Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter Rise

Tämä menee jossain vaiheessa kyllä ostoon, mut 40e viel tuntuu jotenki liian isolta, tai jotain.
 
Laitettiin sitten sama uutinen samaan aikaan eri ketjuihin. :)

Pelihan löytyy Switchille hyllystä, mutta en ole sen pariin vielä ehtinyt. Nyt voi olla, että tuleekin pelattua Game Passin kautta.

4K@60Fps niin ei tarvitse kauaa miettiä minkä kautta pelaa :D
 
Tässä vielä julkistustraileria, josta paljastuu ja varmistuu muutamakin mielenkiintoinen seikka:
- 4K@60fps
- tilaäänet
- Julkaisupäivä 20.1.2023
- Game Pass day one
- Sunbreak DLC tulossa myöskin ensi kevään aikana
- Ilmainen DLC julkaisussa: Guild Cross armor set ja Legacy Talisman
- Deluxe Editionin sisältö


Lisäksi Klobrille juttelee Twitterissä että peli tukisi myös 1080p@120fps performance modea ja että ainakin Xboxin ja PC:n välillä olisi crossplay ja crossprogression. Klobrille on aika hyvin kartalla näistä, eikä yleensä postaa mitään höpöhöpö -juttuja, mutta tietysti ripaus suolaa tähän.
 
4K@60Fps niin ei tarvitse kauaa miettiä minkä kautta pelaa :D

Itse ostin tämän Switchille sopivasti pari viikkoa sitten, mutta en ehtinyt vielä aloittamaan, joten myös saman dilemman edessä. Mietintää aiheuttaa lähinnä ensi vuoden työkuviot, matkustaessa tämä menee tietenkin Switchin kautta peluuseen, muuten todennäköisesti Game Pass ja Series S vie voiton, lähinnä koska mukavampi ohjain.
 
Lisäksi Klobrille juttelee Twitterissä että peli tukisi myös 1080p@120fps performance modea ja että ainakin Xboxin ja PC:n välillä olisi crossplay ja crossprogression. Klobrille on aika hyvin kartalla näistä, eikä yleensä postaa mitään höpöhöpö -juttuja, mutta tietysti ripaus suolaa tähän.
Ei tarvitse ottaa enää suolan kanssa, sillä Xbox Wiren artikkelihan tämän vahvistaa. Ja siellä on myös hinnat vahvistettu. Normiversio 39,99€ ja Deluxe Edition 49,99€.

Sellainen lisähuomio, että ainakin artikkelin mukaan crossplay ja crossprogression on nimenomaan Windows Store (Xbox App) version kanssa. Ei Steam version kanssa. Tai ainakaan Steam versiota ei mainita.

 
Switchillä jo takana lähes 300h, joten intoa aloittaa alusta ei oikee ole eikä mitää data transferia taida olla, joten ostamatta jää. Mutta ne jotka ei vielä ole tätä pelannut tämä on mielestäni pakko ostos jos on MH fani, mun mielestä tämä parempi kun MH:World ja Iceborne.
 
Switchillä jo takana lähes 300h, joten intoa aloittaa alusta ei oikee ole eikä mitää data transferia taida olla, joten ostamatta jää. Mutta ne jotka ei vielä ole tätä pelannut tämä on mielestäni pakko ostos jos on MH fani, mun mielestä tämä parempi kun MH:World ja Iceborne.
Miksi on parempi?
 
Eih.. Ja taas uusi peli ostolistalle, lompakkoni itkee :D. Tuntuu, että tässä vuoden vaihteessa tulee pelejä ovista ja ikkunoista.
 
Mitä mä oon ymmärtänyt niin tulee vaan MH: Rise ja myöhemmin joskus sitten sunbreak? Enkä ole varma fyysisestäkään.
 
Tämäkin isohko julkaisu menee väärään suuntaan, ei levyversiota tulossa. Switchillä sellainen on, joten taitaa olla toistaiseksi definitiivinen versio tästä pelistä.

 
Tämäkin isohko julkaisu menee väärään suuntaan, ei levyversiota tulossa. Switchillä sellainen on, joten taitaa olla toistaiseksi definitiivinen versio tästä pelistä.
Definitiivistä versiota on monenlaista. Jos haluat pelata teknisesti parempaa, nätimpää ja sulavampaa versiota, niin silloin se ei ole Switchin versio. Jos haluat omistaa pelin fyysisenä, niin silloin se on Switch versio.
 
Kohta on pelin lataus gamepassista valmiina. Tätä nyt odotellutkin et pääsee pelaileen. Peli kait pitäis olla vähän suoraviivaisempi ja nopeempi temposempi kuin Monster Hunter World ?. Alla vähän alottelialle niinkuin mulle niin pikku tipsejä.

 
Ylös Bottom