Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Montako peliä ostatte kuussa/vuodessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nixte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nixte

New Member
niin. eli tämä visaisa kysymys, joka niin kovin kalvaa mieltäni, kuuluu että montako peliä te xboxaajat ostatte kuukaudessa/vuodessa...? itselläni on 9 peliä, (2 hyvityspaketista) ja ostin boxini 9.4.2002- se on jämpti!
 
No pelejä ostan riippuen kuukauden pelitarjonnasta yleensä yhden/kk. Mutta joskus niinkuin nyt on tulee ostettua jopa 3 peliä kuussa. Tällä hetkellä on 7 peliä mutta kolme paketissa pukinkonttiin eli yhteensä 10. Boxin ostin 05.04.2002.



EDIT. perkeleen Typot.
 
noh oliskohan 1 tai 2 kuukaudessa. käytettynä yleensä.

nyt on kyllä menny vähän shoppailuksi kun paketissa tai tulossa on 3 peliä..

ostin boksin vasta pari kuukautta sitten, joten nyt on pitäny vähän ottaa kiinni muutamien pelien kohdalla.
 
Tuntuisi minulla vakiintuneen tahtiin yksi peli kuukaudessa tai vähän alle, syynä niukat rahavarat. En tosin kyllä enempää ehtisi oikein pelatakaan, mutta ärsyttää se, kun pitää valita yksi niin monen hyvän pelin joukosta :)

Konsolin kesällä hankkiessani oli niin helppoa, kun tunnustettuja huippupelejä ei ollut kuin viisi kappaletta.
 
Pelejä on kertynyt jo 8 kpl ja xboxini ostin tossa joku about 2kk sitten, heti samana päivänä ku hobbyhallin talvikuvasto ilmesty. :D
Kyllä pitää vähemmän ostaa jatkossa kun ei edes ehdi pelaa kaikkia....
 
Tällä hetkellä en laita peleihin rahaa, kun arvostelukappaleita tippuu tarpeeksi. Poikkeuksena tietysti jos markkinoille tulee peli, joka on demon perusteella todettu hyväksi, ja josta en ilmaiskappaletta saa.
 
Xboxille minulla on 3 peliä suunnilleen yhtä monen kuukauden ajalta. Tahti johtuu heikosta pelitarjonnasta. Samassa ajassa olen hankkinut muun muassa tusinan verran Nintendo 64 -pelejä.
 
huhti-toukokuussa tuli hankittua parisenkymmentä xbox-peliä, mutta sitten sen jälkeen pari kolme. tällä hetkellä kaapista löytyy 3 peliä, mutta nyt joulukuussa tullee hankittua kymmenkunta lisää.
 
Xboxille, kuten PS2:lle ja GC:lle tulee pelejä hankittua varovaisesti, johtuen lähinnä hinnoista. Menee kuukausiakin ilman uuden pelin hankintaa.
DC:lle, GameGearille ja MegaDrivelle tulee hankittua ihme sontaa, ja kymmeniä pelejä kuukaudessa. Taas johtuen hinnoista.
 
Kyllä sitä varmaan tollaset 50-60 alkuperäistä peliä tulee hommattua vuodessa yhteensä Cubelle, XBOXille ja PS2:lle. Kaikki mielenkiintoset pitää pelata kunhan aikaa löytyy.
 
1-2 kuukaudessa. Tänä vuonna olen ostanut 5 Cube-peliä. Cuben ostin muistaakseni heinä-/elokuussa.
 
Tulee sitä 1-2 peliä 2:ssa kuukaudessa ostettua.
Ostin boxin 14.3 ja pelejä on 6. (2 hyvitys)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Xboxille minulla on 3 peliä suunnilleen yhtä monen kuukauden ajalta. Tahti johtuu heikosta pelitarjonnasta. Samassa ajassa olen hankkinut muun muassa tusinan verran Nintendo 64 -pelejä.
Mukava kun tulit tänne haukkuun äks boxin pelitarjontaa.
Mää ostan xboxille 5-6 peliä vuodess . Ps2 2 peliä vuodess. Pc ostin falloutit kun ei siinä pyöri pahemmin muut.
 
Itse olen kaiken ostanut, konsolin, ohjaimet, pelit. yhteensä mennyt about 800, mutta ei se mitään! Kerran me vaan eletään! Olen jo 15! Nyt on elämä takana ja tukka edessä! Kohta voisi siirtyä hyväpalkkaiselle eläkkeelle! 4peliä per kuukausi! Olen hullu!

!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
niin. eli tämä visaisa kysymys, joka niin kovin kalvaa mieltäni, kuuluu että montako peliä te xboxaajat ostatte kuukaudessa/vuodessa...?

Hyllyyn kertyy semmoinen 2-6 peliä kuussa, tässä viimeisen parin viikon aikana on tullut 5 peliä. Yhteensä noita on tällä hetkellä 42.
 
Re: Re: Montako peliä ostatte kuussa/vuodessa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Hyllyyn kertyy semmoinen 2-6 peliä kuussa, tässä viimeisen parin viikon aikana on tullut 5 peliä. Yhteensä noita on tällä hetkellä 42.

Mitäv... ja minä kun vasta pääsin kiroamasta kuinka ostan liikaa pelejä. Sitten äijä iskee tuollaista lukua pelkästään yhdelle konsolille :P
 
Ylös Bottom