Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Morrowind. Parhaat aseet ja varusteet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumendaalen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
(Grand)Masters lockpick, Ekash lock-splitter, omatekemä open-taika tai item. Herranjumala jos ei saa 70lv ovea auki.
Kaveri löysi tehokkaamman miekan ku Daedric Dai-Katana.
Nimi on Chrysamere ja iskee 5-70 parhaimmillaan.
Sitten Skull Crusherki tuli eilen hommattua sekä joku ihan hyvä Ice Sword dagon Fellistä alas olevasta linnakkeesta.
33 level Glassia kantava Dark Elf.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle_V1.2
Itse tein ovien avaamiseen kypärän, jossa open 100 pts / 1 s. Kaikki ovet aukeaa varsin näppärästi :D

Paljonko makso ja mihin kypärään? Itemeissä on aika paljon eroja miten paljon niihin voi taikoja laittaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Mä oon nyt siellä luolassa sukeltanut sellaselle ovelle missä on lock level 70, eikä mistään löydy avainta :( HELP!
Muistaakseni siellä vedessä oli pieni "arkku" josta avain löytyy.
En oo ihan varma, mutta kyseisestä paikasta pitäisi kyllä löytyä avain oveen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Paljonko makso ja mihin kypärään? Itemeissä on aika paljon eroja miten paljon niihin voi taikoja laittaa.

Fighter´s guildin lopputehtävissä piti teilata hunger yhdestä haudasta. Tältä hungerilta tipahti Sarano Ebony Helm. Tuohon kävin teettämässä enchantin.

Varmasti yhtä hyvin kävisi erilaiset kalliit riipukset (Exquisite ruby ööö, mikäs se riipus nyt enklanniksi olikaan..):D Ne enchant arvot näkee kun enchantteja on tekemässä, käytännössä mitä kalliimpi ja parempi esine --> enemmän latinkia.

Hyviä esineitä löytyi myös itä-rannikon yhdestä rauniosta. Siellä piti lennellä jonnin verran, mutta sieltä löytyi Dwarven kypärä, ja constant efectinä fortify strength 20 pts. Ukolla nyt 145 strength, porukka lakoaa kummasti kun alkaa mesoamaan:D

Sanokaattehan, että kannattaako se Bloodmoonin hommaaminen? Tuoko paljon peliin lisää? Nyt puhun pc versiosta. Goty:n tosin saisi puuceelle aika edukkaasti, 30 euroa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Noniin, sainpas sen.;)
Se kilpi mikä roikku siel katossa on muuten kans pirun hyvä.
Äijän armor on 260 ja seuraavaksi pitäs mennä duunaan axe skil sataan, rahaa kun on reilut 100 000.

Eilen (valitettavasti) Soneran verkossa oli vika ja ainoa mukava ajanviete oli Morrowind. Bodasin ukkoa 75lv ---> 101lv. Oma Hlaalu Stronghold löytyy ja ajattelin seuraavaksi alkaa tekemään Solstheimin tai Almalexian tehtäviä. Taitaa kääntyä Almalexian puoleen. Kellopelikaupunki, räjäyteltävät seinät ja suuret luolastot kuulostaa mielenkiintosemmalta ku talvinen saari jossa ei ole kuin pari mielenkiintosta paikkaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Onko pelissä muita daedric battle-axea tehokkaampia aseita kuin se 1000 kiloo painava hammer?

Jeps, onpa hyvinkin, Bloodmoonin päätehtävän loppupuolella
saat messevän piikkipäänuijan, jonka arvot on 90/90/(argh,
muistikatkos) ja bonuksena vähän frost damagea. Sitäpä
kelpaa heilutella. Myös Tribunalissa on koko joukko hyviä, uusia
aseita (muitakin kuin se järkyttävän raskas hammer), paras on
ehkä miekka Trueflame, jonka arvot alkavat 75:stä ja jossa on
nimensä mukaisesti fire damagea 30 pts (tosin vain 100/100).

Halonhakkaaja, kun pääset Mournholdin viemäreihin ja luolastoihin, kerro mitä pidät niitä asuttavista pikku pirulaisista.
Sitkeää porukkaa, vai mitä?

Joo, olen käyny niissä viemäreissä teurastuspiknikillä ja niitä saatto tulla 4-5 samaan aikaan kimppuun. Piti jopa meikäläisen pakittaa vähän.

Nyt pitäis vaan jaksaa alottaa ne tehtävät Mournholdissa.

Tulipa pieni ongelma joka on että ku oon Skaal villagessa (solstheimissä) tutkimassa rikosta joka oli muistaakseni toinen tehtävä niin miten sen oikeen saa ratkaistua kun oon kysyny kaikilta kaikesta ja mitään ei tapahdu vai onkohan kyseessä jonkunäköinen bugi?

Ja keksinpä viellä toisenkin kysymyksen eli oon tehny tehtäviä Hlaalulle ja mulla on rakennus lupa ja pieni maapläntti keskellä ei mitään niin miten voin alkaa rakentamaan sinne vai pitääkö viellä tehdä paljonki tehtäviä?

Kiitos jo jollekkin joka kehtaa vastata kysymksiini.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
Tulipa pieni ongelma joka on että ku oon Skaal villagessa (solstheimissä) tutkimassa rikosta joka oli muistaakseni toinen tehtävä niin miten sen oikeen saa ratkaistua kun oon kysyny kaikilta kaikesta ja mitään ei tapahdu vai onkohan kyseessä jonkunäköinen bugi?

Ja keksinpä viellä toisenkin kysymyksen eli oon tehny tehtäviä Hlaalulle ja mulla on rakennus lupa ja pieni maapläntti keskellä ei mitään niin miten voin alkaa rakentamaan sinne vai pitääkö viellä tehdä paljonki tehtäviä?

Kiitos jo jollekkin joka kehtaa vastata kysymksiini.

Hlaalu Stronghold

Bloodmoonin Walkthrough

No nyt tuli semmonen ongelma että mistä löydän cure disease potionin/spellin ku kukaan ei myy ja ei ole hajuakaan mistä löytäisin?

Kiitos mutta en tuoltakaan löytänyt vastausta ja en muista ikinä nähneenikään pelkkää cure disease potionia tai spelliä että onkohan sille sitten joku toinen nimi?

EDIT: eli tuon potionin/spellin pitäs olla parannus tautiin josta muuttuu susihukaksi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
EDIT: eli tuon potionin/spellin pitäs olla parannus tautiin josta muuttuu susihukaksi
Jaa-a, enpä tiedä siitä iso paha susi hommasta...
Voipi olla sama kuin vampirismin kanssa. Eli ei wörki.

Tosin en oo kylläkään henk.koht testannu.

Btw, tietääkö kukaan muuten miten voi muuttua vampyyristä takaisin normaaliksi? :confused:
Aattelin "upgreidata" Goldbrandin Eltonbrandiksi, mutta kyseinen homma vaatisi vampyyriksi muuttumisen.
Se ei tuota ongelmia, mutta haluaisin myös palauttaa hahmon takaisin jälkeenpäin....

*edit*
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Vampyrism

Thänks

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom