joo itsekin tuli tuossa maanantaina hankittua kyseinen peli. on kyl varsin mainio peli. ainut vaan että ne practiset ja ne lyhyet mutkien harjoittelut ovat kyllä todella vaikeita ja rassaavia...vievät vain peli-iloa. ei taida edes vaikeustasoa muuttamaalla saada noita helpoimmaks, koska pelaan helpoimmalla. noita kaikkia pikkujuttuja ei tahdo saada läpi vaikka mitä tekis (yksinkertaisesti pyörän ja kuskin "taidot" ja ominaisuudet eivät riitä) ja toisaalta itse kisan voittaa vaikka työntelis pyörän maaliin. liekkö noi pikkujutut tarkotus vetää läpi vasta sit ku on kehittynyt hahmo? onko muuten pyörissä merkittäviä eroja ominaisuuksissa?...tuntuu ettei mun mustassa ninjassa oo oikein henkee samaan tahtiin ku jossai nelitahti hondissa. quick racessa kun ottaa sellasen hyvän hahmon, niin kyllä sillä hardillakin kisat voittaa...eroo mun hahmoon suorituskyvyssä on kuin yöllä ja päivällä...
vitsi ku ois jossai vaiheessa aikaa perehtyä toimiiko live, mun konnulla ja sit hankkia se luottokortti, niin pääsis näkee, jotta kuinka kamala sitä on pelaamaan.