Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moto GP: Ultimate Racing Technology

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kaikki trainingit kultaa, paitsi Top speed 5. Se onkin sitten oikein "#%/#/&3!!!:mad:
Nyt, ku tuli puheeks ni kai tarvii mennä hoitaa sekin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Nyt on 2 ekaa kilpailua oltu ekoja (jep, nössö oon ku pelaan helpoimmalla) ja Traingin on vastaava

Cornering
1. Kulta 2. Hopea 3. Kulta 4. Hopea 5. -
Braking
Kaikki kultaa, ehdottomasti helpoin =)
Top Speed
1. Hopea 2. Kulta 3. Hopea 4. - 5. - (ehkä vaikein...)
Acceleration
1. Kulta 2. Kulta 3. Kulta 4. - 5. -

Eli top speedin ja accelerationissa on toi 4. siks paha kun muut törmää muhun kokoajan... aivan, muut törmää muhun, mä en törmää niihin =)

Noh, hiukan kärsivällisyyttä niin suomaisesta TOMMIsta numerolla 29 ja Yamaha UZR 500 v4:llä päristävästä nuorukaisesta tulee vielä motoGP ratojen ehdotonta eliittiä =)
Nyt on ihan pakko brassailla: Kaikki pallerot on kultaisia!! :D
Heti kun sain pelin ulos paketista niin istuin hypnoottisesti telkkarin edessä ja jauhoin vajaassa kolmessa tunnissa kolmea vaille kaikki kultaiseksi. Loput ajelin sit myöhemmin... Top Speedin 5. leveli on aika pirullinen, kuten on myös Accelerationin 4.leveli. Niitä sai jauhaa hetken aikaa mutta saatinpas niidenkin väri oikeeksi ;)
 
MotoGP

Kuinka moni omistaa ja mitä mieltä olette? Tuo tai Hunter taitaa sitten olla seuraava hankinnan kohde jahka ensin vuokran saa maksettua ja jotain makaroonia ruuaksi :-)
 
Lue tuosta alempaa.

En omista vielä, katotaan voitanko huudon huuto.netissä.
Kuitenkin se NviperO korottaa viime hetkellä... ;)
 
Ainakin www.gamebox.fi ja huuto.netissä on muutama kappale (tai olikohan noita enää 1)
 
hyvä peli on joo kuten hunterkin. osta molemmat vaan (niin minä tein). molemmat menee myös kavereiden kanssa kivasti. motogp:ssä on ohjaus mukava ja varsinkin kun on taka- ja etujarruille eri painikkeet niin aina vaan paranee. hunterissa on kans hyvä tarkka pelattavuus, tosin pelattavaa ei ole kovin paljoa.
 
Lueskelin tosiaankin tuon edellisen keskustelun MotoGPstä ja tuntuu että syömisen vois jättää väliin jotta rahat riittäis tohon MotoGPhen :p

katselin myös gameboxia mutta niillä ei taida olla varastossa kyseistä peliä kun joutuis ensin varaamaan sen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jartze

Nyt on ihan pakko brassailla: Kaikki pallerot on kultaisia!! :D
JIIHAA!!! Nyt määkin pääsin "kaikki mokkulat kultaa" kerhon jäseneksi! Ei joutunu Top Speed vitosta vetään kun about sata kertaa ja nyt jo onnistu!:D

Nyt kun on noi trainingit ajettu alta pois, ni pääsee pelaan! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Mistä liikkeestä ton MotoGP:n sais ku en löytänyt kun etsin eilen:confused:
Luitko tästä keskustelusta, muuta kuin otsikon?! Aivan...et lukenut! No teeppä se, niin saat vastauksia kysymykseesi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Luitko tästä keskustelusta, muuta kuin otsikon?! Aivan...et lukenut! No teeppä se, niin saat vastauksia kysymykseesi.

No kerroppa ny ##### vaan mistä sen saa.... :mad: :confused:
 
Vähän oma-aloitteisuutta . Ei kaikkea tarvitse kysyä etsikää esim. Xboxfinin sivuilla on LINKKEJÄ eri myyjien sivuille , sieltä katsotte myyjien listat ja kappas siellähän on motogp täytyypä panna tilaukseen /lähteä hakemaan . Niin helppoa se on ei kaikkea tarvitse tuoda eteen kultatarjottimella.
 
Helvetti sentään kun käy vähitellen vituttamaan kun ei Gamebox saa peliä hankittua, ei sitten millään... pari viikkoa sitten tilasin ja maksettukin jo on (joten ei oikeen viittis perua) eikä peliä näy missään. Just tuli postia että vaikeuksia saada peliä "maahantuojalta" ja että ilmottavat jos kestää yli viikon ! (minkä luultavasti tekeekin =/.
Noh se siitä vuodatuksesta... tekis vaan niin mieli päästä pelaamaan ja vituttaa kun nyt sitä sais mm. tuolta VPD:stä !
 
No vittu tuskinpa se gameboxin vika on jos ne ei saa peliä mistään! Vittu mitä minä sieltä olen tilannut niin on tullut parissa päivässä perkele.:D
 
Ylös Bottom