Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat DA

Onko kyseisessä pelissä "Animality" lopetukset? Fatalityt ovat ainakin mukana mutta en ole löytänyt mitään juttua animalityistä?!
 
Onkos siinä joskus ollut muka jotain Animalityjä? Kaikkia Mortaleita olen pelannut paitsi nelosta, enkä muista tuollaista juttua...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Onkos siinä joskus ollut muka jotain Animalityjä? Kaikkia Mortaleita olen pelannut paitsi nelosta, enkä muista tuollaista juttua...

Kolmosessa ainakin. Sub-Zeron jääkarhu on kyllä pop :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Kolmosessa ainakin. Sub-Zeron jääkarhu on kyllä pop :D

Ookkei. No, siitä onkin niin kauan kun olen noita vanhempia mättänyt, ettei oikeen enää muista.

Nuo fatalityt on tuossa DA:ssa mun mielestä aika laimeita verrattuna entisiin. Onhan niissä väkivaltaa, mutta jotenkin niistä puuttuu se jokin :) Ja eivätpä ne kovin omaperäisiäkään ole.
 
No höh kumma etteivät laittaneet peliin animality lopetuksia kun nää fatalityt on jotenki turhauttavia, eihän niitä kukaan jaksa katella aina uudestaa ja uudestaa ku ne on aina samanlaisia :mad:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Onkos siinä joskus ollut muka jotain Animalityjä? Kaikkia Mortaleita olen pelannut paitsi nelosta, enkä muista tuollaista juttua...
Ainaski MK thrilogy:ssä oli jokasella tyypillä muistaakseni kaks fatalityä ja kaks animalityä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Onkos siinä joskus ollut muka jotain Animalityjä? Kaikkia Mortaleita olen pelannut paitsi nelosta, enkä muista tuollaista juttua...
Parhaimmillaan lopetusliikkeitä oli vaikka kuinka paljon: Fatalityt, Animalityt, Babalityt, Frienshipit, Mercy ja sitten vielä kenttäkohtaiset lopetukset, tyyliin happokylpy.

Mortal Kombatit on pelattu puhki kaikilla koneilla, enkä tohdi edes laskea kuinka paljon rahaa tuli aikanaan käytettyä kolikkopeliversioiden mättämiseen.
 
Peli oli täys fiasko, juuri tänään ostin sen, ja tänään palautin sen, täysi pettymys.:(
 
Ylös Bottom