Ride3 oli osastoa mitä en ole harkinnut ostavani.
Lähes kaikki Milestonen tuotokset ostin vuosia ja viimeaikoina olen jättänyt ostamatta, kun ei ne kehity, vaikka ihan kivaa on ollutkin.
Nyt Ride 3 tarjoaa 60fps vihdoin, joten nyt ollaan oikeilla linjoilla, mutta ei se vielä mun ostohousuja saanu jalkaan.
Mutta tämä video:
Siis tuo ratavalikoima
Huh huh! Ehkä parhaimmasta päästä mitä olen hetkeen nähnyt. Siellä on kaikki omat suosikit jopa niistä vähemmän tunnetuista.
Jotenkin jäi myös olo, että ei aidot radat on oikeita osuuksia maailmalta, esim garda järven tie.
Ja sit ne pari todellista herkkua!!
Ensinnäkin man saarten ajoista oli 1-2 rataa. Ei toki sitä pitkää kun sille on oma peli ja lisenssi siellä, mutta samaan fiilikseen pääsee.
Ja sit se pelin kruunu! Imatran ajojen rata. Siis mitä???? Pelissä, rata Suomesta??? Tätä on melkein ratojen vuoksi tuettava.
Pelillisesti näyttää siltä, että ajomalli on hyvää Milestonea, joskin vaikea osaamattomalle. Joskin 60fps parantanee edelleen.
Toisaalta näyttää, että grafiikkaa on downgreidattu aika huolella 60fps saavuttamiseksi, kun heidän pelimoottorit on aika raskaita ollut.
Imatra, että man saaret näytti aika rujoilta, mut toisaalta en tiedä haittaako se minua..kyseessä kuitenkin Milestonen tuotos, joten ajoneuvon ulkopuolella on aina kaikki karua ollut ja varmaan on jatkossakin.