Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
-Kannattaa käydä.Genovius sanoi:Ebonhartissa olevassa luolassa on tyyppi jolla on lords mail ja vähän khuulista meren rantaa pitkin pohjoiseen siellä on luola jossa on eleidons ward,daedric face of inspiration,daedric batle axe ja daedric shield
ilzu sanoi:-Kannattaa käydä.
Se on itseasiassa toinen luola Khuulista pohjoiseen. Ensimmäisessä on vaan jotain roskaa...
Offtopic: Pistän tänne tän kun en viitti noobina aloittaa uutta aihetta.
- Solstheimissa oon pattitilanteessa: Sain potkut Falcolta, koska en saanu vietyä sitä raporttia ajoissa Carniukselle, joka oli jossai puskassa just sillon. Onko mitään keinoa miten saan re-hiret falcolta? Se anto mulle kyl sellasen tehtävän, että piti tappaa kaikki Sprigganit siitä Raven Rockin ympäriltä, mut ei se auttanu takaisin pääsemiseen. Ja toinen juttu mihin oon etsinyt ratkaisua jo kauan: Miksi se sotilaiden moraali on ollu alhaalla? Onko jotai todisteita, jolla saan sen Antonius Nunciucsen käräytettyä? Se vaikuttaa niin syylliseltä![]()
Ja vielä kysymys, että kumpi on sitä Bloodmoonin pääjuonta. Falcon ja Magiuksen tehtävät, vai sen fortin johtajan tehtävät, vai molemmat?![]()
ilzu sanoi:-Kannattaa käydä.
Se on itseasiassa toinen luola Khuulista pohjoiseen. Ensimmäisessä on vaan jotain roskaa...
Offtopic: Pistän tänne tän kun en viitti noobina aloittaa uutta aihetta.
- Solstheimissa oon pattitilanteessa: Sain potkut Falcolta, koska en saanu vietyä sitä raporttia ajoissa Carniukselle, joka oli jossai puskassa just sillon. Onko mitään keinoa miten saan re-hiret falcolta? Se anto mulle kyl sellasen tehtävän, että piti tappaa kaikki Sprigganit siitä Raven Rockin ympäriltä, mut ei se auttanu takaisin pääsemiseen. Ja toinen juttu mihin oon etsinyt ratkaisua jo kauan: Miksi se sotilaiden moraali on ollu alhaalla? Onko jotai todisteita, jolla saan sen Antonius Nunciucsen käräytettyä? Se vaikuttaa niin syylliseltä![]()
Ja vielä kysymys, että kumpi on sitä Bloodmoonin pääjuonta. Falcon ja Magiuksen tehtävät, vai sen fortin johtajan tehtävät, vai molemmat?![]()
Flagg sanoi:Fortin tehtävät kuuluvat pääjuoneen ja nuo Falcon tehtävät ovat sivu juttuja. Sieltä Antonius Nunciucksen huoneesta löytyy ne viinakset jolla todistetaan että se Antonius vei viinat (Eli siis syynä alhaiseen moraaliin oli viinasten katoaminen)
ilzu sanoi:Kiitos erittäin paljon. Eikun vaan viinoja etsimään![]()
ilzu sanoi:No eivätpä lopppuneet ongelmat vieläkään... Eikös Zeno Faustus ole se armorien myyjä korjaaja ja
jne...? Joskus ihan nobona kun halusin käydä katsomassa Solstheimia tapoin kyseisen tyypin, koska sillä oli hyvä miekka(ihan paska) . Ja nyt hän liittyykin tähän salakuljetus meininkiin. Olen kuullut että tapetut hahmot saa takaisin laittamalla sen id: n konsoliin, mutta en tiedä mikä zenon id on, joten voisko joku kertoo?
Jep. Painaa vaan niin pirusti. Daedric warhammer oli jotain 70 kiloo, vai mitä ne yksiköt nyt mahtaa ollakin.
Heavy armorit on kyl parhaita. Ei siin muuta ku kouluttaa. Annat rottien pieksää ukkoa, ni johan lähtee ratingit kasvamaan...![]()
Öö, sori et mä kysyn näin tyhmiä, mut mistä mä niitä raunioita löydän?![]()
Kiitos mutta en tuoltakaan löytänyt vastausta ja en muista ikinä nähneenikään pelkkää cure disease potionia tai spelliä että onkohan sille sitten joku toinen nimi?
EDIT: eli tuon potionin/spellin pitäs olla parannus tautiin josta muuttuu susihukaksi