Muumendaalen
New Member
Mä oon nyt siellä luolassa sukeltanut sellaselle ovelle missä on lock level 70, eikä mistään löydy avainta
HELP!

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle_V1.2
Itse tein ovien avaamiseen kypärän, jossa open 100 pts / 1 s. Kaikki ovet aukeaa varsin näppärästi![]()
Muistaakseni siellä vedessä oli pieni "arkku" josta avain löytyy.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Mä oon nyt siellä luolassa sukeltanut sellaselle ovelle missä on lock level 70, eikä mistään löydy avaintaHELP!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Paljonko makso ja mihin kypärään? Itemeissä on aika paljon eroja miten paljon niihin voi taikoja laittaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Onko pelissä muita daedric battle-axea tehokkaampia aseita kuin se 1000 kiloo painava hammer?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
Tulipa pieni ongelma joka on että ku oon Skaal villagessa (solstheimissä) tutkimassa rikosta joka oli muistaakseni toinen tehtävä niin miten sen oikeen saa ratkaistua kun oon kysyny kaikilta kaikesta ja mitään ei tapahdu vai onkohan kyseessä jonkunäköinen bugi?
Ja keksinpä viellä toisenkin kysymyksen eli oon tehny tehtäviä Hlaalulle ja mulla on rakennus lupa ja pieni maapläntti keskellä ei mitään niin miten voin alkaa rakentamaan sinne vai pitääkö viellä tehdä paljonki tehtäviä?
Kiitos jo jollekkin joka kehtaa vastata kysymksiini.
Täältä pitäisi löytyä apuja; http://home.twmi.rr.com/hanu9/mwind/spellsearch.htmLainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
mistä löydän cure disease potionin/spellin
Jaa-a, enpä tiedä siitä iso paha susi hommasta...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
EDIT: eli tuon potionin/spellin pitäs olla parannus tautiin josta muuttuu susihukaksi
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Vampyrism