Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En ymmärrä! Punnerruksia, vatsalihaksia ja selkälihaksia menee kuin tuosta noin vain, mutta leukoja ei yhtään Ei, vaikka olen puoli vuotta harjoitellut.
Liikunnan numeronikin on 9. Kyse on siis varmaan siitä, etten osaa sitä tekniikkaa.
leuanvedossa on vaan jännäpuoli se että jos niitä ei pysty säännöllisesti tekemään se tulos on yleensä "huono" vaikka muuten urheilisi.
PS. Eikös leuanveto ole aikalailla hauisliike? Eli punnerukset eivät hirveästi auta tuossa hommassa.
Selkäliike, etenkin jos vetää myötäotteella.
No juujuu Ei vaa, en usko ennenkun nään sut ens lauantaina kiekkopelissä.mulla menee myötäotteella ja puhtaasti 36
kyllä aika vässykkä saa olla ellei paria leukaa saa vedettyä..
kyllä aika vässykkä saa olla ellei paria leukaa saa vedettyä..
Mut vastaotteella se on aika paljon myös hauiksista kiinni, huomaahan sen jo sen jälkee ku on parikymmentä vetäny ku haba pullottaa
Ite en taas ennen vetäny leukoja oikeestaan ikinä, muuten vaan treenasin aika ahkerasti, niin silti sain jotai 15-18 leukaa.... Eli jos haba on kunnossa niin siitä on kyllä kunnon hyöty vastaotteella vetämisessä, varsinkin jos vetää kapealla otteella....
On se kyllä kumma kun aina näillä foorumeilla on reilusti yli SM-tuloksien ylittäviä suorituksia... Esimerkiksi tuolla Staminan 50 toistolla olisi jo monta vuotta saatu SM-kultaa kisoissa. Melkoista diipadaapaa kyllä sanoisin. Videota kehiin tuollaisista suorituksista niin voi uskoakin. Olisko hallitseva SM-ennätys jotain luokkaa 48 toistoa.
No itse en ole pelkällä omalla painolla pitkään aikaa edes kokeillut, lämmitellessä tullut lähinnä tehtyä. 30kg lisäpainolla menee 10 puhdasta toistoa.