Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Montako peliä ostatte kuussa/vuodessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nixte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
1-3 peliä kuukaudessa. Hommasin boxin huhtikuussa,
tähän mennessä on 19 peliä tullu hankittuu ( 2 hyvityspak.)
5 oon myyny eteenpäin.
 
Kenen rahoilla te noita pelejä oikeen ostatte kun yksikin peli maksaa jo 65 euroa ja porukat ostelee joku kolme peliä kuukaudessa niin sehän on melkeen 200 euroa kuussa huh huh
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pioneeri
Kenen rahoilla te noita pelejä oikeen ostatte kun yksikin peli maksaa jo 65 euroa ja porukat ostelee joku kolme peliä kuukaudessa niin sehän on melkeen 200 euroa kuussa huh huh
Niin no, tohon ei voi sanoa muut kuin että: Raha on kuin roskaa, roska on kuin paskaa ja paska ei lopu koskaan:p
 
On se kyllä ihme kun jätkät vain ostaa pelejä tuosta noin! Kuljetteko te alasti, vai ettekö syö ollenkaan kun ostetaan "vain"
4 peliä kuussa.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
On se kyllä ihme kun jätkät vain ostaa pelejä tuosta noin! Kuljetteko te alasti, vai ettekö syö ollenkaan kun ostetaan "vain"
4 peliä kuussa.:)

Käydään töissä, saakelin köyhä teini :P
 
Vielä mä en omista boxia, mutta kun se tulee jouluna, arvioisin ostavani keskimäärin 1-2 peliä kahdessa tai kolmessa kuukaudessa...vaikka rahaa yleensä löytyis, ei ole tapana ostella kolmea peliä kuukaudessa. Sillä sais jo uuden konsolin....
 
No riippuu vähän... Ehkäpä tuollainen 1 peli/kk. Itse en voisi kyllä kuvitellakaan tuhlaavani rahaa peleihin niin paljon kuin jotkut täällä... Tai no, voisihan sitä jos rahaa pursuaisi korvistakin.
 
Xbox pelejä kertynyt/kiertänyt 7kk ajan: 19 peliä

Parhaillaan on: Unreal Championship, Splinter Cell, Halo, JSRF, Sega GT 2002, The Lord of the Rings: Fellowhip of the Ring & Project Gotham Racing (koska Laaxo haluaa takas? ;))

Olleet/Oleilevat pelini:

Amped
Halo
JSRF (bundlattu Sega GT 2002:n kanssa)
Sega GT 2002 (bundlattu JSRF:n kanssa)
Unreal Championship
Splinter Cell (Green Disc)
TSH: sormuksen ritarit
Project Gotham Racing
Hunter: the Reckoning
Buffy the vampire slayer
Rocky
Gun Valkyrie
SSX Tricky
Genma Onimusha
Blood Omen 2
Harry Potter
Blinx
Oddworld: Munch's Oddyssee
Max Payne (NTSC)

Tjooh. Kyllähän niitä ihan kivasti on ollut, ja niin lyhyellä aika välillä. Ostelen pelejä about yhden tai pari kipaletta kuukaudessa ja vaihtelen niitä.
 
Ostin Xboxini syyskuussa joten vielä ei mitään rutiinia ole ilmennyt, mutta periaate on se, että aikaisintaan ostan uuden pelin kunhan edellinen on pelattu läpi. Tällä hetkellä hyllyssä on kolme peliä, eli noin yks per kuukaus, tai vähän allekin, uskon että se tahti pysyy, mutta saattaa laskeakkin jos opintotukeani ei nosteta normaali tasolle. :(
 
Tunkeudun härskisti XBOX-puolelle, vaikka konsolia en omista. Liikaa rahaa mulla ei voi ikinä olla kiinni peleissä tai levyissä:).

Varmaan 1-2 peliä/kk tulee ostettua. Aina syy ei välttämättä ole rahanpuutteessa, vaan että ei ole ehtinyt vanhojakaan pelata tarpeeksi. Kuppi kääntyy päälaelleen, kun tuossa tammikuussa meikäläisestä tulee taas päätoiminen opiskelija - aikaa varmasti on enemmän pelata vanhat pois alta, mutta sitten ei ole rahaa niin paljon:).

Kesällä taisin ostaa 1-2 peliä / 3kk. Nyt talvella olen ottanut vähän kiinni.
 
1/kk tulee noin suunnilleen hankittua, jos sitäkään. Riippuu ihan kuinka paljon sitä $£ on käytettävissä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Xboxille minulla on 3 peliä suunnilleen yhtä monen kuukauden ajalta. Tahti johtuu heikosta pelitarjonnasta. Samassa ajassa olen hankkinut muun muassa tusinan verran Nintendo 64 -pelejä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Mukava kun tulit tänne haukkuun äks boxin pelitarjontaa.

holybastard, onko sun mielestä keskustelufoorumin tarkotus se että kaikki kehuu kilpaa omaa konetta ja sen pelejä. Herää mies! Jos pienen kritiikin heittää pelitarjonnasta niin heti tulee piruilua. Tuntuu että meno on kun entisessä neuvostoliitossa, lynkataan jos ajattelee eri tavalla. Eiköhän keskustelufoorumin tarkotus oo herättää keskustelua. Kyllä se pelitarjonta on todella hyvien pelien osalta ollu aika kapeaa mut nyt joulun alla on alkanu tulee onnex kunnon megapelejä!!

ja varsinaiseen aiheeseen, Itse ostan pelejä noin peli per kuukausi tahtiin. Joskus useamminkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
On se kyllä ihme kun jätkät vain ostaa pelejä tuosta noin! Kuljetteko te alasti, vai ettekö syö ollenkaan kun ostetaan "vain"
4 peliä kuussa.:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pioneeri
Kenen rahoilla te noita pelejä oikeen ostatte kun yksikin peli maksaa jo 65 euroa ja porukat ostelee joku kolme peliä kuukaudessa niin sehän on melkeen 200 euroa kuussa huh huh

Itselläni on aika mukava yhtälö vielä tässä vaiheessa. Eli olen käynyt huhtikuusta asti töissä kun vaan sain kurssit lukiossa kasaan eli pystyin jättäytymään kouluelämästä pois. Asun vielä kotona, jossa ruoka ja kaikki muu kannetaan pöytään maksutta. Kuukauden päästä tämä idylli menee kuitenkin puhki, kun armeija alkaa. Voipi hyvinkin olla, etten tule hankkimaan kuin pelin per kuukausi ensi vuoden ajan.

Kaikkea rahaa en toki ole peleihin tuhlannut, vaan loin huhtikuussa itselleni suunnitelman, että paljonko minulla joulukuun lopussa pitää olla rahaa tilillä. Ihan vain tulevaisuutta ajatellen, kun armeijan jälkeen on tavoitteena muuttaa omaan asuntoon.
 
1-2 peliä on budjetoitu joka kuulle. Joskus tingitään elämän perustarpeista ja ostetaan useampikin. Tarttis saada lisää liksaa, muuten ei kolmen konsolin perustarpeita tyydytetä kunnolla. Eikä sähkölaskua & muuta masentavaa voi oikein jättää lojumaan... Laskeskelinkin, että viimeisen vuoden aikana on huvennut melkein 10000 vanhaa rahaa peleihin. Aika hulppea summa kun noin äkkiseltään ajattelee.
 
ensimmäisestä viimeisimpään: aikana n. 4kk

Halo: Combat Evolved
Oddworld: Munch's Oddysee
Colin McRae Rally 3
Transworld Snowboarding
MechAssault
Splinter Cell
Ghost Recon
 
Ostan korkeintaan vuodessa 2-3 Peliä kun en ole suuren budjetin mies
 
XB:lle ei ole tullut hankittua kun vasta kaksi peliä. Kolmas on tulossa joululahjaksi ja Boxi on ollu mulla viime kesästä. Kun on paljon konsoleita, ei voi rahjoja laittaa kun vain parhaisiin peleihin.
 
Ylös Bottom