Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2 Turnauskeskustelut ja ilmoitukset

Jep, hauskat kisat oli taas tälläkin kertaa, vaikka mitalisijoille ei yllettykään. Pako kuitenkin selätettiin maalisuoran avaavassa kurvissa, ja sinne se vain jäi perävaloja ihastelemaan :D

Joo, hauskaa oli taas :) Kaks viimeistä kisaa meni ihan penkin alle ja kirsikkana kakussa pamautin moponi metriä liian aikaisin viimeisen kisan loppukirissä ja eukko tipahti maaliviivalle ja tais olla MrPako joka otti ja hurautti neljällä sadasosalla ohi :D

Viimeinen rata oli paha, olisi ilmeisesti vaatinut vähän tutustumista ennakkoon... Toisinaan rata oli aivan hakusessa ja taulussa teksti "VÄÄRÄ SUUNTA". Hauskaa oli silti, vaikka kuulun äänettömien joukkoon.

Nimim. Kootut Selitykset :D

tänään ei oikein kerkii yhdeksäksi , mutta laittakkaa vaan kutsua niin katon jos pääsisin edes vikaan kisaan...

Juu tänään on menoja kanssa, Mutta onnea kaikille kärkikolmikkoon pyrkiville.

Viimeisen "runkosarjakisan" kuskit ovat arvottu seuraavanlaisesti:

Ryhmä A

Pibe
pee-z
Antzalainen
chuchunalle2
Zetor
MYLLI
Nisu
olga_
Viper7
MrPako

Ryhmä B

kahviz
Wege
Haraldo
Muke78
TomasFIN
Ilzu
wsu69
LuckyMan-
XShava
Kojo_FI

Itse en pääse kisaan muiden menojen vuoksi, joten muistakaa ottaa tulokset ylös.:)

Juuri tulin reissusta ja näköjään A-ryhmälle ei ole vielä hostia, joten voin kutsua porukan kasaan.

Kutsut lähti, odotellaan taas mattimyöhäisiä tovi. Tosi huonosti kuuluu taas muiden puhe, joten jos jotain tärkeää asiaa on, pitää huutaa :)

Kutsut lähti, odotellaan taas mattimyöhäisiä tovi. Tosi huonosti kuuluu taas muiden puhe, joten jos jotain tärkeää asiaa on, pitää huutaa :)
Konsoli kosahti joten mua ei näy vähään aikaan.

Mites tää B-ryhmä, kukaan hyväyhteyksinen paikalla hostaamassa? =P

Onko B-ryhmällä jo hosti ja paljon siellä on porukkata? Tällä on vain 4, joten jos siellä on mielettömästi, osa tänne.
EDIT: Ahaa no viestiä kirjottaessa tulikin esille että ei ole huonetta. Teeppä lucky huone jos tiedät miten homma onnistuu ja jos sulla on tarpeeksi hyvä yhteys.

Voinhan mä koittaa tehdä, mut toi yhteys ei mitään priimaluokkaa oo hostaustarkotuksiin (2/512)
EDIT: Tehty on ja kutsut lähetetty
EDIT2: Eipä tänne mun ja Wegen lisäksi oikein muita kuulu. Notta ajammeko sitte vaan kahdestaan vai miten?
EDIT3: Niinhän me sitten ajettiin ne kaksistaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Heh, joo... joka kerta toiseksi, mutta silti aina viimeisenä... :D Opinpahan ainakin katoavista takavaloista Riptidellä yhden oikotien. Kiitos (erittäin) kovasta vastuksesta!

Voinhan mä koittaa tehdä, mut toi yhteys ei mitään priimaluokkaa oo hostaustarkotuksiin (2/512)
EDIT: Tehty on ja kutsut lähetetty
EDIT2: Eipä tänne mun ja Wegen lisäksi oikein muita kuulu. Notta ajammeko sitte vaan kahdestaan vai miten?
EDIT3: Niinhän me sitten ajettiin ne kaksistaan.

Heh, joo... joka kerta toiseksi, mutta silti aina viimeisenä... :D Opinpahan ainakin katoavista takavaloista Riptidellä yhden oikotien. Kiitos (erittäin) kovasta vastuksesta!

Eipä mitään, kiitosta itsellesikin. Tuollahan kun ei nyt ollut kisaisäntiä ottamassa tuloksia niin pitänee nämä tähän heittää itse:

Razorback
12 LuckyMan-
10 Wege

Raingod Spires
12 LuckyMan-
10 Wege

Wildfire
12 LuckyMan-
10 Wege

Riptide
12 LuckyMan-
10 Wege

heh... olisi nähtävästi pitänyt ottaa luckyn kutsu vastaan:D mutta tuli vähän myöhemmin kuin olgan ja ei ollut muita kaverilistalla kuin olga niin siltä sitten pyysin kutsua. kiitokset kutsusta, luulin jo, että olisin ollut myöhässä:(

ihan jees kisailua saatiin viidellä, mutta olisi kiva jos porukka ehkä hieman enemmän ilmoittelisi noista poissaoloista niin olisi voinut vaikkapa yhdistää ryhmät...

onkos muuten niin, että ensikerralla on finaali, vai onko vielä yksi "osakilpailu", ja kuinka monta tonne finaaliin nyt päästetään...:confused: 4-12 lukee säännöissä, mutta meinaakos se sitä, että jos vain saadaan 12 kasaan niin niillä ajetaan vai...?

onkos muuten niin, että ensikerralla on finaali, vai onko vielä yksi "osakilpailu", ja kuinka monta tonne finaaliin nyt päästetään...:confused: 4-12 lukee säännöissä, mutta meinaakos se sitä, että jos vain saadaan 12 kasaan niin niillä ajetaan vai...?
12 parasta ajelee finaalit.

Hey,

sorry jos oon jotenkin sokee, mutta

Onko finaali keskiviikkona vai sunnuntaina? Moneltako?

Motorstorm 2-turnauksen finaali ajetaan keskiviikkona 3.12 klo 21.00

12 parhaiten pisteitä saaneet kuskit kasataan samaan huoneeseen, ajetaan kuusi rataa ja jokaisessa kolme kierrosta.

Kisaajat ovat:

LuckyMan-
wsu69
Zetor
olga_
Pibe
Wege
chuchunalle2
Viper7
Kojo_FI
pee-z
Ilzu