Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maxx
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Tädää!
Tällä viikolla Gamerin arvostelussa Medal of Honor.

Ensimmäiset TV-lähetykset alkavat muuten tänään Dina TV:ssä:
22:30 MoonTV - Gamer: NHL 11
22:46 MoonTV - Kellari: Arttu Wiskari
22:55 MoonTV - Yöruokaa: Rivoli
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Potkitaas vähän kuollutta.

Jarkko tuolla 3DS-ketjussa on jo tunteistaan konsolia kohtaan kertonut, mutta liikkuva kuva kertoo enemmän kuin ??? sanaa. Amsterdamissa järkätyssä pressitilaisuudessa kävimme ja pari jaksoa aiheesta saimme. Ensimmäinen osa keskittyy silkkaan turistisamoiluun pelottavassa Damin ulkoilmastossa, toinen osa on pitkälti 3DS-pelien fiilistelyä ja pissaleikkejä.

3DS Amsterdam, osa 1
3DS Amsterdam, osa 2

Myös Pelaajan 100. numeron bileistä on laatuviihdettä luvassa (jos kahden aikuisen ihmisen juomisen seuraaminen sellaiseksi luetaan), viikonloppuna pitäisi ilmestyä.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Myös Pelaajan 100. numeron bileistä on laatuviihdettä luvassa (jos kahden aikuisen ihmisen juomisen seuraaminen sellaiseksi luetaan), viikonloppuna pitäisi ilmestyä.
Tätä kyllä odotellaan innolla. Ja toivottavasti siellä näkyy se paidaton Tontsakin, jota tuolla podcastin puolella mainosteltiin.

P.S Oot Raine ihana.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Puhan koskettava haastattelu ja muuta tunnelmointia. Odotin kännistä iloriehumista, mutta itkin.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Minä taas sain just sitä mitä odotinkin. En tiedä, pitäiskö tuntea syyllisyyttä, kun tykkää toisten rellestyksen katsomisesta, mutta lisää vain tätä.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Minä taas sain just sitä mitä odotinkin.
Pitänee avata vielä tuota omaa viestiäni, ettei se tule vääränlaisena ulos.

Näin tässä pätkässä hyvin vähän mitään kännistä riehumista. Sen sijaan aistini nauliintuivat hienoihin ihmisiin, jotka alkoholin voimasta avautuivat tavallista voimakkaammin ja antoivat palan sisintään meille Gaymerin katsojille. Mm. Eemeli "Katso kuvat" Rekunen avautui tästä paineesta, joka hänellä kaupallisena sisällöntuottajana on. Näin KonsoliFINin vakkarikävijänä oli hienoa kuulla itse lähteeltä tuosta painiskelusta, sillä varmaan kaikki täällä saitilla pyörivät pitävät enemmän asiallisesta tyylistä, jota täällä harrastajapuolella on vrt. Pelaajalehti.comin "Seiska-uutisointi". Puhalla taisi flunssa ja lavalla huutaminen hieman painaa, mutta siitä huolimatta värisevä ääni haastattelussa antoi maagisen alavireisen, mutta kauniin tunnelman, joka kantoi jakson loppuun asti. Saman haastiksen Rainen nännihieronta ja surullinen katse tukivat tätä myös. Grönbergien halaus, hölmistynyt hymy ja innostunut "Se oli mun veli!" -huudahdus oli niinikään kaunis hetki.

Kiitos videosta ja voimia Mintun etsimiseen.

EDIT. Pettymys oli toki se, että paidaton Tontsa oli jäänyt jonnekin sinne leikkaushuoneen lattialle. Ehkä Kaatopaikalla sitten?
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Ja voin "ylpeänä" tunnustaa että myös minä esiinnyin pienen hetkisen ruudussa, Jarkko fanina. Tulin siis komerosta ulos. :D
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Pettymys oli toki se, että paidaton Tontsa oli jäänyt jonnekin sinne leikkaushuoneen lattialle.
Se oli pelkkä vitsi. Olin tyylikkäästi pukeutunut mustaan pukuun, kauluspaitaan ja solmioon koko illan. Vaatteet lähtivät pois vasta Frozenbyten saunassa, mutta se on ihan eri tarina se. Ja siellä ei ollut kameroita. :)

Ai niin, ja terkkuja Slash80:lle. Tuon jutun nähtyäni muistin, että mekinhän juteltiin siellä jonkin aikaa, vaikka et fanini ollutkaan. 8)
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Ai niin, ja terkkuja Slash80:lle. Tuon jutun nähtyäni muistin, että mekinhän juteltiin siellä jonkin aikaa, vaikka et fanini ollutkaan. 8)

Sä oot mun uus fanituskohde ja sun muksu minkä kuvia ylpeänä esitit mulle. :)

Oli kyllä hienoo tavata porukkaa tältä foorumilta, vaikka olenkin tämmöinen hiljaisempi jäsen, mut aktiivinen lukija.
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Se oli pelkkä vitsi. Olin tyylikkäästi pukeutunut mustaan pukuun, kauluspaitaan ja solmioon koko illan.
Mä kun luulin, että kaikki mitä podcastissä puhutaan, pitää paikkansa. Luulen että mun maailmankuva ei ole tämän paljastuksen jälkeen enää entisensä.

Vaatteet lähtivät pois vasta Frozenbyten saunassa, mutta se on ihan eri tarina se.
Jäätävän hyvät löylyt?
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Hitto kun tykkäsin tästä spesiaalista.
Katsoin jo toisenkin kerran ja tosiaan Stammyn mainitsemat hyvät vuodatukset olivat tässä pääosassa. Monia meidän juttuja en voi ylpeänä esitellä, mutta nyt taisi tulla sellainenkin tehtyä. Kivaa vaihtelua :)
 
Vastaus: Moontv lopetti, kauan eläköön MoonTV.fi

Hitto hei, MoonTV-ketjuhan nousee ihan uusiin sfääreihin. Mukana kaikki filmitähdet vierailevia tähtiä myöten ja sitten minä kiimaisen bändärin roolissa! Kuka haluaa makkaraa?
 
Ylös Bottom