Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maxx
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Ei ole!

Saanen mainostaa ja samalla ansaita hyväksyntäni moderaattoripuolelta tämän epäpyhän offketjuilun alttarilla. KFIN Perheet hakee sisällöntuottajia. Mä näkisin, että PELISAITIN meriiteillä paikka olis sun.

Mä tiedän että täyttäisin kaikki nuo saappaat, enkä tarvitsisi edes villasukkia kenkien sisään, mutta toistaiseksi en koe että olisi aikaa panostaa vielä uuteen haasteeseen.
Mä tökkään TT-2k:ta kylkeen (ja samalla nuolaisen korvaa) kun aika on oikea ja kaipaan lisähaasteita.
Ja todella järkyttävää että joku tuntee PELISAITIN :D
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Ja todella järkyttävää että joku tuntee PELISAITIN :D
Äläs puhu, mä ainakin mainostan PELISAITTIA joka paikassa, missä pystyn. Tai, no, ainakin pikkuveljelle lähetän linkin jokaiseen arvosteluun Gtalkissa, kun olen päässyt takaisin tuolilleni lattialla pyörimisen jälkeen. Ja hiukan aina paranoidina mietin, että osuukohan pilkka muhun...
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Äläs puhu, mä ainakin mainostan PELISAITTIA joka paikassa, missä pystyn. Tai, no, ainakin pikkuveljelle lähetän linkin jokaiseen arvosteluun Gtalkissa, kun olen päässyt takaisin tuolilleni lattialla pyörimisen jälkeen. Ja hiukan aina paranoidina mietin, että osuukohan pilkka muhun...

Vau, PELISAITTI saa jopa ihmiset ajattelemaan!
Olen iskenyt kultasuoneen!
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Vau, PELISAITTI saa jopa ihmiset ajattelemaan!
Olen iskenyt kultasuoneen!

PELISAITTI on itseasiassa iskenyt tällekin suunnalle erittäin lujaa. Sen verran osuvaa huumoria osaatte teksteissänne viljellä. Tarjoatte noilla arvosteluilla takuuvarmoja hyvän mielen ja hykertelyn hetkiä ainakin tälle suunnalle. Kiitokset siis tuosta! Moni päivä on piritynyt huomattavasti teidän ansiostanne. :)

Videoformaatissa olette taas onnistuneet Gaymerin kanssa aivan loistavasti. Toi teidän asenne ja yleinen koheltaminen ovat niin asian ytimessä, että hommasta ei voi olla pitämättä. Se saattaa tosin kertoa myös hieman omasta mielenlaadusta, mutta väliäkös tuolla. Tuota Pelaajan bileiden spesiaalia en ole kerennyt vielä katsastamaan, mutta täytyy ehdottomasti väijyä se heti kun siihen tarjoutuu tilaisuus. Ehkäpä sitä tänään tulee joku hieman hiljaisempi hetki täällä duunissa. Sen verran kovasti tuota on hehkutettu, että odotukset ovat tästä syysytä nouseet jo lähes tähtitieteellisiksi.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Vanhasta MoonTV:stä mulla ei ole mitään hajua, olen varmaan liian nuori ja ikäni asunut metsässä, mutta tää uusi on aika jees. Kellari on ainoa, joka ei tahdo kiinnostaa, mutta Yöruokaa ja Gamer on hiton kovia ja Frontline myös. Minusta Gamerissä on juuri sitä asennetta mitä ei muualta löydä. Asiallisia "joku lukee paperilta ja gameplay-videot pyörii" -arvosteluita löytyy kyllä runsaasti, mutta Gamerin kaltaista harvoin näkee. Jopa GT5-arvostelu oli hauska katsoa, vaikka siitä paljon kommenteissakin itkettin, mutta sehän oli tehty vain toisesta näkökulmasta, jota itsekin tuossa tapauksessa edustan.

