Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moto GP: Ultimate Racing Technology

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä peruin sen tuolta gamesmixiltä ja tilasin filmifriikistä sinne tuli tänään ja kaveri sano että saadan viellä tänään postiin ja maanantaina on peli taskussa


ps motogp maksaa gamesmixissa 72 postikuluineen 81 SIKAHINTA eli tilasin sen filmifriikissä jossa peli maksaa 69 ja postikuluineen 74



NO EILEN TULI MOTO GP AIVAN LOISTAVA!!!! OIKEEN ILOKSEEN PELAA.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jessus sentään, tää peli on vaikee. Sain tänään siis MotoGP:n ja pitää sanoo et 2 tunnin rimpuloinnin jälkeen, en ole ajanut yhtään ehjää kierrosta yhdelläkään radalla!

Huomaa että joillekkin sopii esim RSC helppo ohjaus paremmin ku tälläinen "aito"...

Lähinnä ongelmallisia ovat kaikki kurvit =) ja ajolinjan löytäminen... noh, jos tästä vielä pari tuntia treenais ennen ku kokonaan menettäis toivonsa.

Muuten pelistä et kaunis ja vauhdikas on, makee esim kovassa vauhdissa lukkojarrutus kun kuva silleen feidaa lähemmäs... tiedätte kyllä mistä puhun =)
 
Onko MotoGP vaikea realistisuuden takia, vain pelkän huonon ajamallinnuksen takia kuten F1 2002? Kävi pikkaisen kiinostamaan. :)
 
Arvostelujen mukaa peli pitäs olla erittäin pelattava ja kohtalaisen aidon tuntunen. Kuuluu kuitenkin vielä siihen semi-realistic -sarjaan... Pelityyppiin tutustuvalle nyypälle opettelu voi viedä kohtalaisen pitkään, mutta keskimäärin muutamassa tunnissa ohjauksen ja hallinnan oppii riittävän hyvin, jotta kisoissa päästään tasaväkisesti kisaamaan.

Huomautus kuitenkin vielä, että minulla ei ole omakohtaista kokemusta tästä pelistä :)
 
Hmm...nyt kävi kiinostamaan enemmän. Eiiiih rahan menoa tiedossa! Pitää ainakin yritää vastustella mielihalujani. :D
 
nyt kun on parituntia tullut lisää treenattua niin ohjaus on hyvä =) siis edelleen se on vaikea, mutta nyt pärjään jo kisoissa ja ulkona käydään harvoin.

Batou : Ohjattavuus on ehdottomasti vaikea realistisuuden takia, ei siksi että se olisi tehty huonoksi =)

kaikinpuolin GG
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
nyt kun on parituntia tullut lisää treenattua niin ohjaus on hyvä =) siis edelleen se on vaikea, mutta nyt pärjään jo kisoissa ja ulkona käydään harvoin.

Batou : Ohjattavuus on ehdottomasti vaikea realistisuuden takia, ei siksi että se olisi tehty huonoksi =)

kaikinpuolin GG
Joo, no mun kokemuksien mukaan...eli siis on tullut kavereita poikkeen ja ollaan sitä sitten vähän kokeiltu, niin ensimmäiset 10 kierrosta siinä menee yleensä kaverin kaatuillessa ja näin päin pois...

Sen jälkeen kun alkaa hahmottaan jarrutuskohdat ja oppii "käänteleen" mutkissa pyörää oikein, niin alkaa kunnon pelaaminen ja kisaaminen.

Ei sitä nyt oikein realistiseksi voi sanoa ja tekijöiden mukaan on tähdätty sopivasti arkaden ja simin välimaastoon, ehkä enemmän simiin kallellaan. Tärkeintä on kuitenkin se, että se on hyvin pelattava ja sitä se todellakin pienen alkukahlaamisen jälkeen on!

On kyllä todella loistava peli ja tässä pelissähän kiehtoo myös se, että sen jälkeen kun omat taidot on hiottu huippuun niin voi siirtyä nettiin ottamaan mittaa muista professionaaleista XBconnectilla ja Gamespy tunnelilla. ;)

Ja Batoulle vinkkiä, että jos ajopelit hiukkaakaan yleensä kiinnostaa, niin kauppaan siitä! Aikasemmin ei muakaan ole nämä moottoripyöräpelit paljoo "napannu" mutta täytyy sanoa, että ennakkoluulot sai kyytiä ja tämä on helposti paras ajopeli, mihin olen törmännyt!

MotoGP on muuten tosi pelatta myös kahdestaan split screeniltä wide telkkarilla, koska siinä saa ne ruudut sillain järkevästi vierekkäin. Ainakin henk. koht. ärsyttää tosi paljon kun esim. Rallisporttissa joutuu pelaan sellasista latuskoista leveistä ruuduista, ei mitään järkee!:mad:
 
Gimble : käytätkö useinkin sitä powerslideä? mä en oo oikeestaan huomannut mitää hyvää siinä =) samalla tyylillä ellei paremmin se kääntyy kun lopetat kaasun painamisen, ja painat vähän takajarrua.

