanoi:
Yhä odottelen Wifi palikkaa saapuvaksi :mad:

Seuraavaksi sit pitää varmaan päästää Kojo koneelle niitä portteja availee??
Voihan sen tehdä jo etukäteenkin. :)

Nyt näyttäisi pelittävän ainakin vielä. Joten eikun pelejä pystyyn ellei niitä jo ole ja tällä kertaa myös minut voi kutsua!

eli siis suomeksi wifi max tuli ja asetukset on säädetty kohdilleen, testaamaan en ole vielä päässyt sillä noiden ulkomaalaisten kanssa ei viitsi ennen vääntää kun hunter rank on ok tasolla.

Kyllä on hemmetin kova moninpelinä tämä peli ehdottomasti. Ja huomattavasti helpompi.
Ikävää kun tuli kaikkea erroria xlink kain suunnasta mutta kun homma alkoi pelittämään pelitti se yleensä myös todella hyvin.

kiitokset porukoille pienestä avusta muutamiin tehtäviin myös, kenties saan itselle jotain uutta päällekin ensikertaan mennessä :)

XShava sanoi:
Päivittäkää kai, mä pelaan nyt Slimmillä :o

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=29117

Huomenna perjantaina olisi tarkoitus muutama tunti ilalla pelata. Eli 23-24 aikoihin vasta varmaan aloitus.

Hmm mukaan tullaan, mikäli netti ei katkea ennen tuota (siis vanhemmat vetää piuhan olohuoneen tietokoneesta ja motukasta sillä sen vilkkuva valo muka häiritsee (kotona asumisen ihanuuksia -.-"))

Viper7 sanoi:
kentät jaettu 7+ osaan joiden välissä tulee aina lataustauko

Kommentoin tänne konsolisodan tekstistä

Uusimmassa MH saa pelin asetuksista potkua PSP lataukseen. Tai peli lataa seuraavaa aluetta samaan aikaan kun palloilet edellisellä alueella. Tällöin siirtyminen tapahtuu melkein heti. Tosin jos lähet heti takasin, niin sitten välillä latailee. Haittapuolena tietty akun kuluminen nopeampaa ja ei enään kerkee käydä jääkaapilla ;)

Itse kuten muutkin pelaamme tämä asetus päällä.

Millos ens kerran ollaan taas porukassa menossa hakkaamaan hirviöitä. Voitaisiin siinä samassa sitten tappaa muutama elderdragon sillä näiden luista yms on itsellä huutava pula
(tormentor viikatetta varten ja mahdollisia muita haarniskoja yms) itse en saa tuota yksinpelissä ainakaan nykyisillä varusteilla kaadettua (lähtee noin puolet yhdestä iskusta ja ei saa osumaa -_-")

Viper7 sanoi:
Millos ens kerran ollaan taas porukassa menossa hakkaamaan hirviöitä

Tänään oli tarkoitus illalla mennä, mutta voi olla etten itse pääsekkään. Riippuu ihan sataako huomenna niin sitten pääsen. Jos ei sada, niin meen tänään ajoissa nukkumaan kun repsikan hommia olisi aamulla tiedossa. Niin saisi autotallin muurattua loppuun. Katselen siis säätiedoitusta ja sen mukaan tulen jos tulen. Voi tietty olla että muutaman tehtävän jaksais tulla vääntämään.

Viper7 sanoi:
Voitaisiin siinä samassa sitten tappaa muutama elderdragon sillä näiden luista yms on itsellä huutava pula
Eipä taida kenelläkään olla vielä auki nuo Elder Dragonit Online guild hall:issa. :)

Yksinpelistä noita saatu jo yli 20 kpl...

Tuli tänään vähän pelattua tuota peliä (11:00-18:00 :s) ja siinä sitten päivittelin varustuksia ja kokeilin vähän muitakin aseita. Elderdragonkin kaatui piiiiiitkän taistelun jälkeen ja nyt tarvitsee enää yksi bossi voittaa saadakseni paremman scythen kätösiini. Sen viimeinen versio joutunee odottamaan vähän pidemmälle.

katsoa nyt jos tänään saisi sen Tormenttorin säädettyä :)

Viper7 sanoi:
Tuli tänään vähän pelattua tuota peliä (11:00-18:00 :s)
Aika hyvä putki :)

Toistaiseksi itsellä jämähti yksinpeli viimeiseen(?) vastukseen. Pitäisi keksiä joku ase millä saisin ne parhaiten listittyä.

Pitänee keskittyä sitten onlineen, että saa rakenneltua vahvempia miekkoja.:D

perhana tuo blos ei sitten tiputtanutkaan black bloss tavaraa vaan normaalia blos tavaraa joten menee tormentor sinne kauempaan tulevaisuuteen. Noh ehkä minun kannattaa jättää ase hautumaan ja miettiä saisiko tuota Gun prototyyppi vasaraa paranneltua.

Ylös Bottom