Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat DA

Flamme

New Member
Odottaako kukaan kyseistä peliä? Noh, minä ainakin katson innolla pystyykö mk nousemaan vielä beat em upin eliittiin. Mk:t eivät ole koskaan olleet hirveän hyviä (paitsi 2nen oli ihan ässä), mutta ne ovat olleet hauskoja.
 
Itse odotan ainaskin. Oon pelannut MK -sarjaa ekasta osasta asti ja aina on jaksanut mätkiä jonkin aikaa niitä, ja kaverin kanssa hupi nousee muutamalla potenssilla.

Ja se MK2 on tosiaan ollut se paras tähän mennessä.
 
Vähän aiheesta poiketen: Se tuleva Kakuto Chojin näytti aika hienolta, sekin voisi olla aika kova beat em up...
 
En voi kun suositella kyseistä peliä...

tullu hakattua sitä muutama päivä...
kiitos ihanan Midwayn joka lähetti mulle
siitä ilmasen version !

suhteita pitää olla... ja seminaarit on pop :)

jos ette osta sitä, niin kokeilkaa ainakin.
odotin kyllä huonompaa peliä :D
 
juu, kyllähän toi oli tosi positiivinen yllätys. odotin vielä suht "perus" mk:ta, mutta toi olikin sitten ihan kuin eri planeetalta. ovat satsanneet ihan kunnolla pelattavuuteen/liikkeisiinkin. ja krypti on kyllä pop :)
 
CNN:n uutinen

"New Mortal Kombat bloodier than ever
CNN) -- Mortal Kombat, one of the first video games to popularize the use of blood and guts to entice its audience, is back with a new version that is bloodier than ever. "


Voikun kiva.
 
ite ainakin venaan istä ihan innolla, millon se tuleekaan??.
Mortal Combat 3 megadrivellä oli meitsin lempi peli aika kauan, joten kyllä tääki varmaa on hyvä.
 
Sain mitä odotinkin peliltä.. Verta roiskuu ja hahmoja ja liikkeitä on enemmän kuin tarpeeksi.

Minusta upeinta pelissä on taistelytyylit (karate ym..), joita voi vaihtaa kesken ottelua. Jokaisella hahmolla on myös jokin miekka tai muu vastaava. Esim. Johny Cagella on nintsakapulat! ;)

Modeina on Arcade, Versus, Practice ja eräs kampanja tyylinen, jossa tulee ainakin näin alussa mission tyylisiä juttuja. :)

Peli eroaa jonkin verran aiemmista Mortal Kombateista, mutta minusta vain hyvällä tavalla!
 
Onhan siinä ne hienot loppuiskut, onhan? Ilman niitä Mortal Combat ei ole Mortal Combat :) Ja toivottavasti aiempien osien tunnelma on säilynyt... Kukas on muuten teidän lempparihahmot? Raiden on oma suosikki, ja kyllähän Scorpionillakin pelittää. "Come here!" :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Kukas on muuten teidän lempparihahmot? Raiden on oma suosikki, ja kyllähän Scorpionillakin pelittää. "Come here!" :)

Kyllä se on Rayden täälläkin. Kaverit oli aina räjähtää kun voitin ne liian ylivoimaisesti käyttämällä sitä Raydenin lento-tönäystä ja sitä salamaa. :D
Myös Sektorilla on vastustajan suonet lähteneet helposti pullistumaan...
 
Pistäppä lista noista hahmoista.

Odotettu on täälläkin suunnalla ja arvostelujen perusteella on aikalailla mun odotuksiin osuva peli.
 
Joo on loppuiskut.. En osaa ite vielä niitä tehä.
No en oo viel paljoo pelannu, mutta seuraavia hahmoja tossa on ollut näkösällä: Johny Cage, Kano, Sonya Blade, Shang Tsung, BO' RAI CHO (jolla on yksi mielenkiintoinen taistelutyyli "Drunken Fist" jossa hän huojuu humalaisen tavoin ja yksi erikoisliike on oksentaminen johon vastustaja voi liukastua hehe), Quan Chi (Shang Tsungin paholaistoveri), Scorpion, Li Mei, Kenshi, Mavado, Kung Lao, Sub-Zero.

Lisäksi rautakäsi Jaxin ja Raidenin olen havainnut alkuintrosta, mutta itse en ole vielä niillä päässyt pelaamaan. Liu Kangilla (tjsp..) ei ainakaan vielä ole päässyt pelaamaan joka on ollut alusta asti mortal kombateissa, koska hänet surmataan introssa. Josta sitten lähtee taistelu hyvän ja pahan välillä. :)

Lisäksi pelissä on erillaista extra materiaalia kuten Making Of Mortal Kombat, Music Video, Mortal Kombat History etc..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Biohazard
Kyllä se on Rayden täälläkin. Kaverit oli aina räjähtää kun voitin ne liian ylivoimaisesti käyttämällä sitä Raydenin lento-tönäystä ja sitä salamaa. :D
Myös Sektorilla on vastustajan suonet lähteneet helposti pullistumaan...

Sama taktiikka täällä. Sääliä ei tunneta, eikä moraalia.
 
alkufiiliksiä...

Nyt olen pelannut Kombattia n. 15 minsaa ja täytyy myöntää että kyseessä on ihku peli :D

ja takas pelaamaan ->
 
Nyt on tullut tuota melkein koko ilta tahkottua ja kyllähän tuo aika helvetin hyvältä vaikuttaa...:D Liikkeitä on mukavasti ja kontrollitkin ovat varsin napakat. Kolmen taistelutyylin systeemi on myös aika mainio, varsinkin aseet ovat tervetullut lisä tämän tylisiin mätkintöihin. Suosittelen!

PS. Tietääkös joku, pitääkö kaikki "kiinni" olevat hahmot avata Kryptan kautta? Pari kertaa on Arcade tullut tahkottua läpi, mutta uusia hahmoja ei ole auennut... Kryptassa on vaan niin perkeleesti sälää, että tulee olemaan hankalaa löytää ne oikeat arkut sieltä...
 
Oikeat arkut löydät vaikkapa täältä:

http://www.gamewinners.com/xbox/MortalKombatDeadlyAlliance.htm

Auoin monta kymmentä arkkua, ennen kuin meni hermot ja päätin käydä selvittämässä, missä arkuissa nuo hahmot majailevat. Yleisesti ottaen, mitä kalliimpi arkku, sitä palkitsevampi sisältö. :)
5 lisähahmoa auki ja lisää pitäisi vielä jaksaa mäntätä...
 
Ylös Bottom