Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, edellisestä Motorstormista jäi muistikuva että huoneelle voi antaa nimen. Tässä huoneelle tulee hostin nimi.Miten pääsisi paikalle -_- ei näy konsolifinin peliä lainkaan tuolla listoilla
tietääkseni ilmoittauduin vielä.
Ihan hyvät ajot saatiin aikaan, vaikka erästä pari pois jääntiä olikin. Viper tuli paikkamaanOmalta osalta ajelut aivan päin seiniä ja puita, ja sijoituksen siellä häntäpäässä. Huomasi kyllä miten isot radat pelissä on, sillä ainakin itse ajelin melko lailla omissa oloissani lähtökahakan jälkeen.
Kukaan ei tainnut kuullu meikäläisen puhetta? Sain headsetin päälle vasta kun odottelimme aulassa, mutta näemmä se ei sitten toiminutkaan, vaikka puheikoni vilkkuikin.
Ajetaanko kaikki kisat samalla seurueella, vai sekoitellaanko osallistujalistaa?
mutta en tiedä mitä kisajärjestelyitä nyt sitten oltiin tehty kun mielestäni laitoin halukkuuteni osallistumaan vaikka tietysti ei sitä koskaan tiedä jos tulee jotain kiireitä.
Seuraaviin sessioihin osallistujat arvotaan.Ajetaanko kaikki kisat samalla seurueella, vai sekoitellaanko osallistujalistaa?
No, myrskyisästi alkoi kuitenkin, mutta ensi kerralla kolaroidaan enemmän!![]()
Laitan äänestyksen pystyyn.eipä olla hirveesti mun ens keskiviikon alkamisajan vaihtoa noteerattu
Laitan äänestyksen pystyyn.
Sunnuntain kisa ajetaan klo 21.00 äänestystuloksen mukaisesti
Pelaajat arvottu seuraaviin ryhmiin:
Huone A
Blackdawn / Ilzu
JKU / chuchunalle2
Nisupulla / Nisu
ruler / pee-z
Minä / metsanpeto
miesylilaidan / MYLLI
hartzu / Haraldo
zetor / Zetor
Veke / Wege
Kojo / Kojo_FI
Muke / Muke78
Huone B
Pibe / Pibe /
MrPako / MrPako
kahviz / kahviz
WeEzX / Antzalainen
TomasFIN / TomasFIN
irksome / olga_
wsu69 / wsu69
Lucky / LuckyMan-
XShava / XShava
Viper7
Itse en pääse kisaan mukaan, eli jos joku hyväyhteyksinen haluaa hostiksi, niin ilmoituksia tänne.
Ehdinkin mukaan, joten laittelen kutsuja A-ryhmän kuskeille n. 20:45Itse en pääse kisaan mukaan, eli jos joku hyväyhteyksinen haluaa hostiksi, niin ilmoituksia tänne.
Minäpä voin toimia hostina tuossa B-ryhmässä. Mikkiä ei edelleenkään löydy ja aika huonosti viimeksi kuului muiden puhe kaiuttimista, joten mikäli jotain tekee mieli sanoa hostille päin, kannattaa karjaista lujaaLaittelen myös kutsuja hyvissä ajoin.
Edit: Ja mahdollisia mattimyöhäisiä voidaan varmaan se jokunen ylimääräinen minuutti odotella