Onko sulla Trainingissä jo kaikki kullalla? kyl tossa parikertaa on hermot meinanut mennä, siis täs traingins =)

Treenailen vielä hetken ja sitten alotan "sarjan".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Gimble : käytätkö useinkin sitä powerslideä? mä en oo oikeestaan huomannut mitää hyvää siinä =) samalla tyylillä ellei paremmin se kääntyy kun lopetat kaasun painamisen, ja painat vähän takajarrua.
En, tosin en ole vielä kunnolla ehtinyt rystyset valkosena optimoimaan kierrosaikojakaan siinä. Sekin aika tietenkin tulee joskus, kun tarvii keksiä kaikki mahdolliset kikat jolla saisi taas muutaman kymmenyksen kierrosajasta pois...mut en ole vielä niin guru.

Ratoja vasta tässä opetellaan ja koitetaan lähinnä muistaa jarrutuspaikat ja millä nopeudella minkäkin mutkan saa vetää jotta pysytään radalla jne. En sitten tiedä, olisko siitä sladituksesta jossain todellista hyötyä? 1 juttu myös, mikä sitten joskus saattaa astua mukaan kuvioihin on manuaali vaihtaminen. TXB:n foorumeilla joku kerto, että kierrosajat paranis sen myötä? Mutta tällä hetkellä mulla on muutenkin siinä jo tekemistä ihan riittävästi, enkä edes vielä uneksi manuaalista. Mut tarvii palata näihin sitten kun on täysin professionaali siinä....

Onko sulla Trainingissä jo kaikki kullalla? kyl tossa parikertaa on hermot meinanut mennä, siis täs traingins =)
Mulla on melkein kaikki kultaa, 2 tai 3 olis vielä menemättä...se obstacle avoidance on kyllä oikein "&"%#&212!!½!!! :mad: Meinaa välillä usko loppua, mut on se hyvä että on vähän haastetta...mut kyyl ne siitä varmaan kaikki saadaan pian oikeen värisiksi! :)

Treenailen vielä hetken ja sitten alotan "sarjan".
Sitten, kun alkaa tuntuu siltä että training tehtävät on mahdottomia niin käy välillä vetään sitä "sarjaa" Kun voittaa kisoja, niin saa niitä "taito-bongoja" Sen jälkeen trainingitkin pitäis onnistua helpommin kun pyrä on paremmin ajettava jne....manuaalista näkee, millai ne bongot vaikuttaa.
 
Jumaliste... teiän jutustelua ku lukee niin tuli sellanen fiilis et on pakko käydä kaupassa vaikka nyt pitikin vähä säästää :D
 
Itse tilasin MotoGP:n viime viikolla Amazonista..sopivaan aikaan, nyt niillä ei taida olla niitä varastossa. Kädet syyhyten odottelen täällä, että koska paketti kolahtaa laatikkoon. Alkaa olla jo tuttua juttua tämä paketin odottaminen :) Mutta toivottavasti on lyhemmät toimitusajat kuin M$:lla :D
 
Katos! Huutonetistäkin löytyy 1 kappale. Oon tehnyt joskus kauppaa tuon myyjän kans, on ihan luotettava jannu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
eli peliä myy ainakin seuraavat suomessa. : Videopelidivari , filmifriikki ja sit gamesmix.com(pelien toimitusaika 1-2viikkoa koska tulee ruotsista).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
eli peliä myy ainakin seuraavat suomessa. : Videopelidivari , filmifriikki ja sit gamesmix.com(pelien toimitusaika 1-2viikkoa koska tulee ruotsista).

...niin ja Gamebox. :)
 
Onkos kukaan tilannu tota tuolta Gameboxista ?!
Ite pistin sinne tiedustelua että josko peli löytyy myös hyllystä eikä vaan nettisivujen listasta ja vielä ei ole vastausta tullu...
 
mulle tuli gameboxista, ja mielestäni niillä toi nettisaldo on ihan ok tasoa... ja toimitus on myös aika nopia.
 
Ok ! kiitokset tiedosta. Pitänee pistää tilaukseen pikimiten !
Täytyy sitten pistää omaa kommenttia tänne kunhan on päässy kokeilemaan...
 
Nyt on 2 ekaa kilpailua oltu ekoja (jep, nössö oon ku pelaan helpoimmalla) ja Traingin on vastaava

Cornering
1. Kulta 2. Hopea 3. Kulta 4. Hopea 5. -

Braking
Kaikki kultaa, ehdottomasti helpoin =)

Top Speed
1. Hopea 2. Kulta 3. Hopea 4. - 5. - (ehkä vaikein...)

Acceleration
1. Kulta 2. Kulta 3. Kulta 4. - 5. -

Eli top speedin ja accelerationissa on toi 4. siks paha kun muut törmää muhun kokoajan... aivan, muut törmää muhun, mä en törmää niihin =)

Noh, hiukan kärsivällisyyttä niin suomaisesta TOMMIsta numerolla 29 ja Yamaha UZR 500 v4:llä päristävästä nuorukaisesta tulee vielä motoGP ratojen ehdotonta eliittiä =)

T:Wombut
 
Ylös Bottom