Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotoGP 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kostaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä tule muuta Livessä pelattua kuin tätä. Ei noista muista oikein ole peliajan tuhlaajiksi. :( Toivottavasti syksyn tullen tulisi parempia pelejä Liveen, kuten paremmalla Liven tuella varustettu NHL2K4. :)

Pelailin tuossa time trial:ia ja huomasin,että peli lisää
jokaiseen kierrosaikaan 3sekuntia.Eli jos todellinen kierrosaikani on 1.47,jostain tulee kolme sekuntia lisää ja aika onkin 1.50!
Onko muut huomanneet samaa ja mitä tää oikein meinaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Jos ajat ulos radalta peli sakotta aikasakolla kokonaiskierrosaikaa. Johtuisiko tästä?

Joo,kannattaa pysyä asfaltilla,niin ajat paranee.

Muuten...Terve Darth Duck.
Ps.onko sulla Ghost reconia?
Hommaa ja liity porukkaan,on hyvä peli,ja kohta ilmestyy Island thunder.

Kiitos kutsusta! :) Onhan mulla se aina välillä ollut lainassa veljeltä, joten olen päässyt livettään sitä. Tosin se oli jo PC:llä, eikä se oikein ollut minun makuuni (kuten ei myöskään Xbox serkkukaan). :( Taidan siis jättää väliin tuon. :o

eniten MotoGP2:sessa ärsyttää se nykiminen! Ykkösessä ei sellasta ollut, mutta olen kuullut ettei kaikilla se nyi...liekö mun boxi susiversio:mad:

Tänään kyseisen pelin sain kun hommasin Xboxin. En ole oikeastaan ennen pelaillut moottoripyörä pelejä, mitä nyt PS2:sella jotain demoa, mutta tämä xboxin tuotos kyllä maistuu (ja hyvälle)!

Ohjaus tuottaa vielä lieviä ongelmia, varsinkin 360 käännös (harjoittelussa) on aika ilkeä. ;)

Tämä peli pisti todella miettimään Xbox Liven hankintaa, kun sitä on kehuttu hyväksi Live peliksi. Saas nähdä kun Live saapuu Suomeen.

Hemmetin hyvä peli. :)

MotoGP 2 moninpelit?

Löytyykö jostain jotain FAQ:ta tai vastaavaa josta löytyisi selostus noista MotoGP 2:n moninpelivaihtoehdoista. Saatte toki kertoa ne tähän replyksi jos jaksatte.

Esim. Tag moden Monopolization pistelaskumekanismi on jäänyt epäselväksi. Ja näyttäisi siltä ettei manuaali puhu siitä mitään, tai jos puhuu niin kertokaa sivunumero.

-fabu

joo itsekin tuli tuossa maanantaina hankittua kyseinen peli. on kyl varsin mainio peli. ainut vaan että ne practiset ja ne lyhyet mutkien harjoittelut ovat kyllä todella vaikeita ja rassaavia...vievät vain peli-iloa. ei taida edes vaikeustasoa muuttamaalla saada noita helpoimmaks, koska pelaan helpoimmalla. noita kaikkia pikkujuttuja ei tahdo saada läpi vaikka mitä tekis (yksinkertaisesti pyörän ja kuskin "taidot" ja ominaisuudet eivät riitä) ja toisaalta itse kisan voittaa vaikka työntelis pyörän maaliin. liekkö noi pikkujutut tarkotus vetää läpi vasta sit ku on kehittynyt hahmo? onko muuten pyörissä merkittäviä eroja ominaisuuksissa?...tuntuu ettei mun mustassa ninjassa oo oikein henkee samaan tahtiin ku jossai nelitahti hondissa. quick racessa kun ottaa sellasen hyvän hahmon, niin kyllä sillä hardillakin kisat voittaa...eroo mun hahmoon suorituskyvyssä on kuin yöllä ja päivällä...

vitsi ku ois jossai vaiheessa aikaa perehtyä toimiiko live, mun konnulla ja sit hankkia se luottokortti, niin pääsis näkee, jotta kuinka kamala sitä on pelaamaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veeksi
liekkö noi pikkujutut tarkotus vetää läpi vasta sit ku on kehittynyt hahmo? onko muuten pyörissä merkittäviä eroja ominaisuuksissa?

