Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Morrowind. Parhaat aseet ja varusteet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumendaalen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Muumendaalen

New Member
Elikkä mistäs kaupungista sais parhaat suojukset ja aseet??
Mun Nordilla on Armor 29 ja pääaseena on Warhammer Of Wounds, tosin en ole peliä vielä paljon kerennyt pelaamaan.
Elikkä Jotain Hyviä Heavy Armoreja ja Warhammereita ja Battle Axeja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Elikkä mistäs kaupungista sais parhaat suojukset ja aseet??
Mun Nordilla on Armor 29 ja pääaseena on Warhammer Of Wounds, tosin en ole peliä vielä paljon kerennyt pelaamaan.
Elikkä Jotain Hyviä Heavy Armoreja ja Warhammereita ja Battle Axeja.

Katsoppa: http://morrowind.neoxro.net/
Dremoroilta saa myös hyviä aseita, eli rohkeasti vaan temppelinraunioita tutkimaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Daedric
Jep. Painaa vaan niin pirusti. Daedric warhammer oli jotain 70 kiloo, vai mitä ne yksiköt nyt mahtaa ollakin.

Heavy armorit on kyl parhaita. Ei siin muuta ku kouluttaa. Annat rottien pieksää ukkoa, ni johan lähtee ratingit kasvamaan... :D

Daedric armor on ihan passeli. Sitten sen yhden heebon hillitön miekka, en muista kaverin nimeä. Mutta se oli etelässä kukkuloilla palloilemassa, ja sanoi, että kukaan ei ole sitä voittanut. Siinä miekassa on vielä mukavat enchantit.

Sitten yhdeltä otin boots of speedit, äijä kepitti sen jälkeen ihan mieletöntä vauhtia:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle_V1.2
Sitten sen yhden heebon hillitön miekka, en muista kaverin nimeä. Mutta se oli etelässä kukkuloilla palloilemassa, ja sanoi, että kukaan ei ole sitä voittanut. Siinä miekassa on vielä mukavat enchantit.
Umbra. Ja miekka tais olla just Umbra's Sword.
Muistaakseni siin ei kyl ollu muita taikoja kuin Soul Trap 120 seconds. Hitto et on muute vaikee tappaa tuo kyseinen örkki...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle_V1.2
Daedric armor on ihan passeli. Sitten sen yhden heebon hillitön miekka, en muista kaverin nimeä. Mutta se oli etelässä kukkuloilla palloilemassa, ja sanoi, että kukaan ei ole sitä voittanut. Siinä miekassa on vielä mukavat enchantit.

Muistaakseni tuo miekka on ihan peestä ja se "ukkeli" kuoli muistaaksen aika helposti mutta kyllähän mulla oliki joku daedric waraxe käytössä ja vähän muutaki daedric kamaa :D

Eipä tuosta Umbrasta kyllä kauheasti vastusta ollut, mutta minulla olikin käytössä Black Blade of Zanis Dust :D ja hahmonikin taisi tuolloin olla jo ainakin tasolla 30.

Oikea kulta-aitta on Dren Plantation, mutta pitää olla suhteellisen hyvä ukko että sinne kannattee mennä. Pitää tappaa 3 aika pahaa jätkää ja sen jälkeen saa Daedric Cuirass, Shield ja joku vielä. Sitten Daedric Dai-Katana ja Katana. Sitten vihreä Shield, jota ite kannan ihan painosyistä. Tapoin jokaisen siitä Plantaasilta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Missä päin toi mesta on ja millasel ukol ite menit sinne?

Se on kartalla suoraan Ebonheartista pohjoiseen n.10cm
Sieltä mene rakennukseen nimeltä Dren's Villa ja tapa ne 3 ukkoa niin saat hyvän miekan (Daedric Katana) ja armoreita.
Ite olin 12lv siellä, mutta mulla oli jo Deadric Dai-Katana joten se helpotti urakkaa.

Palloile niillä raunioilla ja käy tsekkaamassa niiden alttarit, siis sisääkäynnistä vaan rohkeasti. Semmosilla dremora lord tyypeillä on monesti noita miekkoja ja muita vastaavia aseita.

Niitä on varsin tiheässä. Niissä on semmoset käppyräiset tornit, ja niiden ympärillä palloilee aina aika voimakkaita hahmoja: Atronacheja, Golden sainteja, Clannfear jne. Törmäät raunioihin varmasti kun lähet kävellen vaikka jonnekin toiseen kylään tai kaupunkiin.

Muumen, tuolla butterskyssa on aika perusteelliset ohjeet kaiken etsintään. Mt. Assarnibibillä Egg minessä on Daedric Dai-Katana. Toinen taitaa olla juuri Dren Plantationin vartiotornissa pellon vieressä. Kaikkea saa kysyä, mutta tyhmä ei saa olla.

Okei, siis ne on raunioita. Kävin sellases kun olin matkal Ald-Ruhnist Ghost Gateen, mut siel oli vaan pari scamppii ja niil ei ollu mitään.

Etkö ole käyny vielä Dren Plantationissa Muumendaalen?
Jos levelit riittää niin siellä kannattee poiketa. Olin vähän aikaa vampyyrinäki, mutta tein sen questin niin muutuin takasin.
Osaa olla rasittavaa ku ei voi parantaa nukkumalla, kulkea auringossa tai puhua ihmisille.

Ylös Bottom