Joku saisi kyllä hommata itsensä tuone tekemään PC-juttuja tai vaihtoehtoisesti Gamerin jätkille annettaisiin tehokas PC ja vaikka X-Com, Civilization, Diablo ja pari muuta legendaarista PC-peliä + aikaa jäädä koukkuun ja menettää elämä. :p
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Joku saisi kyllä hommata itsensä tuone tekemään PC-juttuja
Tästähän oli rekry jossain vaiheessa päällä ja ilmeisesti ohjelmassa olisi keskitytty pc:n lisäksi juuri enemmän online-puoleen. Ainakin itseäni moinen konsepti muun MoonTV-materiaalin joukossa kiinnostaisi, joten on harmi ettei tuon rekryn hedelmiä ole ainakaan vielä nähtävissä.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Pitäis lähettää NSFW:n lisää linkkejä. Tainnut Ville jo kaikki laittamani näyttää :D
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Joku saisi kyllä hommata itsensä tuone tekemään PC-juttuja tai vaihtoehtoisesti Gamerin jätkille annettaisiin tehokas PC

Gamerin jätkiä ei PC-pelien pariin saa, sen voin melkein luvata. Hanipuppelit saavat itse kumota tuon, jos olette eri mieltä ;)

Mutta voin myös melkein luvata sen, että PC-peliohjelmaa tehdään heti, kun löydämme henkilön, joka:

1. tuntee olonsa luontevaksi kameran edessä ja on myös sitä
2. on innostunut PC-pelaaja
3. omaa liikaa vapaa-aikaa
4. on hyvä tyyppi
5. ottaa yhteyttä kanavaan.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Mä tulisin mielelläni, mutta vähän liikaa kilometrejä välissä. Menkää nyt joku, kyllä täällä pakostikin muitakin PC-pelaajia on.

EDIT: Eikun nyt luin ohjeet uudestaan, enhän minä olisi muutenkaan päässyt, kun pitää hyvä tyyppikin olla.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

MoonTV:n toinen osa Finnish Game Awards -spesiaalista on julkaistu. Onneksi Raine ja Jarkko olivat sen verran edustavia, että mahdolliseen kolmanteen osaan taso ei enää hirveästi pääse laskemaan. :D
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

MoonTV:n toinen osa Finnish Game Awards -spesiaalista on julkaistu. Onneksi Raine ja Jarkko olivat sen verran edustavia, että mahdolliseen kolmanteen osaan taso ei enää hirveästi pääse laskemaan. :D

Herra siellä sai huo'ahtaa helpotuksesta.
Tuo 2. osa oli kamalaa katsottavaa ja häpeäasteikko meni rikki omalla kohdallani.
No sinä pelastat paljon kunhan vain kerkeät mukaan.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Hahah... Sai nauraa kyllä poskilihakset kipeeksi erityisesti ensimmäisen osan kohdalla.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Gaymer med KonsoliFIN:

d3081693ebaced60f77d4977138a0699.gif
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Homostelua tämä touhu kaipasikin; nyt ei puutu mitään!
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Missäs myydään lippuja Kuubaan? Entä mistä saa uuden henkilöllisyyden?
No hei ääs ny. GIF-hulluttelun lomassa unohtui mainita, että mielestäni teikäläinen esiintyi oikein edukseen. Kraka oli tyylikäs, eikä ainakaan puheesta päätellen ollut päällä kummoistakaan humalatilaa. Ja minkäs sille pusuttelulle mahtoi, kun humalainen Jarkko oli niin rakkaus mielessään ja aloitteellinen.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Hahhahaa... Veet silmissä sai tämän kolmannenkin jakson katsoa. Siellä on uusi sukupolvi vähintäänkin jo tavoittanut vanhan skenen anarkistisen toilailun. Tosin siellä vanhassa oli selvä rajanveto kesäfestareiden ja peliohjelmien välillä, tässä ne menee jo samaan jaksoon :D
 
Ylös Bottom