Ilman pyörän kehitystä voi unohtaa kaikkien harjoitusten läpi pääsemisen...

Pyörien ominaisuuksissa on eroja ja paljonkin... Myös pyörän säädöt vaikuttavat ajosuoritukseen...

Jos kisojen voittaminen on helppoa niin kokeile Legendarya...

Moto GP 2

Kyllähän sillä Legendaryllakin voitti aika helposti, ainakin yhden kierroksen kisana. Ainut jota en voittanu ekalla yrityksellä oli Assen, johon sattui sadekeli.

Pyörillä on väliä, parhaat taitaa olla Hondan pyörät.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
Ilman pyörän kehitystä voi unohtaa kaikkien harjoitusten läpi pääsemisen...

Ne carreer-moodin trainig-sessarit ovat kolmesta tähdestä eteenpäin täysin masoja vetää läpi ilman että on muutaman kisan pohja alla ja challengeista hankittu muutamia kokemuspisteitä. Itse väänsin kaikki muut paitsi kolmen tähden harjoitukset kevyesti läpi. Ihmetyttää millä menetelmällä ne olisi tarkoitus läpäistä kun ne kerran on kauden "alkuun" sijoitettu..

Rookiella carreer-moodin kilpailujen voittaminen oli kyllä todella helppoa, minulla oli muutaman päivän hionta ennen asiaan siirtymistä time trialsin puolella jossa harjoittelin pyörän käsittelyä ja muuta tärkeää. Sieltä sitten uramoodiin ja johan jäi toisiksi paras 7 sekuntia aika-ajoissa ja kilpailussa.

Niitä challengeja kannattaa tosiaan koluta läpi, ovat ainankin rookiella helppoja kokemuspisteitä.

Livessä tulen tulevaisuudessa pelailemaan MotoGP kakkosta melko runsaasti, toistaiseksi ADSL-modeemi on vielä hankkimatta ja Liven ajattelin hankkia kunhan julkaistaan Suomessa.

eipä noi challenge tunnu olevan sen vaikeampia tai helpompia, olipa vaikeustaso mikä tahansa.
nykyisellä kalustolla on jo niitä kisojen kolmen tähden haasteitakin tullu läpäistyä mutta niitä practisen juttuja ei oo jaksanut edes kovasti yrittää. noi ois mun puolesta voinu jättää koko pelistä pois. tosi rassaavia ja tylsiä hangata niitä läpi...

kuinkas tossa kun nyt ois mahdollisuus siirtyä toiselle kaudelle, niin kannattaako ekan kauden pisteitä parannella ajamalla ykköseksi vaikeammilla tasoilla jne.? vai onko kausia loputtomasti/riittävästi että kun tarpeeks pitkään pelaa, niin saa joka tapauksessa tarpeeks niitä pisteitä, että saa kuskinsa täydelliseksi?

Rokkenroll, Motogp haki livepäivityksen netistä ja nyt on hävinny kaikki kierrosajat kaikilta, ja stuntmoodinki pisteet lähteny kävelemään. Unlockatut kuskit sentään säästyivät. No eipä tuolla onneksi omalta osalta ollu minkäännäkösiä aikoja. :cool:

Juu niin teki, sinne meni vaivalla hankitut ennätykset. Mutta niin meni muiltakin! :D

Ei tässä muuta mutta kun en ole vielä keksinyt mitä hyötyä tuosta päivityksestä sitten on..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ghost_rider
Juu niin teki, sinne meni vaivalla hankitut ennätykset. Mutta niin meni muiltakin! :D

Ei tässä muuta mutta kun en ole vielä keksinyt mitä hyötyä tuosta päivityksestä sitten on..

Jotku oli huijanneet kierrosajoissa. Joskus saatto olla radan parhaalla kuskilla jotain 30 sec parempi kiekka joten hyvä että lähti neki pois.

NO HUH! :eek: Tuo on aika paha homma, ainakin oman Live-hankinnan suhteen sillä ei ole kiva menettää kovalla vaivalla hankkimiani aikoja.. Ja varsinkaan kun aikaa uusien ajamiseen ei pahemmin löydy.

Oliko päivityksen värisyttävästä muutoksesta mitään ennakkotietoa missään?

Ylös Bottom