Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotoGP 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kostaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kysympä nyt pari kysymystä, kun en omista vielä GT:itä:
Kumpi on parempi, GP 1 vai GP 2? Mitä eroja: pyöriä, ratoja ym.
Miten kakkosen Live on parempi, kuin ykkösen ja onko ykkösessä tosiaankin helpompi/parempi ohjattavuus?
Ykkösen saisi aletiskiltä, ja olisin kiitollinen vastauksista.

Minulla on kokemusta vain MotoGp 2:sta, mutta joitain eroja voin luetella: MotoGP 2:ssa on 16 rataa, eli 6 enemmän kuin ykkösessä. Pelissä on nelitahtipyöriä, jotka ovat tehokkaampia kuin ykkösen kaksitahtiset. Live-tuesta en osaa sanoa, kun ei ole Liveä. Suosittelisin kakkosta, ainakin itse olen siitä pitänyt kuin hullu puurosta. Ostin muuten pelin 40 eurolla käytettynä Player Onesta ja hyvin on toiminut.

Kyllä se MotoGP 2 on parempi kuin ykkönen vaikka ykkösestä löytyykin enenmmän pelaajia Livestä kuin kakkosesta. Se demo vaikuttaa tähän aika paljon.

MotoGP kakkonen on kyllä ykköstä parempi joka suhteessa: pyörät, ajomallinnus/fysiikka, radat... Ykkösen demoa kun olen Livessä pelaillut aika runsaastikin niin olen huomannut että se tuntuu jotenkin "raa'alta" verraten kakkosen hienostuneeseen tuntumaan.

Suosittelen kakkosta. Jos hankit Liven niin MotoGP ykkösen kontrollien opettelu ei varmasti tuota enää ongelmia, minulle ei ainankaan vaikka sitä jotkut moittivat että joutuu opettelemaan ohjakset uudestan.

Suomalaisia vaan ei kovin helpolla enää Livestä MotoGP 2:ta pelaamasta löydä. :(

Kiitokset vastauksistanne!
Hankin kuitenkin ykkösen(classics), koska oli halpa, mutta mitä ihmettä, kotelossa ei mainita sanallakaan Livestä. Ei ettäkö se kauheasti haittaisi, mutta silti. Kakkosen ostan varmaan myöhemmin...viimeistään silloin, kun liittyy classic:ihin

Vastaus: MotoGP 2

Ostin pelin eilen ja kysyisin onko Pro:n ja Masterin tasoero todellaki näin kova,että Prolla pystyy helposti sijoittumaan kärkinelikkoon mutta Masterissa kone vetää hirmuvauhtia karkuun varsinki jos kaatuu (niinku alottelija niinku mä).Easy tasoa en viittiny edes koittaa.

käkikotka sanoi:
Ostin pelin eilen ja kysyisin onko Pro:n ja Masterin tasoero todellaki näin kova,että Prolla pystyy helposti sijoittumaan kärkinelikkoon mutta Masterissa kone vetää hirmuvauhtia karkuun varsinki jos kaatuu (niinku alottelija niinku mä).Easy tasoa en viittiny edes koittaa.

Kannattaa vetää ihan alusta lähtien....easylla alotat ja kun taidot karttuu ja kaatumiset vähenee huomattavasti, niin voitkin sitten siirtyä seuraavaan tasoon jne. kunnes lopulta voitat kaikki kista kaikilla tasoilla. :D

Mistähän johtuu ettei MotoGP 2:sta löydy ainakaan enää mistään suomalaisista kaupoista?

Ylös Bottom